[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha messenger, 24 jul 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nu de Tour bijna over is leek het me wel leuk om hier verder te praten met jullie over wielrennen. Denken jullie bijvoorbeeld dat Boogerd de wereldbeker gaat winnen? Gaat Nederland meespelen op de olypische spelen? Wint Thomas Dekker de aankomende Giro *) ? Hoe zien jullie de toekomst in? ;)

2. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    1:nee
    2:ja
    3:nee
    4: Zeer mooi

Leuk topic! :p

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    De tour van dit jaar vond ik tereurstellend. Armstrong is gewoon de beste. En het is jammer dat de Rabo ploeg het niet goed deed. Zeg maar gewoon slecht.

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    zeer uitgebreid ghost, top ;) . De tour viel idd tegen, hopen dat de toekomst ons leukere wedstrijden brengt. Dat zal trouwens vast wel. Als Armstrong zo doorgaat wint ie hem gewoon 7x, hoe oud is ie eigenlijk?

5. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Armstrong wint de tour (nu wel cker), ik vond de tour echt niet spannend armstrong was in alles de betere, als hij zijn topvorm een jaar behoud wint hij volgend jaar weer!
    ook denk ik dat hij doping heeft gebruikt wat anders kan je nooit zo gemakkelijk met zo'n een 6de tour winnen, en als je nagaat dat ook Ullrich had gebruikt.

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit valt toch mee. Leipheimer 9e en Rasmussen 14e.

Ik denk dat Boogerd de wereldbeker wint, Nederland geen rol speelt op de Olympische Spelen, T. Dekker wint de Giro absoluut niet en de toekomst ziet er slecht uit voor Nederland. Want naast Boogerd is er op het ogenblik niet veel Nederlands talent. Want Thomas Dekker moet nog even wachten. Ik vestig mijn hoop op Max van Heeswijk.

7. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    dekker giro winne? komop zeg, maar denk wel dat toekomst er niet zo slecht uit ziet, thomas dekker komt eraan, en had van hem gehoord dat er bij de junioren ook nog wat goed spul zat, dat duurt nog wel even, maarja, ik heb de tijd, ben pas 17 dus zie nog wel wat jaren wielrennen :p

8. Ghost

Leuk Bevonden:
    1
    Armstrong is 32 jaartjes oud.
    En ja ben beetje op sarcastische tour, (past er wel bij) ;)

9. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb werkelijk immens veel respect voor iedereen die sowieso de Tour uitrijdt, omdat het echt de allerzwaarste sport is die ik ken... En Armstrong... tja, jammer dat het een Amerikaan is, maar van de andere kant is het zo'n ontzettend goede wielrenner dat nationaliteit niet veel uitmaakt...

HULDE aan alle renners die de Tour uitrijden..

ik zou het nooit kunnen iig :p

10. Ghost

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het wel kunnen, is niet zo heel moeilijk hoor...
    Gewoon een dubbelfietser kopen en de voorste al het werk laten doen.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

eerst bijna dood door ****** , en dan 6 maal op rij der tour winnen , vergeef me maar dat klopt niet

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Ook een nogal zielige actie tegenover simeoni gisteren van Armstrong....hij is dus blijkbaar echt een stereotype amerikaan.

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2

tja, wat is onmogelijk blijkt maar weer...

ik vind het ontzettend knap iig _O_

en ik geloof niet dat hij doping gebruikt hoor...

het spijt me als ik me vergis, maar ze worden toch zo'n beetje dagelijks gecontroleerd daarop?

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ja, maar armstrong heeft nog maar een teelbal, dus krijgt hij testesteron toegediend. Maar het staat niet precies vast hoeveel dat zou moeten zijn, dus zou ze hem meer kunnen geven dan hij met 2 ballen zou produceren.

En sowieso, hij is een hele goede renner. Maar verreweg niet te vergelijken met eddie merx, die de tour 5 keer won, en daarnaast nog 400 of 500 overwinnen heeft. alle renners rijden toch zeker zo'n 10 wedstrijden minstens per jaar, armdtrong 4 of zo. en bij 3 rijdt die nix, en traint die het hele jaar voor de tour.

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Op werk hebben we tourtoto met 15 in totaal, iedereen 10 euro ingelegd.

Ben benieuwd wat ik morgen terug zie :p
    Ik hoop beetje winst want ik zat best wel goed volgens mij.

Ik vind het niet zo spannend dit jaar, het blijft wel een mooi evenement. Hoop dat het volgend jaar superspannend gaat worden.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij is de enige sporter die op een normale manier wat over zijn tegenstander durft te zeggen. Iedere ander doet schijnheilig, dekt zichzelf in. Logisch hoor. Armstrong kan dit zich echter permiteren simpelweg omdat hij nooit afhankelijk zal zijn van bijvoorbeeld een Jan Ullrich.

17. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1

Armstrong zal volgend jaar denk ik niet meer meedoen, op de Persconferentie gisteren heeft hij toch wel hard uitgehaald tegen het Franse publiek (Hij werd altijd uitgefloten enz), en andere renners. De kans denk ik niet zo groot dat hij volgend jaar weer meedoet, omdat de kans dat ie een baksteen naar zijn hooft krijgt, aanzienlijk is vergroot. Ik denk dat hij het ook wel zat is om tussen al die Fluitende en Joelende mensen te rijden....

Wat denken jullie er eigenlijk van? Komt Armstrong volgend jaar terug? Ja of Nee?

18. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal vast nog wel een jaar de tour gaan rijden. Ik ben eigenlijk nooit een fan van Armstrong geweest, waar een groot deel van de mensen dat een aantal jaren geleden wél was. Het "probleem" is dat zijn zegereeks te lang aanhoudt, net als bij M. Schumacher in de F1 (wat overigens wel leuk is :p ) Bovendien komt hij ook vrij arrogant over bij persconferenties/interviews waardoor hij ook totaal geen publiekslieveling is.
    Toch heb ik diepe bewondering voor wat de man doet, zeker gezien zijn verleden.

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond die persconferentie wel mooi om te zien, het was op zich wel terecht wat ie allemaal zei. Hij heeft aangekondigd dat hij een jaar ook klassiekers gaat rijden, ik ben benieuwd. Hij wil ook cker nog 1 keer de tour rijden.

20. mars15

mars15 Guest

zijn er mensen hier die ook cycling manager spelen :)

Deel Deze Pagina