1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Xbox Live offline

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 30 apr 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ja, maar zoals ik al ze: er is maar 1 kaart die je in de winkel kan kopen, en dat is die van €25 (2100 punten) Ik heb er maar 500 (€6,-) nodig.
    en ik ga niet speciaal voor M$ een CC nemen
    een gewone bank overschrijving dan? O-)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is nog geen europese standaard voor banken (er zijn te veel banken in europa). Vandaar dat Microsoft gekozen heeft voor 2 opties of betalingen via een credit card ... of pre-paid kaarten. Beide vindt ik een goede oplossing. ik ben bang dat je straks met de PS3 alleen met een CC kan betalen, want de ps3 gaat geen punten systeem gebruiken
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    is zeker een goede oplossing van M$ :) Maar waarom maar 1 Pre-paid kaart? Waarom geven je niet meerdere opties? Waarom kan je online wel kiezen tussen verschillende bedragen (van 6 euro tot 60 euro)?

    Als ze toch bezig zijn met het uitbrengen van die prepaid kaarten kunnen ze het beter ook maar gelijk goed doen. Nu worden (de vele) mensen zonder cc toch een klein beetje benadeeld (alleen in Amerika heeft bijna iedereen een CC)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik geloof dat er wel meer zijn, maar die worden hier niet verkocht :eek:
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het duurder om die punten te distruberen + allemaal te voorzien van een hoesje dan de punten zelf opbrengen. ;)
     
  6. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die update staat mijn friends list schots en scheef op de pagina bij xbox.nl heeft iemand een idee hoe dat kan? Ik heb IE 7
     
  7. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn nou precies de updates geweesd? :p
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het was een onderhouds beurt ... de updates waren voor de website

    O.a:

    nieuwe dingen op xbox.com:

    -Privacy Settings - edit your communication preferences directly from My Xbox now

    -Edit Gamercard - you can change your Gamerpic with additional choices now (28 )

    -Recent Players - you can now see what game you last met these gamers in
     

Deel Deze Pagina