1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

algemeen spider man 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 4 jul 2004.

  1. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem echt enorm leuk.. Is gewoon vet om naar beneden te springen vanaf het hoogste gebouw in de stad, terwijl je de wind langs je oren hoort gaan (zo'n geluidseffec t echt stoer :p)
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    die Quentin Beck ... is toch van die film The Fly?

    Hehe die gozer is gestoord, The Fun House Of Doom... ghehe droog
     
  3. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Spiderman 2 lijkt me wel vet :D
    Want ik heb ook deel 1 en 2 op de ps1 en de eerste spidey op de ps2.
    Deze lijkt me ook wel vet maar ik vraag me af hoe lang zal dat spel zijn?
    Want je hebt veel licentiegames die echt heel kort zijn maar heel erg vermakelijk zoals the hulk echt een leuke game zolang het duurt.
    Maar terug naar spidey ik ga hem zeker is een keer halen mischien als ik 14 julie uit de bios kom als de film heb gezien want ik vind de game meestal na de film extra leuk dus :)
     
  4. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit echt een super spel. de grafix vind ik nog wel aardig.besturing is gewoon lekker kortom niet op alle reviews afgaan.
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag gekocht, maar nog niet gespeeld, we gaan morgen eindelijk naar de bios om de film te kijken :9. Wil namelijk eerst de film zien en dan de game spelen :+.
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Weet je zeker dat je het spel zo kan laten liggen? :D
     
  7. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is heel moeilijk, maar eerst komt de film. Wil namelijk de eventuele verrassingen niet weten/zien ;).
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, nou k zeg je dit, de film stelt niet teleur :D
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Deel 2 is inderdaad vrij aardig :). Leuk om lekker rond te slingeren e.d. Deel 1 vond ik zelf ook erg stoer, had hem in twee dagen uitgespeeld.
     
  10. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    leukt me vet spel, ga hem misschien kopen.
    ik ben gek op spiderman dus zou dit spel ook wel leuk vinden denk ik.
    vorige deel zuigde wel maar hier lekker vrijheid, ronslingeren, mensen redden............vet!:p
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je eigenlijk op liberty island komen bij het vrijheidsbeeld
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb hem ook sinds vanmiddag en hij speelt erg lekker weg :)

    graphics zijn zeker niet slecht, alleen camera werkt neit altijd optimaal. voorlopig een erg leuke game!
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gister de film gezien, en wil nu eigenlijk best graag de game meteen spelen :) Maarja, aan de reacties te zien vind ik €60,- toch iets teveel.. Maja.
    Iemand die de game na 3 dagen best vaak spelen nog steeds leuk vind?
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    De game is cool, maar er zijn maar weinig games die me langer dan 3dgn kunnen boeien. Deze is daar voor mij niet 1 van. Als 'GTA-type games' je lang bezig kunnen houden dan moet je hem een kans geven. Als je zeker wilt weten dat je €60 goed wordt besteedt wacht dan op Chronicles of Riddick
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja, ik twijfel dan ook of ik €60,-- uitgeef aan hooguit een weekje plezier :) Ik neem aan dat er wel een hoofdlijn in het spel zit? En als je die volgt hoelang ben je dan ongeveer bezig, of weet je dat niet?
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat weet ik niet..ik speel namelijk niet zo vaak meer. Ik weet wel dat de side missies ook vermakelijk zijn dus die zal je denk ik niet zo snel overslaan.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ik hem toch maar ga halen, klinkt toch wel aantrekkelijk zo na het zien van de film :). Tnx iig voor je reacties.
     
  18. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel vind ik nog steeds geweldig. die missie's die je naast de hoofd missie kan doen zijn meestal wel leuk en er zijn er super veel die je kan halen.Ik vind het spel er ook goed uitzien het speelt lekker.geweldig spel _O_
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Voornamelijk de vrijheid, en het slingeren lijken me enorm kicken. Maar ik ben bang, dat dat het is, en dat je voor de rest boefjes moet oppakken met 5 moves.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb Spiderman 1 een keer geleend, maar vond er zeer weinig aan. In het begin is het wel leuk, beetje slingeren etc. Maar ik vond het na een tijdje vervelen. Dus dit is niet echt een game voor mij! :)
     

Deel Deze Pagina