1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Als je niet binnen 24 uur online komt op je Xbox One krijg je een RROD.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hij bedoelt games in plaats van namen. :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is normaal gesproken niet hoe het werkt

pc-centric devs als DiCE doen dat idd wel maar de rest werkt op basis van de lowest common denominator aka zoals het er nu uitziet de Xbox One

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    In dat geval houd je je 360 toch gewoon?

Vind het sowieso altijd overdreven als mensen roepen dat het triest is als een nieuwe apparaat de games van de voorganger niet meer afspeelt, ik speel persoonlijk iig nooit Xbox games op mijn 360.

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft kan toch altijd nog DDR5 erin gooien of zie ik dit verkeerd? Specs kunnen sowieso wel aangepast worden of niet?
    Als Microssoft slim is gaan men het nog aanpassen, je wil natuurlijk wel concurrent blijven met de PS4 en andere consoles?

@ PBateman ik hou mijn 360 ook voor de oude spellen, wil ik deze nog een keer spelen.

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  6. Seh

Seh Guest

Ik heb ooit 1 keer geprobeerd Sega Soccer Slam (bazenspel!) proberen te spelen op de 360, toen maar mijn oude Xbox van zolder gehaald.

Verder nog nooit behoefte aan gehad inderdaad.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe ja dat zou wel eens de extreme variant kunnen zijn om ons mensen te dwingen zodat de Xbox-One niet net zoals de Wii stof gaat happen. Wat zeg ik beter komen ze je thuis op zoeken en je 30 slagen op de klabanus geven voor straf dat gij niet de Xbox-One aangesloten heeft op stroom of de interwebs.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat kan dus niet. Lees dat artikel maar op EUrogamer. Staat perfect uitgelegd dat zowel MS als Sony een gok hebben genomen met de specs. Die gok pakte bij Sony goed uit, 4GB GDDR5 wordt 8GB GDDR5. Bij MS pakt die gok slecht uit en laat het design NIET de mogelijkheid te swappen naar GDDR5.

Veel devs werken echt wel op die manier hoor. Textures worden in hoge resolutie gemaakt en teruggebracht naar gelang het systeem. Omgekeerd kan niet, je kunt niet resolutie erbij verzinnen! Hetzelfde met polygonen, Lod, Draw distance, etc ...

Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dan ga je dus uit van een pc-centric ontwikkelaar

Dat is lang niet iedereen

zie de vele matige console >> pc ports van deze generatie

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zou dit niet kunnen? DDR5 is niet eens zo'n grote chip? Oke, ik ga eens de artikel lezen. :+

Als dit echt niet kan, dan snijd Microsoft zich hard in de vingers en gaan men veel klanten verliezen.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat gaan ze niet meer aanpassen, anders hadden ze dat wel gedaan zodat ze dat konden vertellen op de reveal. De specs zoals die nu bekend zijn veranderen NIET. Geen tijd voor.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerste een complete post getypt om uit te leggen waarom. Heb ik bij nader inzien toch maar verwijderd omdat ik helemaal geen zin heb in een waar-nietwaar discussie.

Hoe je het ook wendt of keert, de visie en strategie van Microsoft is duidelijk. Het is een optelsom waarom de XO ontzettend kut oogt momenteel. Tenzij Microsoft nog baanbrekende, revolutionaire aankondigen heeft, ben ik mijn vertrouwen in Microsoft kwijt. Ik voorspel nu al dat op de E3 t een gros van die 15 exclusives Kinect-troep is.

Maar goed, als jullie geen problemen hebben met dit soort apparaten ga je gang. Ik vind het te belachelijk voor woorden. Nu zal de Playstation 4 ook niet perfect zijn, maar hij oogt in alle opzichten een stuk beter dan de XO.

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Als het NIET veranderd, dan heeft Microsoft een heel groot probleem bij veel gamers. =( Maar ik had op het minst verwacht, dat XBOX ONE beter zou zijn dan de PS4, omdat Microsoft simpel weg zwemt in het geld en Sony niet.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens die logica zouden Macbooks de beste laptops ter wereld moeten zijn en zou Apple ze moeten verkopen voor de prijs van 'normale' laptop

zo werkt het natuurlijk niet

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Macbooks zijn wel als beste Windows laptops getest :+

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die is dus iig tijdens het gamen altijd online en daarnaast ook in stand-by modus online. Nogmaals ik snap de houding van de members hier niet. Toen de 1e kinect werd geintroduceerd was het 'ow zo lang het maar optioneel is, leuke toevoeging' .

Deze generatie zegt MS: hij zit bij elke console en je console functioneert alleen als hij aangesloten is en ow ja, je console heeft ook bepaalde online-verplichtingen.

en dan met zijn allen roepen: wat maakt dat nou uit? |:-8)

De vergelijkingen met mijn laptop en telefoon gaan ook niet op. De XO is namelijk een gesloten systeem echter op de laptop en telefoon kan ik tweaken en aanpassen wat ik wil.

MS zet in mijn optiek weer een volgende stap en blijkbaar net voldoende dat de trouwe klanten niet gaan zeuren. Volgende iteratie: je moet wel altijd in beeld zijn.

Kunnen we hier weer roepen dat dat helemaal niet erg is.

edit: voor de mensen die denken dat de specs nog wijzigen: no way, dan begrijp je niet helemaal hoe het ontwikkelproces er uit ziet :)

17. Grizzel NL

Grizzel NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vragen over de XO

Hallo!

Ik had een paar vraagjes en vroeg me af of jullie misschien de antwoorden weten.

1. Ik speel op een grote monitor i.p.v. t.v. en Kinect past daar niet tussen. Doet de XO het dan nog wel, of zegt ie dan: 'please reconnect player' als ie mij niet kan zien?
    2. Wat gebeurd er nu echt als je niet 1x in de 24 uur online bent? Ik snap dat het illegale games/modded xbox tegen gaat, maar kan je daar als legale xbox owner last van krijgen?
    3. De XO gebruikt 3 gb voor het OS, en de PS4 maar 1 gb. Ik denk vanwege al die features van multitasken (mogelijkheid tot snel switchen tussen t.v., films, games, internet). Eigenlijk 3 dashboards die over elkaar lopen. Dan denk ik dat er voor games meer te halen valt uit de PS4, omdat die nog 7 gb over heeft ten opzichte van de 5 gb van de XO. Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken?
    4. Je game wordt dus gekoppeld aan je account. Voor 2e hands games moet je betalen bovenop het bedrag dat je al betaald hebt voor de game. Is het al bekend hoe hoog die 'fee' is? (Sommige zeggen een vast bedrag, anderen zeggen het bedrag waarop je hem kan downloaden uit de xbox store.)

Grtz.,

Grizzel

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle antwoorden zijn nog onbekend helaas

19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt de PS4 nog niet eens gezien. :+

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gizmodo had een zeer uitgebreid artikel over de Xbox 360. http://gizmodo.com/xbox-one-all-the-nerdy-details-you-dont-know-yet-509381624

Hoe meer ik er over lees hoe enthousiaster ik word \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina