Wat voor bedrijf is dat Horka eigenlijk... niks over te vinden @ google... Niet dat we straks met z'n alle bij kassa, opgelicht en eh.. radar zitten
tis in samenwerking met XBW dus dat zal wel goed zitten.. Hokra is gewoon een bedrijf dat deze keer de promotie verzorgt.
Ik ben bang dat ze vervolgens me rekening gaan plunderen, en meer geld er af halen Ik wil het wel doen, maar ben nu in Marokko dus ik doe het denk ik als ik thuis ben, ff op sturen. Waarschijnelijk zal dit pakketje ook bij de mediamarkt liggen voor 45 euro.
Hokra is een marketingbedrijf dat door Microsoft ingeschakelt is om deze actie te regelen. Microsoft mag natuurlijk niet zelf direct verkopen, dus doen ze dat via Hokra en XBW om de gamers toch deze aanbieding te kunnen geven ter promotie van de Vision camera. Plus, ze hebben alleen een papier waarom 39.99 op staat, als ze meer afschrijven zijn ze de lul want A. dan kun je dat geld weer op ze verhalen en B. dan hebben ze geen klant meer aan Microsoft, lijkt me duidelijk!
Ik ga 'm ook wel halen, toch weer 10euro korting, nederlander dat ik ben En meteen weer een goede webcam voor m'n pc
Nou .... om dat zo te doen lijkt me niet zo handig Denken ze misschien dat je het 2x wil hebben. Lijkt me handiger als Hokra je dan een bevestigingsbrief stuurt of even belt
ik koop die camera alleen als er spellen a la eye toy gereleased worden. anders zou ik m toch alleen maar gebruiken voor uno en dat vind ik de prijs simpelweg niet waard
Krijg je trouwens nog een vergoeding als je Uno al hebt? Als ze dat niet doen, dan is dat niet erg eerlijk.
Naja ik vermoed dat je een code voor uno krijgt ... want er wordt niet gevraagd voor je xbox live gamertag. Dus wellicht kun je die dan iemand kado doen of verkopen ...