Dit moet wmv(hd) zijn of divx/xvid. De trial versie zal wel werken maar alleen zolang deze actief is (trial periode) Je externe hdd blijft dan natuurlijk HFS+ geformateerd en de bestanden die erop staan blijven "zichtbaar"voor de xbox360 maar je kunt de hdd niet meer bereiken met je Windows PC omdat macdrive niet meer actief is en kan je er dus ook geen bestanden meer opzetten.
Ik heb nu macdrive 7 maar hoe format ik mijn externe HDD nou precies? ik krijg steeds "element not found" en windows kan de HDD ook niet meer vinden nu Edit:Is gelukt is het trouwens normaal voor externe HDD dat ze ook op het stopcontact aangesloten moeten worden
Ja, stroom voor externe HDisks via USB is meestal enkel voor de portable modellen. Normale schijven gebruiken gewoon hun eigen adapter om die van je pc niet constant extra te belasten.
Zou de: Dane-Elec SO-Mobile 160Gb portable HDD,aluminum,USB2.0 ( 90euro bij opus ) het goed doen in comb. met xbox360? \o/
Als het een FAT32 drive is werkt deze sowieso!!! En anders format je m toch naar HFS+ zoals hier vanaf pagina 1 veel beschreven ziet staan!!!!
Ik heb MACdrive geïnstalleerd en in krijg maar niet de optie om mijn externe HDD te formatteren ik krijg alleen dit te zien: Die ik iets verkeerd?
ik heb op dit moment een WD Elements schijf (portable versie van 160 gig) en die sluit ik zonder problemen aan op me 360. Ik kan door de HD heen browsen (niet dat die alle files opent ofc.) maar als je weet waar de muziek staat(MP3's etc) worden ze gewoon geopent. Hij is wel FAT32 geformateerd, maar dat zou eigenlijk niet egt een probleem moeten zijn m.b.t. NTFS want hij doet nergens moelijk mee... denk aan: - DVD RIPS 4,7GB - ISO van game's / OS's - VirtualMachine's - Images dus het beste lijkt me gewoon de HD FAT32 te formateren als je hem zo goed mogelijk met de Xbox wilt laten werken
Ik heb zelf een kleine portable 40Gb USB harde schijf (2 partities van elk 20Gb) FAT32 geformatteerd die ik wel eens gebruik om direct in mn xbox te pluggen. Nu kan ik altijd slechts een partitie zien, het blijkt niet mogelijk om de andere te selecteren. Wel ietwat vervelend aangezien je moet denken wat waar te zetten voor gebruik, maar daar zal verder weinig aan te doen zijn tot een volgende update misschien vrees ik...
hi ik heb ook net een externe hdd gekocht en tpen hfs+ geformatteerd enzz... maar ik vind dat bestanden er naartoe plaatsten errug lang duurd voor ong 8 gb moet je 3 uur w8 dit is toch niet normaal ?
Ik heb mijn Lacie 320gb externe harde schijf geformateerd met macdrive zodat ik bestanden groter dan 4 gb erop kan zetten. Alles werkte goed totdat ik hem weer op mijn pc aansloot, hij herkent hem niet. Weet iemand hoe dit kan en wat de oplossing is? Ik draait Windows XP. Ow ik lees het antwoord al, als ik macdrive niet meer heb herkent een windows pc hem niet meer, hoe kan ik dit oplossen?
Gebruik wmv splitter dan kun je je hdd gewoon fat 32 laten. Een wmvhd splitten gaat heel snel.Dus geen problemen meer met mc drive.
Jongens, sorry als het al vaker is gevraagd, maar ik moet nu een filmpje downen om vanavond te kijken bij iemand anders, dus ik heb een beetje haast . Ik wil een dvd'tje op mijn mp3-speler zetten (Meizu M6 SL). Kan ik vervolgens gewoon mijn mp3-speler op de 360 aansluiten (USB) en vanaf daar de film draaien?