jonge jonge er wordt gelijk reclame gemaakt bij mij titel ..... het zal kobold wel weer niet zijn hè . dalijk krijg ik minder kans op die vision, of is het gewoon een verkooptruc dat ze maar beperkt aantal hebben??
verkeerde thread ..? ___________________________________ maar ff weer ontopic: is het mogelijk dat de cam net zo snel komt als dat ie in amerika uitkomt ...dat zou wel stoer zijn..
@basovich, dat zou kunnen, mits je op tijd je formulier instuurt. @punisher007, je kunt het beeld wel bijstellen, dus je zult waarschijnlijk altijd wel een goed beeld hebben.
ik heb deze brief ff goed doorgespit en heb iets vreemds ontdekt er staat onder bevestiging en vragen: maar je moet nergens je e-mail invoeren dus kunnen ze je geen bevestigings e-mail geve dat je de Vision Kit zal krijgen:{ weet iemand miss mirik hier iets meer over?
Dat vroeg ik me ook al af, beetje erg vreemd... Maar ik heb mijn formulier al in de enveloppe zitten. Ik heb alles ingevult wat ingevuld moest worden.
Naja bij de (goedkopere) crappy logitech (en andere merken) webcams kun je ook vanalles instellen, maar de kwaliteit blijft vaak slecht Maarja we gokken het er maar op
eh weet iemand hoe ze achter mijn email komen snap daar echt helemaal niks van hoef je helemaal nergens neer te zetten, heb het er maar ergens onder gezet.
waarom kan het niet electronisch per email t scheelt je een hoop werk en overschrijven enz en het is voor mij 3 x zo makkelijk!
Vul ook je email in! schrijf die er bij. Dat formulier is nogal standaard en daar zijn ze vergeten dat op te zetten, ik heb het er bij gezet, maar ik kan het niet overwriten op het moment, aangezien Spleasure offline is. Geen idee waarom dat niet kan, moet op papier denk ik omdat het dan officieel is ofzo voor het machtigen? ik heb het nie bedacht...
ik denk omdat het gewoon een pakketje is en je ook je handtekening dan moet neerzetten (ik heb altijd verschillende dusja, over een maand heb ik weer een ander )...maaruh is alles gewoon incl. verzendkosten?
Mja Halo 2 LE was super gelimiteerd.. Microsoft heeft ons gewoon genaaid ermee. Zie 'em nog steeds.. In Amerika lag Halo 2 LE zelfs voor een tientje ofzo te koop *bezig met bestellen is. tho. ff bijgezet dat het eenmalig mag worden afgeschreven. Staat iets beter voor m;n eigen boekhouding.
Ik koop liever een game misschien haal ik hem later es, nu heb ik er geen intresse in. Al is de actie dik chill.