1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen/Problemen met gamerelease.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LeoGeo, 6 okt 2003.

  1. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is niet nederlands (en je kan toch niet met giro/bank betalen?)
     
  2. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej je hebt een credit card nodig idd. Een andere goedkope is www.cd-wow.com Die heeft dezelfde prijzen als play.com (29,99 tot 32,99 pond voor een nieuwe game).

    Ik heb Mario Party 5 van Gamerelease gekocht en bij mij was die gewoon aangekomen. Maar ik denk niet dat ik er nog vaker bestel, niet omdat ik ze niet vertrouw, maar ik vindt het nogal dom om je zo op te winden over een andere gameshop.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  3. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, daar zit wat in... :) (Ben in ieder geval blij dat je het nu ook over jezelf toegeeft) Alleen bash ik nog GC nog Gamerelease. Ik probeer een beetje neutraal een beeld te vormen, en ga hierbij uit van mijn eigen ervaringen. Anyway, laten we ophouden met deze crap en ontopic blijven...
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  4. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind op z'n minst dat ze zijn naam hadden kunnen censureren :)

    Maar ik houd het mooi bij play.com en gcshop, heb daar al een keer besteld allebij en is me goed bevallen, de prijzen verschillen toch niet zo veel, het duurt alleen soms wat langer.
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Naar wat dan? Mike Du Chene? Heb je gezien hoe hij nu gereageerd heeft daar? Helemaal doorgedraaide gozer.
    Maar ik zal niet verder op ingaan.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een dom gezeik met die mailtjes.
    Na het lezen hoeft gamerelease.nl helemaal niet meer voor mij.
     
  8. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zou bijna een eigen topic verdienen, zo gek als iemand is. Helemaal doorgeslagen.
     
  9. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ik moet zeggen dat ik kan begrijpen dat je niet blij bent als je flink wat omzet misloopt door dit soort berichten, maar de manier waarop hij daar zit te posten is idd niet al te verstandig van zijn kant. Hij had beter ff weekje kunnen w88 totdat zijn woede wat was gekoeld, en dan even netjes reageren en excuses aanbieden, dan was alles niet zo gelopen...

    Maar goed, ik kijk wel wat ik doe. Ik heb tot nu toe alle games die ik heb besteld netjes gekregen, en GTA is daar wel lekker goedkoop, dus... Denk dat GTA er nog wel bij gaat komen :) (ff voor de goede orde had die al gekocht bij FRS maar is daar 64,99 dus breng hem terug voor platenbonnen...)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik maak m'n geld liever niet over naar iemand die niet fatsoenlijk kan reageren. Noch hier, noch op tweakers.net, noch op de GC site (forum in eerste instantie, en nu hier).
     
  11. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik gehoord heb is dat ze regelmatig express in de zeik genomen worden. Misschien vandaar die grote bek. In ieder geval blijf ik bestellen want ze hebben altijd wel een leuk prijskaartje. Ik denk dat hij zo raar op dat forum gereageerd heeft omdat hij zich voelde aangesproken omdat GC een site had geopend. Hoewel hij dan alsnog netjes had kunnen reageren.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welke site heeft gc dan geopend? ... want ik weet van niets :confused:
     
  13. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel een nieuwe webpage waar ze gamerelease voor lul zetten en gamerelease met zijn reacties zichzelf ook voor lul zet.
    Link:
    http://www.gamecom.nl/rant/135
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Euhm, je weet toch wel dat gamecom er eerder was dan gcshop. Ze hebben niet speciaal de website gemaakt om gamerelease af te zeiken.

    En daarbij, Mike heeft zichzelf voor schut gezet met mailen en later daar als een gek gereageerd. Lijkt me allemaal zijn eigen schuld.
     
  15. cortana

    cortana A.I

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gewoon dat ze op een nieuwe webpage ( Pagina ) hebben gemaakt op gamecom om gamerelease af te zeiken. Sorry voor de onduidelijkheid.
     
  16. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Tja wie weet, maar ik blijf er in ieder geval ook bestellen ivm met de aan mij uiterst goede verleende service en inderdaad de uitstekende prijskaartjes...
     
  17. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die dreigt met geweld is gewoon fout. Hij heeft daar gewoon gezegd de schrijver van het verhaal (Roche dacht ik) aan te pakken.

    Nou sorry hoor. Als Saddam Hoessein aardig tegen mij is betekent dat nog niet dat zijn games ga kopen.
    Maar principes verschillen nu eenmaal per persoon. Geweld is voor mij gewoon not done.
     
  18. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben hem nu aangeklaagd bij justitie.
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Roché heeft nu aangegeven aangifte te doen bij de politie wegens de bedreigen naar hem en de verdere gcshop crew. Ook heeft hij in die reply een geluidsbestandje gezet waarop duidelijk te horen is dat Mike hem bedreigt, over de telefoon!! Sorry hoor maar die gast gaat gewoon way te ver. Ik bestel mijn games liever bij betrouwbare mensen dan bij dit soort tuig. :p
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Wat zielig ... :{ ... dat sommige mensen niet tegen concurentie kunnen
     

Deel Deze Pagina