kwerd er net ook al afgedonderd weet iemand wat ze allemaal nieuw gaan doen en erop gaan zetten???? hopelijk doen ze zoiets bij private chat, dat je niet met 2 man, maar met 4 of 5 man of meer, in 1 private chat kan, dat zou ook wel chill wezen
er word na deze update nog niets veranderd aan de dashboard (dus ook nog niet met de private chat) er worden slechts dinge klaar gezet voor de update later dit najaar
omdat in de regel men in die fora's gaan spammen dat Live het niet doet ... Alleen deze thread is bedoeld voor de discussie
maar 1 thread is toch genoeg ..of het is een bug van mij pc want ze zijn alle 3 op dezelfde tijd gepost.
ehm in de praktijk niet ... sommige mensen bezoeken alleen het live games forum etc .. dus nu is het voor iedereen duidelijk ... liever te veel dan te weinig (morgen zijn de threads weer weg)
Opzich best lekker jah, als je net vandaag van plan was om eens lekker lang op Xbox Live rond te hangen ! Ik moet toch werken, dus vind het niet zo'n punt... Hoewel het vervelend blijft!
ach...wat maakt dit nou weer uit... Je kan toch door blijven gamen + achievements halen Alleen het online gamen zit er een dagje niet in, maar dat boeit me ook niks (heb silver )
Je weet dat "Live" tijdelijk is uitgeschakeld als: 1. Je merkt dat je duimen ongecontroleerde bewegingen maken. 2. Je haar kunt kammen zonder verstrikt te raken in je headset. 3. De vreemde lucht die je ruikt, buitenlucht blijkt te zijn. 4. Je berichten post in dit forum... 5. .........