1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat is bevestigd?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog steeds niet ideaal.. en mensen blijven het maar goed praten, zucht. Eerste indruk is het belangijkste. Het gaat om de indruk die MS nu wekt dat gamen 2nd is, maar afin. Sony zei letterlijk tijdens hun presentatie toch "gamen is helaas naar de achtergrond verschoven afgelopen tijd maar wij gaan ons volledig richten op gamen maar hebben ook nog es andere features en blabla".. Zij hadden zich teveel bezig gehouden met die gare 3d en move shit enzo. En al die meuk is nu naar de achtergrond, waar het hoort. Veel beter als je het mij vraagt. Ik ga dat niet meer herhalen nu
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja wat is ideaal. Ligt eraan of je vanuit onze kant bekijkt of MS kant. :)
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, zei je ook niet zoiets als reactie op 'al het gezeur' over de vele vragen over de nieuwe Xbox? Dat alles duidelijk zou worden op de reveal en dat we weggeblazen zouden worden?;)

    Ik hoop het hoor, maar ik ben bang dat ze ook op de E3 nog veel zullen focussen op tv en (meer) kinect. Natuurlijk ook games, zeker weten, maar we zijn nog niet van tv en kinect af op de E3.

    Is natuurlijk ook logisch, aangezien Amerika het grootste afnamegebied is van de Xbox.


    Wat dat betreft is het zo belangrijk dat zowel MS als Sony Europa weet te veroveren;
    MS zal rulen in de USA
    Sony zal rulen in Japan
    Europa? Daar zit de winst voor beide heren.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laten we het zo zeggen. Ipv 85-90% TV, Sport, Kinect en Amerika krijgt dit, en 10-15% console + games gisteren, had ik liever een 60% console + games + xbox live toekomst gezien en 40% tv, sport etc gezien. En dan E3 de rest. Ik zeg niet dat de features slecht zijn, maar ik twijfel aan de focus van MS.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gamers blijven toch de belangrijkste klanten. Er zal niemand zijn die even $500 betaald voor al die tv functionaliteiten
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Achja, als je hebt gewerkt in de detailhandel rond de feestdagen, dan weet je dat op dat moment geld echt vrij weinig uitmaakt. Ik heb bij de Media Markt gewerkt en ik verkocht makkelijk en dan ook echt makkelijk even een PS3, Xbox of Wii met een HDMI kabel (30 euro) 2 extra controllers en wat games, vaak nog een verzekering erbij met totaal prijs van boven de 500/600 euro.

    Geloof mij, zelfs ondanks de crisis zullen die krengen wel verkopen. Al helemaal met de gladde praatjes van verkopers bij bijvoorbeeld de MM.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zeggen overal dat E3 Games games games is.
    Ook hun officiele statement maakte dat duidelijk toen ze het event aankondigde.

    Ik heb dat niet gezegd. Zal Kabuto wel zijn geweest. :p Heb wel mensen horen roepen dat Usher weer zal komen etc. Maar die was er niet. ;)

    Is moeilijk te zeggen. We hebben de cijfers niet van MS. En het is een groot bedrijf met veel research etc. :)
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gladde praatjes van mediamarkt medewerkers! :lol: ik vraag die gasten nooit wat, aangezien ik het al beter weet en er niet eens werk!

    Sorry, moest er even uit.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb dat soms met Gamekings. :+
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb dat altijd met gamekings..
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dat is toch ook helemaal prima! MS doet zijn werk blijkbaar goed als ze mensen uit alle markten weten aan te trekken. Je hoort mij niet zeggen dat de Xbox kut is. Tenminste niet kut in het algemeen :)

    Wat is er apart aan? Het is de strategie die bekend is, die keer op keer bevestigd wordt en die ze doorzetten. Het is helemaal geen gekke gedachten dat ze concurrent van Apple etc willen worden, dat ze nog veel breder willen gaan. Dat hardcore geblaat horen we al heel lang van ze en daar zien we nu ook heel erg weinig van.


    Idd. Riep ik heul veul pagina's geleden ook al. Het eigenaarschap op deze manier MAG vanuit de wet helemaal niet :) Maar goed de navolging daarvan is nogal ruk.

    Het lijkt wel de omgekeerde wereld. Ze hebben gisteren idd een console laten zien. Maar zeker geen gameconsole. Daarnaast breng je het alsof ze dit 'uit de weg moeten hebben'. Als je al niet op je eigen reveal los gaat dan weet ik het ook niet meer. Had dan een factsheetje uitgedeeld en klaar.

    Maar goed ik vind het alleen maar interessant speculeren. Ik vind het daarnaast wel leuk als er meer verscheidenheid onder consoles komt. Verder kunnen we allemaal wel concluderen dat iig tot aan de E3 de PS4 de focus meer op games heeft dan de Xbox. Wellicht verandert dat daarna nog. Ik verwacht van niet, maar dat is ook maar een educated guess. Daarnaast wil ik bier van Delphiki!

    edit: grappig die kerel uit de vid maakt direct dezelfde statement. Er werd geen gameconsole gepresenteerd maar een console.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja al zo'n ongeveer miljoen keer ofzo. MS heeft het overduidelijk in een podcast gezegd, toen waren er plenty berichten op gamesites over dat je niet heel games hoefde te verwachten bij de reveal. Ik heb het ook constant aan mensen laten weten, zowel hier als gewoon vrienden van mij in het algemeen en toch begon iedereen weer allemaal games te verwachten. Echt hun eigen schuld.

    En ik heb dit al eerder gepost, maar ik geloof het wel. Het komt wel goed bij E3 denk ik:

    “This Xbox One conference was the part of E3 people don’t like. We took that over and made it into an event (we) said ‘let’s talk about what we’re trying to do and get that out of the way. And that frees us up for E3. That will free us up for E3 to just like, nail it on games.”

    En daarmee bedoelen ze dat gamers die dingen niet boeiend vinden. Komt wel goed bij E3!
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Ja.

    Dat is duidelijker gezegd dan waar menig XBW'er atm over valt eigenlijk. :+
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik snap dat gisteren alleen de console reveal was, maar zelfs daar lieten ze weinig zien voor gamers. Ze konden zoveel leren van Sony die het echt beter hebben aangepakt.

    Ik wil graag meer weten over het sharen van content (werd even tussen neus en lippen door genoemd). Leuk dat cloud gebeuren, maar wat gaat het betekenen voor games? Komen er meer mogelijkheden voor esport? Er is zoveel wat MS had aan kunnen kondigen wat core gamers enthousiast hadden kunnen maken, maar het enige wat ik hoorde was nietszeggende hypewoorden. Met dit als dieptepunt.

    [​IMG]
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gamekings, de enige van hen die ik een beetje kan hebben is Boris, de rest zijn zeikerds... Vooral JJ, dat is pas een plasser.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat ze dat van te voren aankondiging en maakt het niet direct goed!!! En ten tweede niet iedereen zit op een forum te kijken elke dag of houdt al het nieuws bij. Wat ook moeilijk was tussen die 47720 geruchten
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Boris is ook wel iemand met veel kennis van de industrie, dat vind ik tof. Hij was wel verkozen tot de meest sexy vegetariër van Nederland vorig jaar. :lol: Geniale actie van Gamekings was dat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina