oke volgende vraag, hij zegt dat ik een child account heb van msn? en nu kan ik deze functie niet gebruiken.
Ja iedereen onder de 18 heeft het probleem. Het schijnt morgen in een update verholpen te worden. Je kan er in elk geval niks tegen doen.
Ben benieuwd of vandaag die update zal verschijnen dan. Dit is het enige forum waar ik iets over zo'n update heb gehoord namelijk dat die op deze vrijdag zou moeten verschijnen!
Hij blijft me telkens aanmelden als ik mijn xbox aanzet, is er een optie om dat "auto sign in" uit te zetten?
Volgens mij doe je dit door de guide knop in te drukken en dus op te roepen, personal settings kiezen en in die lijst staat als het goed is al een auto sign in optie voor zowel Live als messenger IM.
Gewoon op je GamerTag klikken... Dus op het (nu) 2e blade. Vervolgens ONDERAAN staat er Auto-Sing in, en kun je instellen of Live en MSN nu meteen automatische insingen.
Volgens mij is dat al meerdere keren gevraagd: wat ik heb onthouden: sign out of messenger in xbox live. Sign in messenger op je PC verander je naam. Sign out van pc en sign in op je doos (of is dit wat overdreven?)
hij is er die update ik had een vraag he kan je tijdens je film bijv nou zon klein scherm krijgen? zodat je door kan kijken
Je bedoelt zeker gewoon de lente-update. Ik hoop dat de volgende update, die vandaag zou moeten komen, het ook mogelijk maakt om je email adres te veranderen. Ik weet trouwens ook niet hoe je zo'n zwart MSN schermpje krijgt. Ik krijg gewoon elke keer zo'n grijze balk te zien waarin staat dat ik een msn-message heb, waarna ik 3 menu's door moet om het bericht te kunnen bekijken.
met een toetsenbord moet je vlaggetje + m drukken volgens mij dan krijg je een klein msn venstertje... of dat met de controller ook kan weet ik nie...
Komt die echt vandaag? Dat zou voor mij geweldig zijn, ik heb namelijk probleem met mn gamertag. Kan je je gamertag ook veranderen? Dan zou ik namelijk, als ik ook mn email kan veranderen gewoon met mn eigen (die nu offline) gamertag online kunnen!