1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    wanneer had je hem besteld dan Roedos? En heet jij Ruud?? De nick komt me bekend voor :)
     
  2. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee volgens mij heb je het verkeerd... Heb namelijk al eens zo'n situatie meegemaakt en toen werd de voicemail niet als bewijsstuk behandeld. Voicemail werd niet eens in behandeling genomen. Dus...
     
  3. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0

    ik had op drie januarie m'n spel besteld en op 5 januarie heb ik zo'n overschrijvings kaart op gestuurd.....en nog steeds niet binnen

    :'-(

    mare jah mijn naam is ruud in het echt hoe weet je dat? welk spel of waarvan anders weet je dat aart?
     
  4. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ja, ik was gewoon benieuwd. Ik had het beter niet kunnen vragen, want ik snap dat je wilt weten hoe ik dat weet. Maar ik blijf liever anoniem :p

    Anyways, ik zou die kerel nog eens mailen en anders je geld terug eisen. Volgende keer maar bij een andere shop bestellen :p
     
  5. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    moi ik wacht nog ff met geld terug eise.........nog een weekje ofzo of iets minder mare.........zeg nou maar gewoon wie je bent :)
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, doe ik echt niet :) ben gesteld op mijn anonimiteit. Maar het is niet online gamen ofzo :) Echt het laatste wat ik zeg, sorry dat ik je naam vroeg :)
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    word je achtervolgd door de mafia.........maarjah owhkee zal nie door blijven zeuren voor jou bestwil want stel dat je word achtervolgd door de mafia ;)
     
  8. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Mafia komt in de buurt ;)
    Anyway, al bericht van ze? Je weet in ieder geval wel waar niet te bestellen de volgende keer.
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry Aart je begint weer... :) Dat het spel te laat binnen is (wie weet of het te laat is, is die overschrijving namelijk al binnen?) kan verschillende redenen hebben en ervaring is dat ze het daar netjes afhandelen.

    En dat van die mails... Idd niet netjes maar zal wel met de hele situatie te maken hebben. De reden dat ik zo'n goede ervaringen met dit bedrijf heb/had is dat ze altijd heel erg goed reageerden op de mails die ik stuurde vaak zelfs binnen 10 a 15(!!) minuten.

    Maar kom op Aart je mag een mening hebben, die respecteer ik ten volle maar hou je ANTI-reclame ff een beetje meer voor je. Door deze thread hebben ze het vast al wat moeilijker dus... ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2004
  10. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    nope nog steeds geen mailtje terug gehad..........ik stuur ze nog wel een mailtje want wieweet.....:confused:
    hellep me ik ben hopeloos
     
  11. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    "If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team." *A-Team deuntje*


    :D
     
  12. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    oewh donders dat hielp goed man "te te teee te te te teeee te te te " woo man echt bedankt voor het zende van 't A-TEAM
     
  13. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    np *)

    Ik stuur Face wel langs voor de rekening
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ owh owh dat kan niet............

    heb net al me geld uitgegeven aan een spel wat ik heb besteld bij gamerelease, maar wat ik nog steeds niet binnen heb :'-(

    stuur de rekening maar op over 2 jaar dan verwacht ik dat ik wel weer wat geld heb ;)
     
  15. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Mail ze nog 1 keer anders. Anders begin ik wel een zoektocht naar het nummer van dat bedrijf.
    Ik heb zo'n mijn methoden en resources, zou niet te moeilijk moeten zijn. Echter, dat is wel even tijdsintensief, dus mail nog 1x :)
     
  16. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb weeeeer een mailtje gestuurd......nu maar bidden dat ze klant vriendelijk worden _O_
     
  17. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Altijd handig... misschien kan iemand hier iets mee?

    Rights restricted by copyright. See
    http://www.domain-registry.nl/whois.php

    Domain name:
    gamerelease.nl (next domain)

    Status: active

    Registrant:
    WVA
    Van Sasse van Ysseltstraat 3
    5041 BK TILBURG
    Netherlands

    Domicile:
    N/A

    Committed to ADR: no

    Administrative contact:
    J. Houtepen
    +31 135445950
    postmaster@gamerelease.nl
     
  18. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt dat op een telefoon nummer?????? :)
     
  19. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Yep, lijkt mij ook. Zo, bespaart mij tijd :) Deze was ook erg simpel trouwens :)
    Laat ons even weten wat er aan de telefoon gezegd werd.
     
  20. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik ga nu nog niet bellen, ik wacht nog tot volgende week want met overschrijvings kaarten weet je het maar nooit.........maar ze moeten wel gaan terug mailen want dat is niet echt klant vriendelijk:mad:

    maar als ik dus niks meer van ze hoor ( of geen spel of geen mailtje) aan het eind van deze week dan ga ik wel ff opbellen denk ik om te vragen wanneer mijn spel komt en waarom ze niks terug mailen
     

Deel Deze Pagina