ongeloofelijk, wat een blunder van hun, dat is niet echt professioneel te noemen. Zo een fout maak je toch niet Een mail sturen naar je klanten maar hun niet bij BCC neergezet.
Reclame, heb ik ook net binnen gehad. IS echt stom van ze. Zo laten ze alle gegevens van al hun klanten aan iedereen zien! Ik heb niet zo super veel vertrouwen in dat zootje.
ik heb hemmmm ik heb hem gewoon niet te gelove..... mare nu nog ff voor ludo en cortana allemaal bidden
Ach, ik heb eigenlijk een beetje medelijden met ze. Eerst laten ze zich verleiden om een flame-wedstrijd met GCshop aan te gaan. Op de website van GC zelf notabene. Dat kun je natuurlijk nooit winnen. En dan, terwijl toch al de hele wereld naar je zit te kijken, komt er weer zoiets.. Ik denk dat hun verkoopcijfer hier een gevoelige klap van krijgt (die ze overigens geheel aan zichzelf te wijten hebben).
Eh jah hoezo medelijden. Tis een harde wereld van concurrentie. Alz ze het voor zichzelf vergallen jah dan schiet dat natuurlijk niet op. Ik zie wel, ik kijk wel gewoon in de winkels. Kheb nog nooit over internet besteld, behalve hier op de xbw xbazar dan. Maja was van plan Halo II bij hun te orderen. Naja niets aan te doen, ik wacht wel af.
Nou ja, het gebruik van het woord "ze" is een beetje kort door de bocht. Als één van de mensen, mogelijk de eigenaar, er een zooitje van maakt dan kan dat zomaar gevolgen hebben voor anderen die part noch deel hebben aan ed hele affaire en wiens baantje nu ineens op de tocht staat. Hoe zou jjj je voelen als je ineens op straat staat omdat je werkgever er een potje van heeft gemaakt?
Laten we eerlijk zijn, bij elk bedrijf is er gezeik: Wij krijgen pennen opgestuurd zonder factuur, en dan worden we beschuldigd dat we niet betalen. Of een krant die je 10 keer moet bellen omdat ze de abbo niet willen stopzetten. Of je zegt de donald duck op en ze komen weer met een acceptgiro aanzetten. Ik denk dat ze bij gamerelease even de zaken op orde moeten stellen en dan komt alles wel goed.
@ Penjanll: Teneerste bestaat gamerelease uit 2 mensen die samen alles regelen. Dus beiden de baas zijn. Dus jouw theorie gaat eigenlijk niet heel erg goed op in dit geval. Ten tweede is het voor een werknemer niet zo ontiegelijk erg als hij zijn baan verliest omdat zijn baas alles verne*kt. Daar kiest die baas dan voor, die baas zit met alle shit (leningen, verplichtigingen enzo). Die werknemer kan wel een andere baan ofzo vinden. Heeft die baas grotendeels alleen zichzelf mee. Tis niet plezierig maar ik ken me wel ergere zaken voorstellen. @ Cortana: Je hebt altijd gezeik in bedrijven. Face it, mensen zijn nou eenmaal zeikerds. Ok laten we nu ophouden met het zeiken over de arbeidsomstandigheden van een werknemer wanneer zijn/haar baas zich niet naar behoren gedraagt waardoor de werknemer zijn/haar baan verliest. Dit gaat over vragen en/of problemen met gamerelease.
Zijn college weet van de praktijken af en stemt met het dreigen in. En ik versta andere dingen onder pech. Stel dat eerst de PC met adminstratie in vlammen opgaat, vervolgens het bedrijf failliet gaat waarbij ze gehost worden en die week erop de TPG auto met alle pakketjes de sloot inrijdt, dan noem ik dat pech. Maar het doelbewust pesten, bedreigen, intimideren van anderen, hallo.. dan mag je van mij echt wel failliet gaan.
Vandaag weer me spel niet binnen, Roedolf krijgt hem, ik niet. ze zijn allebei op dezelfde dag verstuurd. Ludo, als jij hem binnenkrijgt laat dan direct wat van je horen.
Ze hebben de bestel links door bestel butons veranderd, maar je kunt het gewoon nog steeds doen: http://www.gamerelease.nl/info/bestellen.php?titel=Driver3&prijs=0,01&type=:P
Ik heb de 17e GTA Double Pack bij ze bestelt, de 20e is het bedrag van mijn rekening afgeschreven. Dus ik zou het een dezer dagen binnen moeten krijgen... Ik had toen deze thread nog niet gelezen en alleen nog postieve berichten over gamerelease gehoord, maar ik neem voorlopig nog gewoon aan dat alles goed gaat...