[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees toch dat ze er advocaten erbij hebben gehaald, of ben ik nou Dom. Ik weet heus wel dat GC met een vinger in zijn neus wint, maar daarvoor hoef je niet zo raar te reageren.

2. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Serieus waar, niet goed snik. Dit heeft helemaal niets meer GCshop te maken, dit heeft te maken dat de man achter gamerelease een gek mis die denkt dat hij alles kan oplossen met geweld. Het feit dat je hem ook maar enigzins probeert te verdedigen vind ik al misselijk. Heb je niet door wat daar gebeurt? Er worden gamers totaal geterroriseerd door een misselijke vent die alleen uit is op winst en daarbij geweld niet schuwt. Bah, en dat heeft niets meer met GCshop te maken, maar met je eigen principes.

3. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen mij voor "niet goed snik" willen uitmaken doe dat dan recht in mijn gezicht. Ik ben er ook op tegen dat Mike geweld wil toepassen, iedereen op het forum lijkt mij. Maar volgens mij lokken ze het allemaal uit. Ze weten dat Mike kwaad kan reageren. Dan maken ze dus die Rant aan, ze weten dat Mike op dat forum rondspookt en stalkt, en dan verwachten jullie dat hij vriendelijk gaat reageren op een Rant die hem voor lul zet. Kom op mensen, zo slim zijn jullie toch hopelijk wel. Ik vind gamerelease ook niet zo fantastisch meer maar daarvoor hoef ik niet Mike helemaal kapot te maken.

4. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Heerlijk argument hoor! Nu heb je meer gelijk. Klinkt mij nogal in de oren als... Jah... maar die leraar zat een jongen elke pauze achter z'n reet aan, dus hij heeft er zelf om gevraagd om door z'n hoofd geschoten te worden...
    - Dus omdat ze een stukje schrijven over de onzin die ze in hun mailbox krijgen, mag iemand geweld gebruiken?
    - Dus omdat hij daar rondhangt, mag hij zo reageren en maar zeggen wat hij wil?
    - Niemand mijn Mike helemaal kapot, behalve hijzelf! De rest verbaast zich alleen over de puinhoop die hij ervan maakt.

Zo slim ben ik wel...:confused:

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Het feit dat jij denkt dat alle objectieve kijkpunten op de zaak als verdediging ziet voor gamerelease maakt mij dan weer misselijk...

Maar ik heb al lang door wat de principes zijn van sommige hier, en ik ben toch best wel blij dat ik hier af en toe niet bij aansluit...

Maar goed, verder no hard feelings, ik moet nu weg dus helaas niet veel tijd meer over om mijn post iets langer te maken. Maar je ziet me hier wel weer verschijnen... ;)

Laatst bewerkt: 15 jan 2004
  6. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Sluit mij hier compleet bij aan.

Om een bericht van de schrijver aan te halen:
    en

.

Zegt het helemaal. Maar goed, ik ga niet verder in op Bfalcon of Cortana, Meindert Tjoelker had inderdaad ook niets moeten zeggen en geweld toe moeten laten.

7. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Aart, je hebt gelijk, het is niet netjes wat Mike gedaan heeft. Jullie kunnen dat met deze argumenten duidelijk maken. Maar ik blijf erbij dat ik het ook niet netjes vind wat de meeste GC forummembers hebben gedaan.

Wie is Meindert Tjoelker?

8. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Een jongen die iets van 6 jaar geleden is doodgetrapt in Leeuwarden, omdat hij iets tegen een groep van vandalisten zei. Dit kon die groep niet waarderen en snoerde hem de mond door hem dood te trappen. Dit was het begin van de "Stop zinloos geweld" acties.

Als ik die reacties zie van Mike krijg ik een zelfde soort gevoel erbij. Hoe haal je het in je hoofd om iemand te bedreigen met in coma slaan omdat die gene iets zegt wat jou niet bevalt. En het is niet zo dat ze daar bij gamecom iets ontzettends ergs schrijven, nee, ze hebben de waarheid naar boven gebracht zodat iedereen kon lezen wat voor een persoon Mike is. Iemand die andere webshops loopt te treiteren via e-mail en te bedreigen via telefoon, omdat hij denkt dat hij daar mee weg kan komen.

Hij schrok er van dat dit zou worden gepubliceerd, want zijn kleine dreigpraktijkjes lagen opeens open en bloot op het net. Hij is begonnen met de praktijken en nee, natuurlijk wil hij niet dat dit op internet staat, want zo weet iedereen wat voor een Meindert trapper hij is.

9. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie omschrijving, dit geeft inderdaad een andere kijk op zaken.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    WTF?!?!?!
    Gozert jij begrijpt mij TOTAAL verkeerd!

Sinds wanneer praat ik de praktijken van meneer de chene goed?! Toon jij mij die post maar en dan praten we verder. Want zo komt het helemaal geen steek verder.

En wat betreft die vergelijking met Meindert, ik snap het niet helemaal. Wat MIJN punt van kritiek is is het feit dat er op dat forum van GC echt een stelletje idiote wannabe's rondlopen. De ene 'leuke' opmerking na de andere... Shit hier kan ik zo simpel van worden. Hell ik verdenk hun er zelf van nerds te zijn met geitenwollentruitjes aan met dikke puisten op hun kop (om ff in hun gevoel van humor mee te varen)

Ernstige situatie dit... Daarom vind ik het ook vreemd dat jij doet alsof ik zo iemand ben met oogkleppen op die alleen maar goed woordje voor gamerelease heeft. Maar dan heb je het dus wel mooi verkeerd... Zie overige posts van mij

11. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een bestelling gedaan bij gamerelease en hij is er 10 dagen na de bestelling NOG niet, ik heb een mailtje gestuurd maar krijg geen antwoord, hebben ze een telefoonnummer bij gamerelease want op de site kon ik het niet vinden

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk ff bij info op de site volgens mij wel. Weet het niet zeker

13. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een bestelling gedaan (crimson skies) op 5 januari heb ik mijn overschrijvings kaart op de post gedaan maar ik heb nog niks binnen en al 2 keer een mailtje gestuurd en geen antwoord terug gekregen..........

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou heel goed kunnen. Met overschrijvingskaarten duurt het altijd wel zo'n 1/2 weken voordat het overgeschreven is. Dat verschilt per bank en kan gamerelease verder ook niks aan doen. Dat er geen mailtjes teruggestuurd worden vind ik echter wel onbeschoft. Beetje service is wel een vereiste voor een goede webshop.

Laatst bewerkt: 17 jan 2004
  15. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owh okee wist ik niet :eek:
    bedankt ;)

16. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat telefoonnummer niet kunnen vinden
    en ik heb onderhand ook twee mailtjes gestuurd waar ik geen antwoord op heb gekregen
    ps ik heb met eenmalige machtiging betaald

17. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb trouwens rond de zelfde dag crimson skies besteld

18. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben geen foonnummer op de site, en zijn ook niet te vinden in het telefoonboek. Ook niet de eigenaar, Mike de Chene.

19. Da BjOrN

Da BjOrN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal word een voicemail wel opgenomen he anders heeft diegene voor wie die bedoeld is toch nix aan.. Dus het kan wel zeker als bewijs worden gebruikt..

20. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook Crimson Skies besteld en ook niet binnen. ( Meer dan 10 dagen geleden ) We zullen zien.

Deel Deze Pagina