1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Xbox 360 met externe Harddisk / hdd

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door brambest, 3 feb 2006.

  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen er benieuwd naar waren... het werkte niet:{.
     
  2. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon streamen vanaf de pc is toch net makkelijk?
    Bij mij gaat het laden/vooruitspoelen enzo sneller via mijn netwerk dan vanaf een DVD

    Kan gewoon met een Windows pc (XP-Vista), ik gebruik geen Media Center want die herkent niks, en loopt vast.
    Gewoon via Video's in het Media tabblad van de 360, hier kan je ook muziek en foto's streamen.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  3. deverlyfedee

    deverlyfedee Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal,
    kheb 2 maanden terug een freecom 500gb harddisk gekochtvoor het geheugen laptop te vergroten, later omdat ik op de een of andere manier niet muziek kon streamen van mijn laptop, heb ik hem op de 360 aangesloten en toen vond de 360 hem nog gewoon, maar gister probeerde ik weer muziek te laden van de portable device en toen vond ie hem neit?
    wat kan dit zijn??
     
  4. Corieneesje

    Corieneesje Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Welkom op het forum. Over illegale/gedownloade games hebben we het niet op het forum. Lees de faq even door -/- Alonso
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, en over dit zaken gaan we het hier ook verder niet meer hebben!
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt het trouwens uit hoe groot de externe HD is kan je bv. 750 gb of zelfs 1 tb er aan hangen.

    waar moet ik nog meer op letten als ik een externe hd koop speciaal voor de 360
     
  7. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er al uit, 640 gb gaat in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  8. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde niet een nieuwe topic gaan maken dus bij deze.

    Ik heb een maat een harde schijf kado gedaan me met anime erop.Nu sluit hij de harde schijf aan op zijn xbox maar hij ziet niets gebeuren.Moet hij nog iets doen om de series die eerop staan te kunnen bekijken?

    Mvg
     
  9. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand???
     
  10. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe bedankt voor het goede advies allemaal!!!Maar ik kom er niet uit!!Ik heb de harde schijf geformatteerd naar exfat en nu word het nog steeds niet herkend door mijn xbox.Waaar zou dat aan kunnen liggen????????
     
  11. rico98

    rico98 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi ik heb een xbox 360 met de xk3y welke hdd extern

    hoi ik heb een omgebouwde slim met de xk3y en mijn spellen staan op een externe hdd ik heb zo,n 100 spellen dus ik zoek weer een nieuwe erbij want ik wil alle spellen houden en natuurlijk moet je gewoon ff googelen hoe en wat maar formatteren moet je en een map games aan maken klaar zoek maar op ik werk ermee.succes
     
  12. rico98

    rico98 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb een externe van 1 terrabyte

    maak niet uit welke externe hd ik geloof wel dat je er 1 moet hebben die stroom van het licht net krijgt maar dat weet ik niet zeker.in ieder geval moet je de hdd bewerken voordat je hem kan gebruiken.gr rico
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik mijn 1TB extern harde schijf aangesloten op de 360 en wil ik 'm weer gebruiken op mijn boxee box werkt ie niet meer.. Iemand een idee hoe ik 'm weer werkend krijg?
     

Deel Deze Pagina