1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    is er iemand die sinds dinsdag 12.30 nog een mailtje terug heeft ontvangen van gamerelease.nl??
    als dat zo is weet ik namelijk zeker dat ze me negeren.

2. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    ja, ik heb net nog een mailtje van ze truggekrege...

3. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    owkee das dus knap lullig, ik wacht al sinds dinsdag op een mailtje van hun.

en dan nog heb je mensen die roepen dat ze goede service verlenen.

4. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eens mailen naar hun!

5. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2

nee, dat heeft zin als ze mijn mailtjes negeren.......... :confused:

6. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    hmmm.... ik zie nu op hun site dat ze het spel Rainbow six 3 Incl headset (heb ik ook besteld) hebben verwijderd uit hun inventaris.

toch zouden ze het nog moeten hebben voor mij ik qoute wel even een stukje uit een mail bericht van hun:
    als het toch het geval zou zijn dat ze deze niet meer zouden hebben kunnen ze mij dit gewoon melden en een mailtje terug sturen inplaats van me negeren.
    Wel zou het dan werderom bewezen zijn dat ze geen betrouwbare mailtjes terug sturen en dus wel degelijk loze beloftes maken.

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  7. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    als het toch het geval zou zijn dat ze deze niet meer zouden hebben kunnen ze mij dit gewoon melden en een mailtje terug sturen inplaats van me negeren.
    Wel zou het dan werderom bewezen zijn dat ze geen betrouwbare mailtjes terug sturen en dus wel degelijk loze beloftes maken.

Een probleem zo te zien. Vooral dat ze jouw niet terug mailen.
    Ik zeg alleen uit mijn ervaring dat ze goed werken.
    Heb geduld zou ik zeggen, misschien hebben ze het te druk.
    Maar toch, klant blijft koning. ;)

8. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil niet veel zeggen maar iedereen die ik ken krijgt zijn mail gewoon terug en ik heb al 3 dagen niets gezien, dus dat lijkt mij toch onwaarschijnlijk.

9. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    Problemen met gamerelease.nl

Ik heb nu dus een probleem met gamerelease.nl

ik zal even kort uitleg geven voor mensen die het niet hebben gevolgt:
    ik heb op 8/11 daar rainbow six (incl headset) besteld.
    Toen heb ik maandag het geld overgemaakt en woensdag gemailt wanneer ik mijn spel kan verwachten.

er is mij toen terug gestuurd dat ik het zaterdag zou kunnen verwachten.
    Zaterdag is er echter niets aangekomen hier.

Ik heb toen weer gemailt er vernomen dat het dan maandag (17/11) zou worden opgestuurd en dat ik het dan dinsdag zou hebben.

Dinsdag had ik weer niets dus ik mail weer, tot nog toe worden sindsdien mijn mailtjes niet meer terug gestuurd. En heb ik ook niets meer ontvangen.

Mijn vraag: Wat kan ik nu het beste doen??

Laatst bewerkt: 20 nov 2003
  10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Problemen met gamerelease.nl

Euhm... ik heb wel een idee, je hebt een PM

Ow ja wel weer een leuk puntje: zei al dat ik bij gamerelease in een korte tijd 3 games heb besteld daar, en ze kwamen toen zelf met het voorstel om 2 games gratis te versturen. Dus op zich in dat opzicht best wel klantvriendelijk...

11. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Mr. Ed, je kunt het beste je geld terugeisen. Dit is toch te belachelijk voor woorden, als ik zo jouw verhaal lees.
    Natuurlijk lezen die gasten van gamerelease dit verhaal hier binnen no-time en zullen ze je proberen te paaien. Ik zou gewoon kwaad blijven, je geld terugeisen en voortaan je games elders kopen.
    Mochten ze trouwens niet reageren op jouw mail dat je je geld terug wil is een belletje naar de politie voldoende. Ze hebben een KVK nummer, het adres is dan ook vrij simpel te achterhalen. Erg vreemd trouwens, ik kon die knakker van gamerelease niet eens vinden in het telefoonboek!
    En BFalcon, 2 gratis games versturen is toch geen tegemoetkoming? Ze moeten blij zijn dat jij uberhaupt je games daar koopt man! Ze maken nog steeds winst op je, ook al versturen ze die games gratis. Ik had gewoon mijn geld teruggewilt voor het asociale gedrag.

12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Als je dit wilt doen zul je ze toch echt eerst in gebreke moeten stellen, oftewel een uiterste datum noemen (haalbare!!) waarop ze uiterlijk het spel naar jouw moeten versturen of dat het spel bij jou binnen moet zijn! In gebreke stellen kan dus ook d.m.v aangetekende brief, dus hoeft niet persee over die mail.

Als ze niet aan jouw gebrekestelling voldoen, dan kan je zonder pardon gewoon je geld terug EISEN! Inderdaad met behulp van eerder genoemde instanties die aart doorgaf.

Maar ik zou als ik jou was gewoon ff afwachten wat het oplevert wat ik nu geprobeerd heb (dat van de PM). Daarna kan je altijd nog verder kijken

Heb je inderdaad wel een beetje gelijk in ja. Maar goed ze hadden het niet hoeven te doen natuurlijk...

13. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    kijk ik wil liever gewoon me spel zo snel mogelijk ontvangen.

Als dit echter niet mogelijk is en ze blijven niet reageren wil ik natuurlijk mijn geld terug, mij is alleen nog niet duidelijk hoe ik dat aan zou moeten pakken. Misschien iemand hier die weet hoe je zoiets aanpakt?

14. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    stap 1) je stuurt een brief naar het postadres waarin je je geld terugeist binnen een termijn van 3 dagen.
    stap 2) als zij niet reageren, schrijf je een tweede brief.
    stap:cool: je neemt contact op met een gratis rechtswinkel en vraagt om advies. Zij doen dit gratis.

Zo zou ik het doen.

15. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    weet je misschien ook zo'n gratis rechtswinkel dan?
    Als ik zaterdag nog helemaal niets heb gehoord dan begin ik met een brief schrijven.

16. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zeg ik.... :) (Zie de post die boven jou post stond)
    Je moet ze eerst schriftelijk in gebreke stellen, eisen dat ze het spel voor een bepaalde (haalbare!!) datum naar jou moeten versturen. Gebeurt dit niet dan kan je je geld terugeisen.

Dit kan je idd doen zoals Aart zegt d.m.v bepaalde rechtsinstanties die dit soms idd ook nog eens gratis doen. Gewoon even navraag naar doen dus...

17. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    mooi, ik wacht tot zaterdag, als ik dan nog geen bericht heb gehad, stuur ik ff een briefje.

@ Aart weet je misschien ook nog een voorbeeld van zo'n instantie, ik zou zo even niet weten waar ik dan precies terecht kan.

18. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, ik heb zelf ooit gebruik gemaakt van de Rechtswinkel Groningen. Maar die zitten over het hele land.
    Je kunt ze gewoon bellen voor gratis advies: 050-3134707

19. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm hou me op de hoogte zit er ook over te denken rainbow six 3 daar te halen.....maar als het zo gaat zie ik er maar weer vanaf overigens is deze wel goedkoper dan gcshop

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik zeg het nogmaals bij mij is alles wel goed gegaan evenals bij anderen (lees rest thread).

Maar is idd even verstandig nu even de boel af te wachten. Ik heb ze een mail gestuurd maar idd nog geen antwoord op gehad. Maar ja als ik geen antwoord heb gekregen voor vanavond 11.00 uur valt me dat zeer van ze tegen...

Deel Deze Pagina