De site heeft er nooit voor niets uitgelegen. Dit was een onderhoudsbeurt van de servers. Mogelijk moeten ze dingen nog testen alvorens ze live gaan. ik vermoed zelf dat ze dingen hebben klaar gezet voor de dashboard update later dit jaar ... maar ze zullen ook dingen aan de site aanpassen
Xbox.com werkt bij mij nog steeds niet helemaal goed. Ik kan niet inloggen en niet naar het forum. Ook kan ik niemand's gamertag bekijken.
Stel ik druk op jouw gamertag. Dan krijg ik dit: Sorry, this page is unavailable. The page you tried is unavailable. You may find what you're looking for here:
als ik op jouw gamertag druk dan kom ik er gewoon ... ehm ... als je de cookies en cache verwijderd heb je dan nog steeds problemen
Ik krijg nu deze melding als ik me wil aanmelden: Dienst is niet beschikbaar webserver is mogelijk te zeer belast om je verzoek te kunnen accepteren. Probeer het later opnieuw. Er is een onverwacht probleem opgetreden op de server waardoor niet aan je verzoek kan worden voldaan.
Ik vind van niet. Nu kan iemand als hij me wachtwoor weet lekker veel kopen op me account. En ik vond me xbox 360 aanlaten al gevaarlijk.
allemaal dingen via xbox.com, maar ik kan me weer eens niet inloggen daar!! waarom kan je je email van je gamertag nou niet veranderen !!
trouwens wel jammer dat het nog steeds via een CC moet, ik hoopte dat ze ondertussen een iDeal-achtig systeem zouden hebben ontwikkeld. ik heb namelijk maar 500 MS-Points nodig, dus ik heb geen zin om voor 25 euro in de winkel 2100 punten te gaan kopen
ehm je kan toch kaarten kopen? je hebt geen cc meer nodig hoor ... Ideal werkt niet omdat er geen universeel systeem is in Europa (daar komt Sony in maart 2007 achter )