1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. erik285

    erik285 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil lid worden van EA games maar daaar moet je ook zestien voor zijn :mad: weet iemand daar een oplossing voor

    gr.erik
     
  2. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeggen dat je 1990-1991 geboren bent.
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
  4. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een vraag op msn op pc heb ik een andere naam dan op de 360 welke is blijven hangen op de naam van 2 maanden terug. Heb de klantenservice al hierover gebeld maar die wisten er ook niks vanaf. Kan iemand me hierbij helpen? Alvast bedankt
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies?
    Ik heb namelijk altijd als ik op mn Xbox inlog dathij als msn naam 'Red' geeft.
    Dit heb ik volgens mij ingevoerd als voornaam bij mn Xbox, of bij mn emailaders.. Op een of andere manier kan ik da tniet trug veranderen.. Bedoel je dat?
     
  6. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    op mijn 360 heb ik de screen name die ik 2 maanden geleden op de pc had.
    als ik hem op mijn pc verander verandert die op se xbox niet is dat bij jullie ook zo? Want volgens mij is hij bij mij een keer mee verandert
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep na een tijdje verandert ie automatisch, maar dat is niet meteen te zien.
     
  8. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    ok maar is 2 maanden niet veels te lang?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel redelijk lang jah 8). Bij mij duurt het meestal een paar seconden...
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    verander je naam op windows live messenger, log uit (dus daadwerkelijk "File -> Signout"). Log in op xbox360. Herhaal totdat je naam daadwerkelijk is veranderd. Dat werkte voor mij en nog een paar anderen. Ik moest twee keer uitloggen om mijn naam veranderd te krijgen.
     
  11. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    zal het eens proberen
    bedankt alvast
     
  12. garincha

    garincha Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ander mailadres als Windows Live ID staan op mijn 360, dan wat het in werkelijkheid moet zijn. Kun je dit ergens veranderen? Mij lukt het namelijk niet.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    nee. dat kan niet
     
  14. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    heb het nuongeveer 20 keer geprobeerd maar zonder resultaat. iemand nog een andere mogelijkheid?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gaat niet, klote service van EA. Heb het ook.
    Of je moet een nieuwe gamertag maken met een geboortedatum rond 1980, maar dan ben je wel al je achievments kwijt. :+
     
  16. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is gelukt heb me naam bij e-buddy veranderd en zo was hij op de 360 ook anders!
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar heb even gekeken: Bij mn email is nu de naam veranderd (als persoonlijke naam zegmaar), en bij MSN op de PC heb ik hem veranderd.
    Daarna uitgelogd, op 360 Ingelogd en later zag ik dat hij nu veranderd in mijn naam ipv 'Red' (had ik eerst als voornaam ingevult bij mn emailadres).
    Dus denk dat het daar aan ligt..
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kon nergens een soortgelijke vraag of een centraal topic vinden, dus bij deze via deze manier.

    Telkens als ik inlog met de messenger op mn 360 meld hij aan met de msn-naam die ik anderhalve week terug op school voor het laatst gebruikt heb met E-Buddy. Er staat dan ook telkens (@ School) achter mn msn-naam en als ik op vrijdagavond om 23.00 uur inlog, krijg ik veel commentaar.

    Waar kan ik die msn-naam wijzigen? Ik kan het tot op heden nog nergens vinden.
     
  19. Rolopo

    Rolopo Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    2
    weer gewoon op e-buddy
     
  20. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet inloggen op msn via mijn xbox360. Hij zegt dat me windows live password niet langer geldig is?? |:-
    Op de pc werkt het wel gewoon.
    Ik heb overigens nooit msn kunnen gebruiken op de 360. Wil het nu wel eens proberen , misschien weet iemand een oplossing?

    alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina