[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Was een maandje of 1,5 geleden ofzo dat je voor elk Xbox spel dat je bestelde/pre-orderde een Xbox keyring thuis gestuurd zou krijgen. Ik had dus 3 games besteld en er dus ook netjes 3 gekregen. Vind ze trouwens nog best wel vet die dingen! :cool:

2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik moet zeggen ik heb net een mail gekregen en ze zijn goed bezig erg klantvriendelijk tegenover mij...

3. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zijn ze ook altijd aardig..

had een tijdje geleden Soul caliber 2 gepreorderd...
    maar toen ik de betaling op de bus had gedaan,
    had ik een exemplaar gewonnen voor mn cube ( thnx cubezone;) ) en toen heb ik een meeltje gestuurd dat ik een bestelling had geplaatst enzo..maar niet meer wilde..

heel netjes meeltje terug gehad
    daarna was mn betaling toch doorgekomen bij hun ( :confused:) en toen hebben ze me ook gewoon een meeltje gestuurd dat ze toch een bedrag hadden doorgekregen en of dit goed was of niet?

uitgelegd dat er dan iets bij mn bank is fout gegaan en toen hebben ze dezelfde dag nog het geld teruggestort...volgende ochtend stond t gewoon alweer op mn rekening..

netjes geregeld bij mij,..site ook aangeraden bij vrienden en geen problemen mee gehad tot nu toe..

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    heb er ook een gekregen :cool:

5. Ja Aart, je bent best negatief over ons... iedereen maakt fouten.
    Gelukkig zijn er reeds ruim 4500 andere klanten die reeds besteld hebben (en betaald) en wel tevreden zijn. Neem nu MKDD voor de Cube, meer als 500 verkocht reeds. Nu jij weer.
    Als er iets is, richt je dan direkt tot ons, we staan er namelijk om bekend dat we alles netjes oplossen. De meeste negatieve berichtten komen van concullega's (die ik niet nader noem, dat is niet onze stijl) zijn we ondertussen wel achter. Het doet ons niets. Als een klacht gegrond is lossen we hem op. Je mag overigens nog wel bestellen bij ons, ben je vaak (niet altijd) goedkoper uit dan bij de rest van Nederland. ;-) Het is maar een tip ;-))
    We zijn de grootste online gameshop van Nederland geworden in 4 maanden tijd, dus ik denk dat dat ook wel iets wil zeggen.

6. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Geloof je hetzelf? Je kunt mij niet wijsmaken dat je groter bent dan bol.com, wehkamp, neckerman, free record shop of andere online shops. Heck... zelfs niet groter dan gcshop (jullie zijn precies hetzelfde als zij, en zij bestaan veel langer, hoe kun je dan groter zijn?) die hier door anderen (en ook door mij ja) wordt aangehaald.
    Ik zag jou compleet uitvallen op tweakers, ik bestel dus nooit bij jullie.

Laatst bewerkt: 26 nov 2003
  7. Beste Aart,

Moet je je zelf eens horen uitvallen in al die replies van je ;-).
    Maargoed, dat mogen we zeker weer niet zeggen. BFalcon is geen medewerker van ons zoals je beweerd,het valt me op dat je niks onderbouwd. Kwatspraat noemen ze dat! Volgens mij ben je zelf een of andere concurrent van ons. Wat je ook verder mag beweren etc etc, ik zal op berichtjes van jouw (die toch in 90% van de gevallen altijd negatief zijn) niet meer reageren. Heb wel wat beters te doen.
    En dat we de grootste zijn op op het gebied van online games verkopen is dus wel waar, dat hebben we namelijk van de leveranciers zelf! Ik heb het dan ook over puur games, en geen boeken, washandjes en stofzuigers en cd's.... GAMES DUS!

Tot Ziens Staartjes!

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt van je leverancier te horen gekregen dat jullie de grootste online shop zijn in heel NL? Dat lijkt me best wel een hele hoop koeienstront. Een leverancier weet enkel de verkoopcijfers van de bedrijven waaraan hij levert. Dat is Gamerelease, en misschien nog wel een paar online shops, maar ze weten niks over de verkoopcijfers van bijvoorbeeld een Nedgame of Futurezone. Dus ga nou niet tegen Aart zeggen dat hij dingen beweert, en ze niet goed onderbouwt, want zelf heb je ook geen gegronde bewijzen. In jouw woorden; kwatspraat noemen ze dat.

9. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Iets "klantvriendelijker" mag wel hoor... hehe.

Af en toe zijn jullie zekers goedkoop, maar aan de PR kan nog heel wat gedaan worden. Naja ik hoef niet meer te zeggen waar ik mijn games bestel, dat weet iedereen inmiddels wel (en dat rijmde!)

baai de waai, sinds wanneer boeit het ook maar IETS hoeveel klanten je hebt? Wat boeit zijn de prijs de service en de mate van vertrouwen, ik ga echt niks bij de FRS kopen omdat zij meer verkopen zeg, wat een dw44b zou ik dan zijn....

