1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    tijdje niet meer geweest, maar je hebt het gepost op 24-02-2004 18:10. en je antwoord postte je op 25-02-2004 10:54. zit niet zoveel verschil in lijkt mij..
     
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Gamrelease doet hetzelfde als gcshop. Waar gcshop samen met xboxworld een pre-oder organiseerde voor 44,95, doet gamrelease hetzelfde met xboxmax, voor de zelfde prijs. Ze concureren weer is...
     
  3. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ben wel benieuwd of er uberhaupt iemand een spel zal gaan winnen, valt niet echt te controleren.
     
  4. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dus echt wel gebeuren, winnaar wordt gewoon vermeld op de site.
     
  5. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Gezien de reputatie van GameRelease geloof ik daar niet zoveel van. En daarnaast is het gewoon een respectloze actie t.o.v Xboxworld als je het mij vraagt.
     
  6. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, god krijgen we deze discussie ook weer. :{
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, bfalcon tegen aart........................zie een paar pagina's terug
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet het verschil tussen xboxmax en xbw hopelijk wel? Daarbij staat er nu ook een pre-order op cubezone.
     
  9. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je trouwens het goedkoopste live kit halen? ik hoorde dat de actie was afgelopen bij FRS, maar in een online shop was tie nog 28 euro, nu is de vraag weet iemand die site voor mij?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij gcshop kost splinter II nu 43,00 euro en bij gamerelease 43,45 ... ze concureren elkaar dood :{
     
  11. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet de 2 euro verzendskosten, de prijs is denk ik niet veranderd.
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb mgs the twin snakes bij gamerelease besteld, maar hem nog steeds niet binnen

    zijn er meer mensen die deze game daar hebben besteld?
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Fuck man in het begin was ik zeer tevreden over gamerelease.nl maar de laatste 3 spellen die ik al 2 en half week hoor te hebben heb ik nog steeds niet......

    Ik heb meerdere keren gemaild en zelfs via msn geeft ie geen contact meer....what the fuck??

    Gamerelease Sucks! MIKE jij zuigt ook! Ik weet dat jij mij wel ziet op MSN. KnakkerO-)
     
  14. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde probleem, ik heb twee weken geleden splinter cell besteld maar heb sindsdien niks meer gehoord. Ik heb al een aantal e-mails gestuurd maar geen reactie:confused: .
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    dat heb ik dus ook, wat een kutzaak!

    ze reageren ook niet meer op mailtjes

    kunnen we niets ondernemen?
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehehe! :)
    Ja dat was ik alweer vergeten, net zoals ik deze thread weer beetje vergeten was... Ach ja, ik gooi het bijltje er maar bij neer, had mijn mening al gegeven en heb de laatste maanden niks meer daar besteld dus nu kan ik er ook echt geen uitspraken over doen..

    Ja haha, idd paar pagina's terug ik tegen aart. Tja, dat waren nog eens goede tijden, he aart? :p
     
  17. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen game en geen enkele reactie:confused:. Iemand anders wel nog iets gehoord van gamerelease?
     
  18. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    gamerelease's msn naam is ook een beetje raar "koop in april en win niks" dat slaat toch ook nergens op................
     
  19. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, niks ik hoor een spel al iets langer dan 3 en halve week te hebben en voor die drie en halve week was het geld al ongeveer 2 weken van mijn rekening af.. Dus die gast heeft al anderhalve maand geld van mij..

    En ook 2 andere spellen hoor ik al te hebben en heeft ie ook al geld van....

    Ik stuur vandaag nog een email als ik aan de einde van de week nog niks hoor, ga ik actie ondernemen doormiddel van rechtsbijstands verzekering, de ombudswinkel (die gasten kosten niks maar krijgen altijd wel veel voor mekaar) ect...

    Oja en eigenlijk ben je dom als je er nog wat besteld dus dit is meer een soort waarschuwing voor mijn mede-gamers:

    Spendeer je zuur verdiende eurotjes a.u.b. niet aan GAMERELEASE.NL want je komt er bedonderd uit!
     
  20. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Goedkoop=duurkoop...
     

Deel Deze Pagina