1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

algemeen spider man 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door plazz, 4 jul 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals al eerder in dit topic vermeld is moet je beide delen niet met elkaar vergelijken. Ze zijn heel verschillend. Ik vond spiderman 1 ook nix aan.
     
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em gister gespeeld en ben nogal teleurgesteld, ik had gehoopt op een goede, lekker wegspelende spidey game met vrijheid en dat is de game misschien ook wel, maar toch voelt het niet echt goed aan. Je hebt een immense vrijheid, je kunt heel de stad rondslingeren en overal opklimmen etc. Maar nu komt het, er is niks voldoenends om te doen. Zoals in GTA heb je dingen om te zoeken zoals hidden packages. Dat mis je in dit spel en dat haalt een groot stuk vermaak van de vrijheid helemaal weg. Ook zijn er dan wel sub-missions die je kunt doen zoals het redden van mensen etc. maar dat wordt werkelijk saai en oninteressant in beeld gebracht, en ook dat neemt een hoop plezier weg. Het vreemde aan dit spel vond ik dat je onschuldige mensen niet kunt neerslaan (ja, iedereen wil altijd wel de ''bad guy'' uithangen nietwaar?)
    Want als je een onschuldige voorbijganger probeerd neer te meppen ontwijken ze weliswaar je klap. Het is net alsof ze al vanaf jongs af aan allemaal op kung fu gezeten hebben en makkelijk een klap kunnen ontwijken :confused:
    Maarja, ik heb het té kort gespeeld om mijn volledige mening te geven, maar ik vond van hetgeen wat ik gezien/gespeeld heb niet echt een spetterende ervaring.
    Ik hoop dat jullie wat wijzer zijn geworden :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dat doet me weer twijfelen :)Ik zou wel is gewoon een 5 minuten durend ingame filmpje willen zien..
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan iemand vragen of die het even wil filmen als ie aan het spelen is...

    Sora?? O-)

    ;)
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doet mij ook weer twijfelen.
    wou hem misschien oko halen, weet nog nie zeker.
    ik ben helemaal gek van spiderman, deel 1 was idd erg kut, maar deel 2 lijkt me wel wat leuker.
    misschien kan ik wachten tot ie goedkoper word ofzo........ O-)
     
  6. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    er zijn ongetwijfeld mensen die spider man 2 een enorme miskoop vinden en die zullen de game vast en zeker op x-bazar plaatsen :)
    Dus misschien is dat dé manier om goedkoop aan spiderman 2 te komen.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, de nieuwste games staan al vaak meteen op Xbazar. Omdat mensen 'm dubbel hebben of omdat ze er niets aan vinden!

    [offtopic] 1000ste post! :cool: :+ [/offtopic]
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is best een goed idee, heb nog nooit iets gekocht op xbazar maar maak nie uit.
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------

    Zoals in GTA heb je dingen om te zoeken zoals hidden packages. Dat mis je in dit spel en dat haalt een groot stuk vermaak van de vrijheid helemaal weg.
    Klopt niet wat je zegt, je kunt web slinger wedstrijdjes, wolkenkrabbers tokens verzamelen, pizza's bezorgen enz. Als je het verhaal uitgespeeld hebt, kun je zulke missies doen of ervoor. Het schijnt dat de verhaallijn rond de 10 uur duurt en dan heb je pas iets van 35% van het spel gezien.

    Ook zijn er dan wel sub-missions die je kunt doen zoals het redden van mensen etc. maar dat wordt werkelijk saai en oninteressant in beeld gebracht, en ook dat neemt een hoop plezier weg.

    Mee eens, te weinig variatie. Ik had er eigenlijk iets meer van verwacht, maar keer op keer dezelfde missie spelen, wordt op den duur een beetje eentonig, maar je moet effe doorzetten anders kun je niet doorgaan met het verhaal.

    Ik vind het grafisch in orde, web slingeren is echt vet gedaan, is gewoon heel goed uitgewerkt, de verhaallijn is leuk en volgt de film/strips. Met speciale optredens van ......! Als je web slingert zit er veel snelheid in, vooral als je de upgrades gaat kopen. Je kunt ontzettend veel moves kopen.

    In ieder geval is dit gewoon 1 van de best movie game :9.
    Iedereen die twijfelt moet het spel maar huren, want je mist een enorme ervaring :p.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  10. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe schakel je bij het vrijheids beeld die zwevende objecten van mysteria uit om bij het "brein" te komen?
     
