Ik ben hier maximaal tot half elf dus maar als er dan nog geen mail is valt het mij ook tegen.... Maar goed ik wou dus die met headset maar dat doe ik dan maar ffies niet denk ik....
die met headset is er niet meer, is een exclusief iets geworden. Kortom, jij kunt fluiten naar je headset versie.
ze hebben mij gemailt dat het klaar lag om opgestuurt te worden :{ als het er dan niet meer is moeten ze me geld maar terug geven.
ik zou maar oppassen dat ze je wel een nieuwe sturen en niet een tweedehandse ofzo die ze zelf hebben gebruikt.
Hey goed nieuws! Ik wist wel dat die gasten gewoon te vertrouwen waren, aangezien ik er zelf ook gewoon hele goede ervaringen mee had. Ik had dus een mail gestuurd voor mr. ed en heb hier netjes antwoord op gekregen: Beste, We hebben mailserver problemen gehad de laatste week, er zijn mails niet aangekomen en mails die wij verstuurd hadden zijn ook soms niet aangekomen zijn we achter.. Tevens is de Rainbow six met headset niet meer leverbaar daar het een limited edition was. Maar we hebben er nog 5 weten te bemachtigen ;-) waaronder die van uw vriend. Hij wordt morgen verstuurd !! Heeft men hem Zaterdag. Hopende u en uw vriend te hebben gerustgesteld. M.v.g Mike Oftewel goed nieuws voor jou! Ik had eigenlijk al niet verwacht dat het opzet was...
mr ed ik denk dat je gewoon geduld moet hebben das alles je kent de tpg post enzo die maken er ook wel een zooitje van tijd tot tijd.
Hier lag de fout dus bij gamerelease maar de site is dus te vertrouwen.... Ik vind Aart overigens wel al te negatief doen en hij stookt mr ed op...
Ja dat vond ik dus ook! Maar ja hij zal wel voor de concurrent GCshop werken... Maar ja, probleem is nu (hoogst waarschijnlijk) dus opgelost. Ken ik toch nog met gerust hart daar misschien OF Rainbow six 3 OF PGR2 kopen...
ja, ik heb nu ook bericht terug. Het probleem lag dus wel degelijk bij gamerelease en ik heb nog steeds geen uitleg waarom er mij werd gezegt dat hij al ingepakt klaarlag om maandag opgestuurt te worden en dat ik hem dinsdag niet heb ontvangen. Maar das bijzaak als ik hem zaterdag krijg ben ik alweer tevreden. iig allemaal bedankt voor de goed adviesen, als ik hem morgen binnen heb zal ik het nog wel even laten weten.
Helemaal niet. Echter, ik had deze berichten al veel eerder gehoord en dit vermeld aan het begin van de topic. Die winkel heeft gewoon slechte service, en reageerde abnormaal op Tweakers. Als ik dan iemand zie met een serieuze klacht geef ik hem tips. En BFalcon... come on.... mailen naar een winkel voor een ander? Ik zou nooit naar GSMweb mailen omdat een vriend van me problemen heeft met zijn abbo, dat kan hij prima zelf. Je gaat mij niet wijsmaken dat je niet met gamerelease te maken hebt.
het kan toch zijn dat mijn mailtjes om een of andere reden niet doorkomen daar, schijnbaar heeft het wel geholpen, heb nu wel bericht terug.
Jonguh waar heb jij last van man?!!? Ik kan het blijkbaar ook nooit goed doen ofzo? :{ Ik mag niet iemand gewoon helpen omdat ik dit graag doe ofzo? Nee ik moet dan ook meteen bij het bedrijf werken... Ik snap jouw probleem echt niet! Nogmaals ben hier alweer 2 jaar geregistreerd, heb nog nooit iets over gamerelease gezegt, heb 2 maanden geleden met dit bedrijf kennis gemaakt omdat ik daar 3 games pre-order. Vervolgens ben ik blij met de verschafte service, om dit vervolgens in een geheel toepasselijke thread te vermelden. Dit is allemaal niet goed volgens jou omdat ik (te?!) positief zou reageren. Het doel van deze thread was toch om ervaringen met gamerelease te delen. Waarom ga je dan zeuren als ik dit geheel ontopic ook gewoon doe! Ik zou zeggen check mijn profiel, ookal ben jij volgens mij een argwanend persoon (overigens een eigenschap wat in bepaalde gevallen wel positief te noemen valt) wat dan zegt: ja, maar dat kan ik ook wel typen dat heb jij gewoon allemaal verzonnen... Maar ok Aart, ookal vind ik je tot nu toe af en toe ergerlijk vervelend met je posts, ben ik er wel van overtuigt dat je beter kan. Dus ik zou zeggen doe je best om van dit xbw forum een beter forum te maken. Iets wat ik met deze gehele offtopic post niet echt doe (mag het een keertje ) maar dit moest er gewoon ff uit (ik hoop dat de moderators en mede-forumgebruikers dit kunnen begrijpen ) Ontopic: @Mr. ed, het viel mij ook op dat ze eigenlijk nog steeds geen directe reden gaven waarom ze het spel dan niet maandag verstuurt hadden terwijl ze zaterdag zeiden al een exemplaar voor jou klaar te hebben liggen. Maar ja, het belangrijkste is dat je hem (waarschijnlijk) dan morgen binnenkrijgt...
Haha! Kreeg vandaag een pakketje en 3 enveloppen binnen. In dat pakketje zaten 2 (!!?) blikken met wilson tennisballen (van Top spin) en in die 3 enveloppen zaten stuk voor stuk een Xbox keyring! Oftewel nog netjes nageleverd (ik had de hoop eigenlijk al een beetje opgegeven om eerlijk te zijn) dus dat is beter! Ik weet trouwens niet of het normaal is dat je 2 blikken bij top spin krijgt, maar ja ik heb ze in ieder geval gekregen...