Ja heb Mgs the twin snakes ook bij gamerelease besteld. En wou mijn geld dus terug, 4 mailtjes verstuurd, geen reactie! Op msn kan ik ze ook niet bereiken, heb net nog een mail gestuurd, geef ze nog een week, en anders doe ik aangifte van oplichting! Ze hebben genoeg tijd gehad om orde op zaken te stellen. Inderdaad dus slim om daar nix meer te bestellen. Begin was goed, maar waar ze nou mee bezig zijn weet ik niet?
Hmm, net bericht gehad dat het geld gister is terug gestort, ben benieuwd! Zou het dan toch goedkomen????
@nedmetfan met jouw wel maar wat er gamerelease.nl is gebeurd.... In het begin niks anders dan lof maar nu..... ach het is zijn eigen schuld (mike) als je zo met klanten om gaat!
Ik heb mijn game binnen, eindelijk na 3 weken wachten. Volgende keer toch maar weer bij GCshop bestellen.
ik heb metal gear solid ts (gelukkig) ook eindelijk binnen wel heel vreemd dat dit zo lang heeft moeten duren...
goed nieuws, als je nu naar de site www.gamerelease.nl gaat krijg je een zwart scherm met erop: Gamerelease stopt ermee. Hopelijk komen er geen bedrijven meer die zo slecht handelen. Kijken of iemand het overneemt.
Ik mag die mike voor geen meter, dus hield het voor mij al op. Die gozer krijgt wel een slechte naam door dit gedoe, beetje zitten dreigen, schelden en eigenwijs zitten doen en dan ook nog es gamerelease naar de kloten helpen. Niet iets wat ik graag op mn cv'tje zou willen hebben.
Die mike werkt er niet meer ene joost die eerst de website onderhield moest op een gegeven moment de puin opruimen van mike maar dat was zo erg dat joost er ook maar mee gestopt is. Maar met joost valt goed te praten. Ik kreeg nog een steeds een Xbox Live pakket van €30,- te goed maar ik kon mijn geld terug krijgen of kiezen uit een van de spellen die hij nog had. En dat heb ik dus gedaan. Ik dacht persoonlijk dat ik naar mijn geld kon fluiten maar dit vind ik toch netjes van die joost.