Heb ik algekeken staat alles goed en op mijn hotmail stondt eerst mijn echt (15 jaar ) maar nu staat er iets van 20 dus dat staat nu ook goed maar nog steeds die melding
Niet dat ik MSN wil gaan gebruiken, maar tsjonge wat is dit gebruiksonvriendelijk zeg. Waarom kan je niet gewoon met een willekeurig account inloggen als op je PC? Tevens wordt MSN gebruikt vooral door mensen onder de 18 jaar, maar mijn 17 jarige broertje kan er doodleuk geen gebruik van maken, omdat hij geprotect moet worden voorrr...? Compleet waardeloos
Idd helemaal waardeloos die MSN update. Het idee is leuk maar 90% gebruikt nu een ander emailadres dan op het moment van registratie.
En het wordt soms ook nog eens traag als je msn't. En waarom kan je nou niet die conversations beeindigen anders worden het er zoveel.
Wat je ook kunt doen! Je kunt je MSN contact list verplaatsen. Gewoon naar je MSN gaan en je contacten lijst opslaan. Daarna meld je je aan met je adres die je gebruikt hebt bij je Xbox. Vervolgens plak je daar al je contacts in en kan je msnen via je Xbox.
Maar wat als je dat email adres niet wilt veranderen? Want ik heb als registratie een tijdelijk e-mail adres gebruikt :') tijdelijk_ nog iets @ hotmail.com ofzo
Heb net de update gedownload en idd mijn vaders email (@xs4all) wordt weergeven wanneer ik wil msnen. kan ik het nou veranderen??
maar in die post van Arjan staat dat je alleen alle Mailadressen die gekoppeld zijn aan windows live ID niet kunt veranderen en de rest wel..dus moet XS4all toch wel te veranderen zijn?
Dit heb ik gedaan en nu krijg ik zoooveeeel mensen die allemaal gaan vragen wie ik ben. Echt wordt er helemaal gek van heb zin om hier te schelden maar dat doe ik liever niet
Geef ze dan even allemaal antwoord op je pc.. of verander je naam met info erin over jezelf óf mail ze. Volgens mij gaat het scrollen in je friendslist nu stukken soepeler
Oeverloos gezeik dus.Dit zijn echt redenen waarom ik helemaal niet op dit soort updates zit te wachten. Het kan alleen maar voor veel problemen zorgen..............
Andere adressen dan @hotmail/MSN/Live moeten worden losgekoppeld. Hier staat de volgorde toegelicht: http://forums.xbox.com/12041569/ShowPost.aspx