Ok dan. Lekkere posts hier weer hoor! Vind het jammer om te zien dat sommige mensen echt slechte ervaringen met dit bedrijf hebben, en ik snap dat als je in hun situatie zit ook niet echt tevreden zou zijn (zachtjes uitgedrukt)
Neemt niet weg dat ze mij altijd netjes behandelen en behandeld hebben. Ik heb daar nu (sinds dat ik 3 maanden geleden hun site ondekte) 4 games besteld, en die zijn alle 4 in prima conditie en op tijd bij mij thuis bezorgt. Verders vind ik dat ze mij altijd prima op tijd en correct antwoorden via de mail, zelfs wanneer ik 2 keer een mail stuur met de stomste vragen (tja, je kan niet altijd heldere momenten hebben he )
Oftewel, je kan hier nog zo hard roepen dat het bedrijf absoluut niet te vertrouwen is. Dan roep ik gewoon heel hard terug dat dat pertinent niet waar is. Aan de hand van 2 of 3 ervaringen kan je niet stellen dat een bedrijf niet te vertrouwen is.
Wij hebben zelf ook een bedrijf (woninginrichting) en af en toe gebeuren de domste dingen waardoor een klant niet tevreden kan zijn. Dit kan aan allerlei factoren liggen (toeleveranciers, irritante/onredelijke familieleden, enz...). Oftewel er zijn altijd klanten bij waarbij het verkeerd gaat, dit wil niet zeggen dat een bedrijf niet goed is/niet te vertrouwen is. Wij bestaan niet voor niks al 65 jaar...
Daar komt nog bij dat je vaak het verhaal van 1 kant hoort (zoals ook vaak in deze thread) waardoor het verhaal soms (misschien onbedoeld) zo verteld wordt dat het in het straatje van de 'misbedeelde' koper ligt. Oftewel het bekende: 'Ik deed niks, maar hun deden alles' verhaal. Ik beschuldig hier in deze thread niemand van deze praktijken, laat ik dat even voorop stellen, maar dit is zeker een factor waar rekening mee gehouden moet worden.
Daarom vond ik het ook zo zwak dat bij die link die in het 1e gedeelte van deze thread gegeven werd, het bedrijf niet eens de kans kreeg hun kant van het verhaal te geven. Ze werden gewoon meteen gebashed!!
Maar goed heb weer genoeg bijdrage geleverd voorlopig...
P.S. Aart, het valt me op dat je je stijgende lijn in je posts weer aan het verliezen bent...
Laatst bewerkt: 8 jan 2004