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aart naar aanleiding van wat klachten heb ik even deze thread nog eens doorgelezen en moet zeggen dat je wel erg veel aan het klagen bent. ;)

Klagen is opzich niet erg, maar ik kan nergens uit opmaken wat de rede is voor al deze negativiteit. Vertel eens wat over je negatieve ervaringen.... op dit moment lijkt het een beetje of je gewoon aan het bashen bent zonder enkele rede en daar storen sommige zich mensen een beetje aan.

Dus, laat eens weten wat je dwars zit en onderbouw dit een beetje... bijvoorbaat dank :)

11. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Jerhui, ik zit ook op Tweakers, daar was ook een confrontatie met Gamerelease waarbij dezelfde medewerker daar zichzelf compleet voor gek zette en mij en anderen begon uit te maken voor smerige leugenaars, terwijl er wel ervaringen waren gepost. Plus, ik heb in deze thread niet lopen klagen, maar Mr. Ed geholpen met een serieuze klacht. Okay, ik geef toe... ik ga er meer op in door anderen, maar dat komt door de aanvaring met ze op Tweakers. Wat trouwens het probleem destijds was? Ontzettend lange wachttijden waarbij niet gereageerd met op mail. Ik werd toen voor leugenaar uitgemaakt, terwijl hij hier net post dat het opeens de mailserver is (bij Mr. Ed). Beetje vreemd.

Plus, zeg nou zelf, het feit alleen al dat hij jou gaat PM'en omdat er mensen klagen zegt toch al genoeg over de mentaliteit? Hij kan gewoon niet tegen kritiek en wil dus gewoon mensen de mond snoeren.

En naar de heer van gamerelease zelf... kom op zeg, bol.com is echt wel de grootste online game supplier in Nederland. Niet met alleen boeken, gewoon qua games. Dimension Plus bestaat al 4 jaar ofzo en hebben een eigen post order bedrijf gehad, die zijn vele malen groter dan jullie. Moet je niet gaan liegen heh! :D

12. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reactie was gebaseerd op wat ik hier las en niet wat er op Tweakers heeft voorgevallen... wij zijn namelijk Xboxworld ;)

Hoe dan ook, bedankt voor je toelichting... nu snap ik in iedergeval je "probleem" en dat is een stuk duidelijker dan die steeds die korte reacties... ik zou zeggen hou deze stijgende lijn vast, daar hebben namelijk de bezoekers hier veel meer aan. :)

Ok, nu maar weer ontopic dan??

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor aart... |:- Jij hebt het over de aangehaalde ervaringen op tweakers, maar vervolgens kijk je totaal maar dan ook totaal heen over de positieve ervaringen in deze topic. Ik bedoel, ik heb goede ervaringen met het bedrijf, ik post dat hier in een geheel toepasselijke topic, maar jij blijft dan maar beweren dat ik die goede ervaringen post omdat ik bij gamerelease zou werken. En dit houd je dan ook hardnekkig vol.

Ik noem dat een beetje de 'oogkleppen op en recht vooruit' mentaliteit. Beetje vreemd dus. Als jij zo open staat voor die negatieve ervaringen, moet je dat ook zeker doen met de positieve! En dat ontbreekt er bij jou dus een beetje aan... :{

Maar in mijn eerdere post zei ik dus ook al; gewoon blijven proberen, ooit kom je er nog wel! :p

Ow ja, om nog ff ontopic een beetje te blijven; is het normaal dat ik bij top spin ipv 1 blik tennisballen 2 blikken heb toegestuurd gekregen? In ieder geval wel relaxted!! _O_

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe!! _O_ _O_
    Eindelijk duidelijkheid, ik kreeg het maar niet aan zijn verstand gepraat...

Al zou hij nu waarschijnlijk gaan zeggen dat ik eigenlijk jullie ben omdat ik dan zogenaamd 2 profielen aangemaakt zou hebben... :{

Ach ja, zo blijf je bezig he :)

15. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Toch ff melden:
    Ik heb gisteren (dus een dag voor de releasedatum) netjes PGR2 in de bus gekregen van gamerelease. Ze hebben me steeds correct teruggemaild als ik een vraag had en ik zal in het vervolg dus meerdere games bij hun gaan kopen.
    Greetz Brabus Freak

16. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vorige week Voodoo vince bij ze besteld (ik woon in belgie btw) en ze donderdag en vandaag gemaild of ze m'n betaling goed hebben ontvangen en nog niet eens een mail terug... :mad:

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Eventjes afwachten. Kersttijd is altijd wat drukker...
    Heb je trouwens via internetbankieren overgemaakt of via bankgiro? Zit ook nogal verschil in snelheid tussen die 2 namelijk :)

18. occultux

Leuk Bevonden:
    1
    internetbankieren

van belgie naar nederland 8)

19. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad druk bij gamerelease, ze zijn er bijna nooit op de msn ( info@gamerelease.nl is ook hun msn ) en als ze er zijn en ik begin een gezellig praatje dan wordt er meestal gezegd dat hij niet zoveel tijd heeft omdat het gewoon te druk is. Ze hebben namelijk allebei nog een ander baantje en ze moeten ook eten, naar de wc en kerstcadeautjes kopen. Vandaar dat het gewoon iets langzamer gaat.

20. occultux

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina