Zet hem anders voor op je Xbox 360 ofzo (voor je harde schijf), is een recht stukkie dus moet wel lukken lijkt me. Op mijn LCD TV zal die iig niet blijven staan loopt schuin af :{
Ik heb geen bevestiging gehad... wel een telefoontje terwijl ik nog sliep. Ze zouden terugbellen, maar dat hebben ze nog niet gedaan. :{
Vegetom heb jij wellicht je e-mail niet ingevuld op het formulier dan ? In het eerste formulier werd hier niet naar gevraagd namelijk
volgens mij is het gewoon een verkooptruc om te zeggen, we hebben er maar heel weinig, gewoon bullshit, als ze nou al zeggen dat het is bevestigd hebben ze een maand om het te bestellen.
Nee hoor, er zijn wel degelijk gelimiteerde aantallen beschikbaar voor deze actie. Wij weten toch niet van te voren of die al bijzonder snel weg zijn? Wat is er dan mis mee mensen te adviseren snel te zijn met bestellen. Ik verdien er geen cent aan, hoe veel we er ook verkopen! Dus dat doe ik alleen om te zorgen dat mensen die interesse hebben niet te laat komen.
Wanneer worden die bevestigingen weer verzonden, heb er vandaag geen gehad. Ze zouden het toch binnen moeten hebben. Maar wss doen ze dat gewoon niet elke dag zeker
Ik heb een bevestiging gekregen vandaag via een brief, dus misschien krijg jij die ook. (Of je hebt 'm ondertussen al)
oke, nja dat hij maar wel blijft zitten..want soms zijn die draden zo gedraaid en ze eraf 'draaien' als je begrijpt wat ik bedoel.
Klopt heb ik ook met me huidige webcam, zit ook zo'n randje op maar die valt er gewoon af zonder steunpunt. Maar het is dan ook een zeer slechte oude webcam (logitech quickcam express).