  11. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst moet je die zwevende dingen kapot slaan, als je dat bij alle 8 gedaan hebt, dan pas kun je de brein verslaan. Dan moet je helemaal naar boven gaan. Is best tricky in het begin, je moet het ook snel doen, anders kun je weer opnieuw beginnen:).
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    sora ik deel je mening, hidden packages zoeken enzo is er wel (markers enz.) maar wat krijg je er eigenlijk uiteindelijk voor. geen free bazooka, ak-47 ofzo. en serieus hoor die missies die je voor die mensen moet doen (groene talkbalkjes mensen) die zijn echt te saai geworden. eerste keer had ik iets van wow, tweede keer dat ik zon soort zelfde missie had al van o en derde keer was het van WTF maar 8 verschillende missies. de verhaallijn is wel supercool trouwens (ben nog niet zo ver, in het theather met viskom om spoilers te voorkomen) en iets anders wat heel positief is is het webslingeren. daar heb ik echt al aardig wat tijd aan besteed. tip voor iedereen probeer gewoon normal want het is echt de moeite waard om te oefenen en best wel snel onder de knie te krijgen en als je dan slingert geeft het je echt het gevoel alsof je spiderman bent ofzo. (blijft een game)
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kneem em toch maar nie... ziet der nie mooi uit en speelt, mede door de zeer matige graphics, een beetje bggr. Sorry
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je kan op de daken tokens vinden (150), dan zijn er ook nog eens een stuk 30 hide-outs die je mag zoeken.

    Het is altijd leuk om van een zeer hoog gebouw af te springen en vervolgens op een verbreding van het gebouw te pletter vallen :p. Natuurlijk als je de verbreding mist is het ook leuk.

    Bij het vechten zijn er heel wat moves die je kan gebruiken en die je zal moeten gebruiken als je wilt weten wat je doet, anders krijg je na een gevecht pijn in je vingers.

    Het "swinging" is ook redelijk simpel (zelfs op Advanced/Normal mode) alleen ben ik er nog een beetje een noob in :cool:.

    Grafisch is het geen hoogspinner, maar ook geen laagspinner. Je ziet dat het een multi-platform titel is, maar nog steeds knap genoeg om voor een Xbox game door te gaan.

    Ik ben nu zo'n 3 uur bezig en ik heb al (of nog maar) iets meer dan 15% en in de story zit ik nog niet ver, want spidey's vriendje Dr. Octopus is nog niet onstaan.

    En nu ga ik verder rond zwieren en af wolkenkrabbers springen zonder parachute (moet je 1 keer hebben meegemaakt, zeker in real-life).
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2004
  16. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik lees iedereen ze mening en vind het raar dat er zo negatief over gepraat word. Ik denk eerlijk gezegt dat jullie teveel een GTA achtige game hadden verwacht maar het is Spiderman hoor! Je kan slingeren, je kan acrobatische trics uitvoeren, en in een super grote stad rondzweven. Ik vind het absoluut een goed spider gevoel hebben en zal me nog erg lang vermaken met de game. Die 150 tokens zijn harstikke leuk om te vinden en zoveel mogelijk gekke sprongen maken is ook gruwelijk. Jongens, geloof mij, je zult geen spijt hebben.
     
  17. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan ook ff de PC demo checken. :+
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik gedaan, die versie is vermakelijk omdat ie zo simpel is. Goed voor als je een aantal 10 min. niet weet wat te doen (wie de volledig versie koopt is stom, tenzij je voor een klein kindje).

    In het geval je het nog niet weet (staat ook al ergens anders in dit topic dacht ik): de pc versie = een kinder versie; de console versie = de gewone versie.


    Btw, wie snel duizelig wordt moet oppassen in deze game. Want nu ik terug een tijdje heb gespeeld en eventjes ben gestopt, duizel (is dat wel een woord?) ik nog wat na van de game. Tijdens de game heb je er geen last, maar na de game... .

    Oh ja, ik word niet snel duizelig.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2004
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb gister dus ook even de PC demo gespeelt, maar dat vond ik 3 keer niks. Het slingeren is nep (je moet op lame spinnewebben richten, hoop dat bij de Xbox versie je gewoon op de gebouwen zelf kan richten), het vechten gebeurt met 2 knoppen.. Geen interactie met mensen op straat.. Etc. Maar als ik het zo lees is de Xbox versie dus compleet anders?
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Yup, de console versie (dus ook de Xbox) is op het "volwassen" publiek gericht. Dus je moet niet op zo'n ronde dinges richten, gewoon een web op een gebouw schieten. Als er geen gebouw of boom sta moet je wandelen.

    De console versie is zalig, de pc versie is leuk voor eventjes.
     

Deel Deze Pagina