1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier is de tape te downloaden trouwens:
    Voicemail gamerelease
     
  2. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Doet et niet :confused: ook niet als ik op "doel opslaan als" doe..
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Het werkt wel. Ik heb geluisterd maar je hoort niet echt goed wat precies.
    Wat een gedoe ook allemaal maargoed.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop dat je het nu over die Mike met z'n gamerelease hebt? :confused:
    (want Mike maakt namelijk dezelfde beweringen tegen GCshop ;))
     
  5. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Mike is gewoon een eikeltje met veel babbels maar geen daden..oh oh oh
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het geluid wat harder zet hoor je gewoon alles. Beetje een accent die gast, maar goed, daar luisterde ik gewoon doorheen. :) Hij zei iets van; "als je om 10 uur die shit niet van je site haalt dan sta ik om 12 uur voor je deur". Echt te ziek voor woorden!!!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  7. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Als Mike een verleden heeft bij de politie kan hij het wel schudden. En anders moet hij snel kappen met die onzin denk ik zo. Hij maakt zichzelf compleet kapot.

    Vind het wel wat aparts om dit mee te maken in het brave gameland :D
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt wel een nieuwe Soap :+
     
  9. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna goed, volgens mij zegt hij: Dat sta ik om 12 uur in Delden :)

    Maar die Mike du Chien moet inderdaad eens ophouden met zijn kinderachtige gedrag en zich met zijn eigen site bemoeien.
     
  10. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat nu nergens meer over dat artikel. Die Mike is helemaal GEK en ik begrijp ook niet dat er ook maar mensen zijn die hem verdedigen. Hoe naief ben je dan?

     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het artikel van gamecom is inmiddels weg gehaald zag ik
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm dan had ik net een vage foutmelding ... ok .. thnx ... gaat weer verder met zijn review ;)
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo! Die Mike de Chene heeft ze bedreigd met in coma slaan, omdat ze aangifte bij de politie hebben gedaan. Het wordt steeds gekker en ik krijg steeds meer de neiging om me er mee te bemoeien. Wat denkt die kerel wel niet zeg??!?
     
  15. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    zozoow hij gaat nu een rechtzaak aanspannen (ja vast). Goed dat er nu mee naar de politie is gegaan. Straks wordt ie nog zo gek ook
     
  16. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gedoe hier zeg. Ik krijg steeds minder vertrouwen in die gameshops en nu vooral in gamerelease.nl! Naja ik volg deze thread wel even een tijdje. Straks komt die Mike nog bij jou over de stoep. :) Rare gast idd, maar ik wacht wel af. Mij gaat het om de spellen en de prijzen, verder boeit het me niet zoveel. Ik vraag me af hoe dit gaat aflopen..

    @ Aart (kicke naam trouwns) : Ga zo door. Maar als je die Mike zo'n eikel vind enzo ga dan even met hem zelf klagen en niet op deze site van alles lullen. Ik hou me erbuiten en wacht wel af. :)
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nogmaals, ben van mening (ookal zijn replys van mike die als bedreigingen opgevat kunnen worden NOT DONE) dat beide partijen fout zijn. Ok maybe gamerelease meer als GCshop.

    Maar kom op GC stelt zich op als een mak lammetje vol onschuld (waar ik persoonlijk een hekel aan heb), nou ik kan jullie vertellen dat het publiceren van naar andere gerichte emails en het opnemen en toegankelijk maken van voicemails ook NOT DONE is. Daar is nou ook eenmaal een wet voor in Nederland, en nee het gaat hier niet om de vrijheid van meningsuiting, heeft er in dit geval niks mee te maken!

    En al die wanabe gozertjes op dat forum... Echt 1 of 2 leuke reacties is grappig, maar nu proberen ze elkaar daar te overtroeven door de ene na de andere 'grappige' opmerking over gamerelease te maken. Ze zeggen tegen mike dat hij naar zijn leeftijd moet handelen. Nou jongens, dan zeg ik: handelen jullie eerst maar eens naar jullie leeftijd. Als ik cabaret wil ga ik wel naar het theater... Begrijp me niet verkeerd, humor is belangrijk en niks is erger dan een saai forum. Maar bij een zaak zo ernstig als deze hoor je niet continu te proberen de grappigste te zijn.

    Maar nogmaals jullie verklaren me nu weer allemaal voor gek, en komen weer met hetzelfde verhaal dat mike die mailtjes en idiote replys niet had moeten sturen. Klopt, hebben jullie helemaal gelijk in! Maar face it ik heb ook gelijk met bovenstaand statement dat GC NIET het onschuldige lammetje is dat ze beweren. Voicemails die naar jouw gericht zijn mogen niet openbaar gepubliceerd worden en die mails ook niet. Als je deze belastend wil gebruiken handel je dat met de politie af, punt.

    Al kan het ook nog eens heel goed zijn dat die voicemail niet eens als bewijs telt, omdat er van tevoren aan de beller niet is verteld dat het gesprek opgenomen werd...
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  18. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het niet de beste oplossing van GCShop, maar het blijft wel gewoon legaal. Persvrijheid remember? Niemand kan ze dwingen dat van hun site te halen, omdat het door de wet niet verboden wordt zulk soort info naar buiten te brengen. Mike, aan de andere hand, negeert sommige wetten gewoon en begint de mensen daar te bedreigen met coma's en wat dan niet. En dan mag jij raden wat erger is.. :)
     
  19. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    BFalcon ik ga met jou mee, het is in feite toch dom om zijn voicemail op te nemen en dan op internet te zetten. En die emailen waren gericht op GC, niet op de forumgebruikers van Gamecom. Hoewel ik vind dat Gamerelease verkeerd gehandeld heeft is gamecom ook dom bezig. Ze hebben nu een rechtzaak en als GC verliest dan zijn ze het haasje.
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp je het niet helemaal? Gamecom heeft aangifte gedaan bij de politie, meer niet. Hoe the fok kom je erbij dat er een rechtzaak komt? :confused: En met het bewijs dat er is tegen Mike, zou het ronduit dom zijn GCshop aan te klagen. Er is voor hem gewoon geen manier om dit te winnen en dat kan die niet hebben.
     

Deel Deze Pagina