[Algemeen] Xbox Live offline

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 30 apr 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    het schijnt van wel :)
     
  2. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan dat, waarom niet.
    Als je weer online gaat worden ze geregistreerd
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    oke cool, wilde het ff zeker weten...
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah dat klinkt in mijn oren als een broodje aap verhaal ...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  5. chaos_360

    chaos_360 Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat ze met de voorbereiding voor oa de cam bezig gaan maar het kan ook dat ik er helemaal naast zit hoor.
     
  6. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toto nu toe dus alleen nog maar specus ?? De tijd zal het leren :p
     
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een nachtje slapen mensen dan weten we het :) ok of je hebt vakantie en je blijft wakker tot 1 uur :D
     
  8. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk morge wel.. zal wel waarschijnlijk niks nieuws op komen maar toch..
     
  9. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf wakker hoor :confused:
    Doe ik toch al elke dag.
     
  10. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch benieuwd wat dit 'onderhoud' dan precies inhoudt, dat ze Live er een hele dag offline voor moeten halen.. Dat is nogal erg lang, en zie je niet zo vaak, althans niet bij andere services zoals internet providers.. Wordt alle (server) hardware vervangen ofzo? MS had wel wat meer info mogen geven hierover imho..:{

    Ik vind ook dat MS dit ook wel eens had mogen aankondigen via een pop-up schermpje ofzo op de Xbox 360.. Nu weet je alleen van dit onderhoud als je Xbox websites leest, en heel veel mensen doen dat dus niet, dus die weten van niks.. MS support zal wel plat gebeld worden vandaag, maar dat is dan dus hun eigen schuld..|:-

    Maargoed, als Xbox Live er alleen maar beter van wordt is het allemaal prima natuurlijk..:p
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  11. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt ik ook ze hadden het wel mogen aankondigen,wij weten het,maar iemand die vrijwel nooit informatie zoekt over de xbox360 zal het niet geweten hebben.
     
  12. klokjebroeder

    klokjebroeder Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft’s online game network will only be down 24 hours for upgrades, although its promised improvements won’t be available just yet.

    Next Wednesday, at 6:01 am Pacific Daylight Time, Xbox Live will go offline. Not for good, though. Microsoft is merely taking the system down for 24 hours as part of the system-wide upgrade code-named “Tsunami.” Once implemented, Tsunami will bring a bevy of new features to Xbox Live, including improved team dynamics, team customization features, new custom-competition options, and MSN messenger integration.

    Unfortunately, not all these features will be available after Xbox Live comes back online and users download the obligatory update. “It?s important to note that not all features we have announced will be available after the upgrade,” read a forum post from Xbox Live Director of Programming Major Nelson. “Most [features] will not be visible until game developers decide to implement specific features into their titles.”

    Other than saying MSN Messenger would not be integrated right away, Microsoft was vague about what features would and would not be available. In another, lengthier post, Nelson explained “we are shipping these updates SOON…that is about as specific as the developers will let me get.” For now, Xbox Live users will just have to endure next week’s inconvenience and assume the promised improvements are on the way.

    Source: GameSpot
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit ECHT waar is... dan wil ik daar best 24 uur even geen Live doen.

    Major Nelson meld:

     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik kan echt niet wachten zeg, word een mooie tijd, de E3 met allerlei info en dan ook nog misschien de MSN functie erbij?
     
  15. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet ik nou? ze hadden best even een bericht kunnen sturen dat dit zou gebeuren. nu heb ik de hele straat bij elkaar gevloekt en gescholden omdat ik mijn handleiding niet kon vinden. stond het er nog niet eens in ook. de buren zijn niet blij. en op xbox.com wordt je ook niet veel wijzer. wat moet ik nou?
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niks. Wacht tot het 0:00 is en dan werkt het (hopelijk) weer. Misschien wat later misschien wal wat eerder.

    Heel de wereld kan namelijk nu niet online.
    lachen als je nu als enige wel online kan. Dan voel je je volgens mij zwaar eenzaam :p
     
  17. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een aantal uur wachten ...
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja :)
    Nog een half uur en dan hopelijk nog 2 uur
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen ook wat anders gaan doen.

    naar buiten bijvoorbeeld ofzo

    of scheld ik nu?;)
     
  20. verboonstra

    verboonstra Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    heel grappig
     

Deel Deze Pagina