Dan nog maar even geduld voordat alles weer online is Gelukkig heb ik pas aan het einde van de week vakantie
ik word er ook helemaal gek van. Private chat... vastloper. Message versturen.... vastloper. soms gewoon in een laadscherm.... vastloper. pfff.. ze moeten het echt snel fixen. Had vandaag speciaal vrij gevraagd voor m,n werk om double agent lekker de hele dag te spelen online. Maar dat lukt niet eens
Wanneer Xbox Live zoals vandaag down is en je doet voor het eerst Saint's Row in je Xbox 360. Klopt het dan dat hij een melding geeft? (Put it in a Xbox 360 console.) Omdat hij geen update kan binnenhalen?!
Conclusie: disc beschadigd? Fijn is dat, heb hem net gekregen (geruild). Zijn er oplossingen hiervoor?
Nieuwe Disc halen misschien?! Anders nog eens proberen ! Beetje vreemd, dat hij het namelijk niet doet! Live werkt inderdaad nog altijd niet optimaal! Marketplace niet bereikbaar onder andere, en gauw vastlopers jah... Hoop dat dit gauw gefixt wordt!
Nieuwe disc halen? Ik heb hem net met iemand van dit forum geruild. Hij zei dat hij perfect werkt. Is het misschien te verhelpen door een disc van een vriend van me te lenen waarmee ik de update binnenhaal hier?? (Sorry voor offtopic)
Live moet gewoon werken nu. Ik zou graag willen dat jullie het formulier van de Live vragen thread invullen en melden wat de problemen zijn, zodat ik dit weer door kan geven aan het xbox team Het aanmaken van nieuwe features is geen kinderspel. Geloof me ze zijn hard aan het werk.
Ik denk dat de nieuwe feature is dat je kan chatten vanaf de computer met iemand op de xbox. Als je een microfoon voor je computer hebt natuurlijk
Aan denken hebben we niets . Ik vermoed dat dat op dit moment nog niet mogelijk is. Ik verwacht die feauture pas met de komst van Live Anywhere (als dit daadwerkelijk noodzakelijk is) Dat xbox live en xbox.com down waren was hoofdzakelijk een onderhouds beurt. Je kan dan denken aan vervangen van hardware of een nieuwe software build op de machines plaatsen. Ook heeft men dan tijd om nieuwe features voor de site klaar te zetten. Zoals je kan zien is de site en xbox live nauw met elkaar verbonden. Als de een problemen heeft, heeft de ander ook problemen en visa versa
Hoop wel dat de site snel weer werkt. EDIT: Site doet het weer, wat de nieuwe features zijn mag joost weten