Welkom! Ik zal je vanavond / morgen ochten toevoegen in de openings post van dit en de s2000 cup topic!
Gamertag: Etro Racenummer: #2 Race game: (xbox) FM 2, 3 en 4 , grid, dirt 1, f1 2011, NFS Ervaring: Veel toernooien gereden met consoleracers. Ik schakel zelf. Besturing: Raceseat met Fanatec stuur en clubsport pedals.
Op de eerste pagina zie je alle delenemers met hun race nummer. Dus bijvoorbeeld MentalJ Noob (MentalJ) #10. Maar nummer 4 is prima hoor!
Meld me ook maar eens aan voor competitie racen. Gamertag: N0vaCain3 NL Racenummer: #15 Race Game: Grid, Forza Motorsport 4, NFS Shift 1+2, Race pro, TOCA serie Ervaring: n/a Besturing: Logitech Drive FX / Controller
Gamertag: VapoChill Race nummer: #13 Recent: Forza Motorsport 4. Verder nog deze games gespeeld in het verleden: Forza Motorsport 1,2,3 & 4 Gran Turismo 4 & 5 Dirt 2 Grid Project Gotham Racing 1 & 2 F-Zero GX Need for Speed Pro Street, Underground 2 RalliSport Challenge Colin McRae Rally 2.0, 3 Track Mania Nations DTM Race driver 1 Mario Kart *) Nigel Mansell's World Championship Racing Ervaring: divers Besturing: Controller
Gamertag: witteveen Racenr. 57 Alle racegames veel gespeeld. Forza 4 de beste. Race met microsoft racestuur, doe zoveel mogelijk zelf, ook de koppeling, behalve de rem suggestie lijn aan. Doe mee met de DTM old, met de mercedes E 190.
Kan het nog? Gamertag: JezusChrisNL Racenr: 08 Ervaring: PGR 1 tm 4, FM2/3, DiRT t/m 3, Paar Need For Speeds.
Gamertag: Olympic Ferrari Racenummer: #87 Race Game: PGR. Forza 1 - 4. Grid1. F1 2010 - 2012 Ervaring: F1 2010 Apexracingleague.com Besturing: Controller
Gamertag: iTz FaRiiD x Racenummer: #69 Race Game: Forza 1,2,3,4, Horizon / Grid1 / F1 2010 / Dirt 2, 3 Ervaring: nvt. Besturing: Controller Binnenkort wordt Grid 2 toegevoegd aan de collectie
Gamertag: Marcelinho NL Racenummer: #04 Race Game: Forza motorsport 1, 2, 3, 4 Forza Horizon. Colin Mcrea Dirt 1, 2, 3 Race Driver Grid Grid 2 Need For Speed F1 2010 tot 2012 Ervaring: Op dit forum geen enkele Met vrienden en Forza online community Besturing: Controller en Racestuur/toebehoren. Wat ik nog even kwijt wil. Ik ben een redelijke tot een goede race. Kan het speler enorm lastig maken Respect moet er altijd zijn!! En ik hou zeker niet van beukers
Moet echt ff jullie 3 gaan toevoegen. Kijken of dat vandaag nog lukt. Wij houden ook niet van beukers dus dat komt goed uit.
Heey Marcelinho NL, helaas is nummer 4 al bezet. 04 is in principe ook nummer 4 dus dat kan verwarrend zijn. Kan jij een ander nummertje kiezen? In de eerste post staat bij elke coureur zijn nummer.
Gamertag : Beast1805 Racenummer: #24 Racegames : F1 2010, 2011, Forza 4, GRID, de Gran Turismo serie, NFS serie, diverse racegames op verschillende consoles. Ervaring : Alleen de Forza community. @Marcelinho_NL (en de overige forum racers): je gebruikt precies het goede woord RESPECT 1 van de redenen om mezelf hier bij XBW Racing in te schrijven, waardoor het racen leuk blijft. Een tik krijgen of soms, doordat je je verremt, een tik uitdelen moet er niet gelijk toe lijden dat je bij de volgende bocht als een torpedo door de grindbak vliegt omdat zo´n wezeloze je besluit ''terug te pakken'' met 250kmph..... Dus hoop ik hier aan sportieve races te gaan mogen deelnemen en zo alleen nog te hoeven schelden wanneer ik zelf een fout maak
Heuy welkom. Respect is inderdaad belangrijk. We proberen altijd netjes te rijden, ook al sluipt er natuurlijk altijd wel een foutje in! We gaan in juli even vakantie houden en dan in augustus/september weer beginnen met 2 nieuwe Forza Motorsport competities! Zal je vanavond even in de 1e post zetten.