1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik lees vele verschillende dingen daar over, maar als het zo is wat jij zegt dan valt het reuze mee gelukkig.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is echt zonde dat ze zo vaag doen. Er zijn vast vervelende dingen bij zowel Xbox als PS4, maar door dat vage gedoe lijken dingen erger of worden er zelfs gekke dingen verzonnen die nooit zijn gezegd door Microsoft. Man up en vertel alles duidelijk op de E3!

3. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar het is wel een slechte move van MS om hier zo vaag over te doen, dit is namelijk voor veel mensen een serieuze reden om ergens anders op over te stappen. Het liefst ga ik gewoon voor de xbox one, ik vind de controllers van de playstation, 3 keer niks.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is zeker geen goede move, maar ze kunnen nog prima veel goed maken hoor. Een goede E3 show en ze zijn gewoon weer terug. En als zo blijkt dat PS4 soortgelijke verplichtingen heeft staan ze gewoon weer gelijk. (Games & power weg gelaten, dat moet met de E3 worden bekeken.)

5. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Een slechte move is nog zacht uitgedrukt, de intensie van zo`n previeuw conferentie ding is om mensen warm te laten lopen en om duidelijkheid te verschaffen. Nu is het tegenovergestelde gebeurt, de persoon die verantwoordelijk is voor de inhoud en presentatie ervan zou bij mij meteen ontslagen worden. Ik kom misschien wel negatief over maar zo zie ik het, MS zou na al die ervaring beter moeten weten om een publiek warm te laten lopen.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Er is geen excuus voor om de gamers die je groot hebben gemaakt zo te beledigen door ons (en de vragen die velen hadden) te negeren.

Ze wisten wat er allemaal de ronde ging voor hun presentatie; geef daar dan duidelijke info over!
    En dan zijn ze nog verbaasd over de shitstorm die er na de presentatie was.....dan heb je echt oogkleppen op en sta je verder van je klant af dan goed is.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen oogkleppen, maar tunnelvisie: TV, TV, TV, TV, TV, TV .. etc !

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee nee jongens. Ze hadden van te voren al aangekondigd. Is onze eigen schuld

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we eerst ff wachten tot de E3 en gaat het daar mis... Dan gaan we allemaal ragen!

Overigens zie ik het wel zitten een all-in-one box onder m'n tv die ook prima games kan afspelen!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gek he, als je geen duidelijke antwoorden geeft

ik ook wel , alleen jammer dat het tv en nextflix en espn etc gebeuren voorlopig US only is

dus hou je een console over die blurays kan afspelen (volgens mij heb ik er daar ook al 1 van :+)

onze cable boxes en mediaspelers zullen nog even mee moeten vrees ik

maar wie weet, als ze nou eens beginnen door netflix hier ook nog dit jaar beschikbaar te maken..

Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat UPC dit misschien gaat ondersteunen, alleen denk ik dat UPC nog niet eens op de hoogte is van de plannen van MS...

Ach, het idee van 1 box die alles gaat doen is gewoon relaxed. 1 device met 1 afstandsbediening (ja ik ga niet rond lopen schreeuwen of dansen) waar je alles mee kan doen. 1 interface wat alles verbind.

Alleen hoop ik toch echt... dat die 15 exclusives wel een beetje tof zijn. Gears/Halo/Forza/Fable (ofzoiets) zullen er wel tussen zitten. Crackdown 3 komt waarschijnlijk ook al, games die ik wel wil spelen. Maar ik kan me best wel voorstellen dat een x aantal mensen na deze presentatie geen vertrouwen meer in MS hebben.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat gaat vanwege auteursrechten, providers, codecs, formaten etc alleen echt nooit gebeuren

XBMC _O_

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Openelec XBMC ja, maar voor de leek kan het moeilijk materie zijn met alle add-ons, repositories en dergelijke... en met alle copyright materiaal zie ik die niet gebeuren op een xbox console....

Het zou wel de best-of-both-worlds zijn zeg... Kinect bestuurbare XBMC! met voice recognition....

Xbox start 1channel!

Xbox show favourites!

Xbox play last episode of the Big Bang Theory! _O_

15. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dit artikel van Eurogamer wel al vrij duidelijk.

Game ownership:
    2de hands stuk:

Dit gedeelte is dus nog erg afwachten.

Geen always online:

Maar aangezien er 2de hands trade mogelijk is, zou het gek zijn als niet om de x aantal uur moet synchroniseren.. Anders kan je game verkopen en dan offline nog dagen spelen voordat een online check de game van je ID weg kan halen. Dat kan vast niet de bedoeling zijn.
    (ik heb niet gehele stuk gequote, is aardig lang stuk)

Je kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat PS4 en Xboxone een vergelijkbare aanpak hebben als het gaat om game ownership. Er hangt veel van af of Sony ervoor zullen kiezen of je zonder game disc kan gamen. Ene kant is het handig als je net als steam gewoon op je HDD een aantal games hebt die je zonder disc swap kan spelen, maar van andere kant eist dit dat je bij elke nieuwe game online moet zijn om je profiel aan de disc te linken. Mocht Sony ervoor kiezen dat je games met disc moet spelen, is er evt mogelijkheid dat je games wel kan uitlenen, of dat ze publishers de keus geven of online activatie verplicht is.
    Sony heeft wat dit betreft nog een stuk meer te vertellen helaas

Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Overigens zouden we zonder TV helemaal niet kunnen Xboxen... think about it!

Geen discs meer hoeven te swapen zou ideaal zijn. Ben daar wel een beetje klaar mee & te lui voor :+.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Zal ik nou eens een heerlijk domme vraag stellen? Kan de xbox one ook (net als de 360) verticaal staan? Ik heb onder de tv nl. al mn stb staan voor digitale tv.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je bedoelt het qua dvd en bluray dan? Of dat alle games utieindelijk digitaal worden?

Trouwens op de dashboard van 360 kun je heel wat info over de Xbox One vinden, videos en wat info enzo. Er staat bij dat de One met een 500gb HDD komt, maar dat er ook een aanzienlijk deel wordt gebruikt door de OS, zoiets. Eigenlijk hetzelfde met wanneer je een USB stick koopt die 16gb is, maar eigenlijk gewoon tegen de 14gb zit ofzo. Wel benieuwd hoe snel je HDD vol is, want next-gen games zullen qua gb's ECHT wel aanzienlijk groter dan 360 zijn. En je moet alle games installeren.

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Games voornamelijk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina