[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hoe weet jij dat? :p

2. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij msn gewoon invoert: info@gamerelease.nl dan kan je via de messenger gewoon met iemand van gamerelease chatten, ik had dat even gevraagd van die mailinglist en dat heb ik hier eff gemeldt. Binnenkort krijg je op de site te zien wat de vaste msn tijden worden.

3. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    haha, hoezo goedkoop, chatten met ze via MSN :D Nee, nu ga ik bij ze kopen |:-
    Het bevestigd ook alleen maar Simon_Belmont's post over de grootte van ze, MSN kan maximaal 150 mensen kwijt.

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Gamerelease.nl bestaat ook maar uit 2 mensen he. Wist je dat!? Dat had ik gevraagd aan ze op msn. Plus het is geen echt bedrijf, het is meer een hobbie voor die twee lui. Verder vind ik dit juist wel gaaf dat zei tegen die grote shit ingaat, maar ik weet niet of het 100% te vertrouwen is.

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    logisch dat er maar 2 man zijn (tis een internetbedrijf, meer heb je niet zo gauw nodig)

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok dan. Lekkere posts hier weer hoor! Vind het jammer om te zien dat sommige mensen echt slechte ervaringen met dit bedrijf hebben, en ik snap dat als je in hun situatie zit ook niet echt tevreden zou zijn (zachtjes uitgedrukt)

Neemt niet weg dat ze mij altijd netjes behandelen en behandeld hebben. Ik heb daar nu (sinds dat ik 3 maanden geleden hun site ondekte) 4 games besteld, en die zijn alle 4 in prima conditie en op tijd bij mij thuis bezorgt. Verders vind ik dat ze mij altijd prima op tijd en correct antwoorden via de mail, zelfs wanneer ik 2 keer een mail stuur met de stomste vragen (tja, je kan niet altijd heldere momenten hebben he :))

Oftewel, je kan hier nog zo hard roepen dat het bedrijf absoluut niet te vertrouwen is. Dan roep ik gewoon heel hard terug dat dat pertinent niet waar is. Aan de hand van 2 of 3 ervaringen kan je niet stellen dat een bedrijf niet te vertrouwen is.

Wij hebben zelf ook een bedrijf (woninginrichting) en af en toe gebeuren de domste dingen waardoor een klant niet tevreden kan zijn. Dit kan aan allerlei factoren liggen (toeleveranciers, irritante/onredelijke familieleden, enz...). Oftewel er zijn altijd klanten bij waarbij het verkeerd gaat, dit wil niet zeggen dat een bedrijf niet goed is/niet te vertrouwen is. Wij bestaan niet voor niks al 65 jaar...

Daar komt nog bij dat je vaak het verhaal van 1 kant hoort (zoals ook vaak in deze thread) waardoor het verhaal soms (misschien onbedoeld) zo verteld wordt dat het in het straatje van de 'misbedeelde' koper ligt. Oftewel het bekende: 'Ik deed niks, maar hun deden alles' verhaal. Ik beschuldig hier in deze thread niemand van deze praktijken, laat ik dat even voorop stellen, maar dit is zeker een factor waar rekening mee gehouden moet worden.

Daarom vond ik het ook zo zwak dat bij die link die in het 1e gedeelte van deze thread gegeven werd, het bedrijf niet eens de kans kreeg hun kant van het verhaal te geven. Ze werden gewoon meteen gebashed!! |:-

Maar goed heb weer genoeg bijdrage geleverd voorlopig... :)

P.S. Aart, het valt me op dat je je stijgende lijn in je posts weer aan het verliezen bent... :p :+

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Dit bedoel ik bijvoorbeeld...
    Weet jij dat je bij msn als iemand jou toe heeft gevoegd ook gewoon een optie hebt dat je wel wilt dat diegene die je aanmeld jou online kan zien en aan kan spreken, maar dat je diegene dan niet zelf in je contactlijst hoeft te zetten? Blijkbaar niet dus...

:p

8. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel zo, er worden hier in feite alleen maar slechte dingen van gamerelease besproken. En Aart, die opmerking van lekker goedkoop vind ik erg laag van de grond. Het is toch juist orgineel dat een bedrijf dit doet.

9. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, en als ik dan een paar pagina's terug enthousiast over het bedrijf ben, word ik verdacht dat ik er dan ook maar meteen werk. Ik bedoel, hoe argwanend kan je dan zijn... :{

En van dat msn gebeuren, zie 2 posts terug. Het is inderdaad goed dat het bedrijf op deze manier wil proberen beter bereikbaar te zijn. Ik dacht zelfs dat Aart (sorry dat ik weer jou noem) een van zijn grootste probleem was dat het bedrijf slecht bereikbaar was...

Nou doen ze zoiets en dan is het weer goedkoop en niet goed. Na jah je kan ook altijd wat te zeiken hebben natuurlijk...

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!! Op Gamecom is nu een artikel verschenen waar een aantal mails staan, die gestuurd zijn door de gast die op Gamerelease alle zaakjes regelt. Echt.. ik lig hier in een deuk, zo zielig. En maar volhouden dat ze de grootste online shop zijn.. klik

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, als wat er in die column staat allemaal waar is, dan zijn dat zekers te weten een aantal minpunten voor gamerelease. MAAR nogmaals wie weet wat GC voor mailtjes heeft gestuurd, die laten ze namelijk niet zien...

En daar komt ook nog eens bij dat ik het ook nogal kinderachtig vind om een column te maken waarin je iemand anders helemaal voor gek zet, ookal zou die persoon het er misschien zelf naar gemaakt hebben (laat mij eerst die mailtjes van GC maar eens zien)...

12. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Aantal minpunten? Whahaha, kom op zeg. Die kerel is echt niet goed snik!

En als je het goed had gelezen wist je dat GC nooit terug gemaild heeft.
    Het volgende staat er in:
    "Je moet begrijpen, wij hebben nog nooit een mail richting deze jongen gestuurd, noch hebben wij ooit beweerd de grootste te zijn. "

en dit bij de reacties:

"Er werd mij gevraagd via MSN of wij ooit gemaild hebben naar deze persoon. Dit is dus nooit gebeurt, wij hebben nooit een woord gewisseld met hem. "

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hey Aart,
    Wel apart dat je richting gamerelease zo argwanend bent en dat je alles wat hun zeggen in twijfel trekt, maar dat je de woorden van GC meteen als waar aanneemt. Maar goed ik heb je hier al meer op gewezen... :{

En voor de rest hoef ik niks meer te zeggen over die link, heb mijn reactie 2 posts terug hierop al gegeven

14. MCK

MCK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat verklaart veel trouwens!

15. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Mike zet zich inderdaad een beetje voor lul in die mailtjes, zal het bedrijf niet ten goede komen. Hoewel ik het een beetje flauw vind van GC. Een hele webpage om Mike de Chene voor lul te zetten. Als zij toch weten dat ze beter zijn, laten ze dan hun handen er niet aan vuil maken en al die emailtjes gewoon negeren. Ook vind ik het gewoon kutpopmerkingen over ( misschien ) zijn uiterlijk, als ze zichzelf dan zo geweldig vinden plaats dan zelf een foto van jezelf. En dat van Beste gameshop is volgems mij om zichzelf een naam te geven. dat is gewoon om de boel te promoten.

16. MCK

MCK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat hij voorlopig niets meer zegt vanwege dit :D

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer genoeg gebeurd juist het tegenovergestelde als blijkt dat je maar een zeer klein bedrijfje bent. Dan kom je gewoon niet erg betrouwbaar meer over. En dat ze er een nieuwe pagina over openen vind ik juist wel een goede zaak. Zien we allemaal gelijk wie de man achter het hele zaakie is. Laten ze zichzelf eerst eens bewijzen, voordat ze uitspraken als "beste gameshop" gaan maken....

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    En welke site is weer de veroorzaker van de rel tussen GC en GameRelease :cool:

19. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    zelfde geldt toch voor jou, maar dan tegenovergestelde?

@Xenox, ik denk dat je doelt op XA, maar dat is nog maar de vraag. Wie begon er met mailen naar XA? Juist.

20. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Voor mij bestaat er momenteel nog maar 1 gamesite om van te bestellen:

www.play.com _O_

Deze is professioneel en super betrouwbaar en ook nog is super goedkoop!
    www.gcshop.nl en www.gamerelease.nl hoeft voor mij niet meer.

Deel Deze Pagina