1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Vragen Xbox 360 en MSN

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 9 mei 2007.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik vind het ook een prima update en geen problemen aan deze kant.

    Fardo, neem je mijn post ook op in je FAQ? Zou leuk zijn en ook wel makkelijk denk ik :)
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben ook zeer blij met deze Update! :)
    MSN op mijn Xbox 360 is gewoon ideaal...

    Het vervelende is inderdaad nog het Keyboard. Maar deze ga ik zo eentje halen in de winkel.
    Aangezien ik gisteren even het Keyboard van beneden PC heb gebruikt, en dit toch wel zeer prettig is!
    Gaat allemaal een stuk sneller...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Vast wel bekend dit denk ik maar ik post het toch maar even; enkele vragen betreft de msn functie op de xbox 360.

     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom is het dat als ik een chat begin (of reageer op iemand), dat als ik daarna verder ga gamen (dus het chatvenster wegdruk met de guide knop), niet opnieuw een melding krijg als die persoon opnieuw iets tegen mij zegt? :confused:
    Op deze manier moet ik dus blijven wachten tot die persoon offline is voordat ik met een gerust hart kan verder gamen :+
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies de stappen gevolgd die je hier noemt, krijg het alleen niet voor elkaar....

    EDIT : M'n naam is nu aangepast naar het tijdelijke, maar nog niet naar wat ik uiteindelijk wil. Misschien zit er op de 360 een limiet aan het aantal tekens dat je mag gebruiken voor je nick, en dat dat de oorzaak is ? Anyways, tis nu al beter zo....bedankt ! :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  6. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me net afvraag, de guide werkt niet als je een spel voor de eerste Xbox doet, maar blijf je wel in een conversatie? Heeft iemand dat al uitgeprobeerd?

    Het was bijvoorbeeld ook zo dat als je je eigen muziek aanhad die gewoon door bleef spelen als je een spel voor de eerste Xbox ging doen, ze hadden vergeten te programmeren dat het uitgezet werd. (Offtopic; is dat nu na de update eigenlijk nog steeds zo?)
     
  7. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    0o lekkere bull***t:mad: ik kan nu alleen msn'en op mn ouwe hotmail account?! daar heb ik het wachtwoord niet eens meer van zo oud is dat adress! lekkere updat weer ms..!:mad:
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt het misschien te snel gedaan (ingelogd op de xbox waardoor hij nog geen tijd had om het nieuwe over te zenden?
     
  9. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej ik dacht dat het een leuke toevoeging zou worden maar het is helemaal niet goed uitgewerkt. Bij mij staat er als ik probeer te msne op mn xbox:
    Windows Live Messenger is not available from a windows live child acount. Ik heb mijn gamertag gelinkt aan mijn email adres ...@msn.com Kan ik dit nou niet veranderen. Of in ieder geval zo dat ik op mijn xbox ook kan msne? Moet ik dan een nieuw msn adres aanmaken?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet nog even geduld hebben er wordt gewerkt aan een fix
     
  11. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Door microsoft of door een manier van jou?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    microsoft ... maar in deze thread staan ook eenaantal oplossingen hoor :)
     
  13. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej da wacht ik wel even op microsoft... Maar nog een vraag over die update ik weet niet zeker of die hier thuishoort, Maar nu is er een nieuw tabblad bijgekomen en kun je daar het thema niet van veranderen? Met de thema's die ik heb lukt het niet...
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dit toch echt de slechtste update tot nu toe (geen zin in gezeik, van mensen hier) Maar konden ze gewoon die MSN (wat er toch wel precies moet uitzien als die eruit ziet op de PC, vind ik) zetten naast je Xbox friends. Heel slecht hoe ze die MSN in een Xbox style hebben gezet! MSN 5 is zelfs beter, hoe kunnen ze dit eigenlijk zelfs MSN Live noemen? Geen display pictures, geen liedjes/filmpjes/foto's verzenden naar elkaar. Bij de begin van de 360 launch wouden mensen al MSN op hun Xbox, duurde het dan zo lang om nu pas zo'n een slechte MSN te zetten? Heel verot hoe je moet chatten. En dan zwarte balkje ziet er WEL goed uit, maar je ziet alleen de 2 laatste regels van wat die persoon tegen je zegt...

    Was echt perfect als die er precies uitziet als de MSN Live van de PC.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is er geen mogelijkheid om mijn Email adres te wijzigen voor mijn Xbox live abonnement? Ik kan dit zelf helaas niet checken omdat ik wanneer ik acount management selecteer, ik moet inloggen, met een email adres wat mij zelf vrij weinig zegt, snap er niks van...het password weet ik ook totaal niet...kortom, ik zit echt met een probleem.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die kun je niet veranderen :)
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja je hebt groot gelijk, de slechtste update die er ooit is verschenen. Zo'n simpele verandering die maanden heeft geduurd. Je kan geen voiceclips verzenden, geen fatsoenlijke smileys, geen webcam gebruiken dus geen videogesprekken. Zo triest! :mad:
     
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    De basis is er nu, geloof mij maar dat ze hier langzaam aan steeds meer functionaliteit aan gaan toevoegen. Je kan nu chatten, dat is het belangrijkste, de rest komt wel.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een vraag....zelf snap ik het niet helemaal,maar goed.
    Ik heb net ingelogd in mijn account op Live, dat email adres is
    koopathedog@hotmail.com, ik ga in de gegevens kijken en daar staat weer Bigkabuto@hotmail.com bij email adress. DIE wil ik graag gebruiken voor MSN op 360 Live,maar hoe? Ik heb gekeken op Xbox.nl of dit te wijzigen is,....maar dat gaat niet echt. Betekent dit gewoon dat ik dat Koopathedog adres moet gaan gebruiken, en mensen toevoegen die op mijn eigen email adres staan? (ik gebruik altijd maar 1 msn) of is dit wel te wijzigen?
     
  20. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    @BigKabuto : dat probleem heb ik ook. ik wil ook me msn wijzegen. Wie weet hoe je dit maffe probleem kan oplossen?!?!!?!!?
     

Deel Deze Pagina