1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even opgezocht.

Of dat iedere HDD kan zijn of alleen MS supported is de vraag natuurlijk. :)

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hoop negatieve reacties , maar nog niet helemaal terecht.
    De games moeten nog komen en ze hebben nog niet veel laten zien. Mij boeit het niet dat er allemaal tv extras op zitten, maar t gaat mij om de kracht van de console.

Het is wel apart dat ze bijna niets hebben verteld over de grafische kaart.
    Ze schijnen te hebben gezegd dat graphics niet het belangrijkste is?

Als er een console is die duidelijk betere graphics kan tonen op de tv, dan is dat de winnaar. Iedereen zal die console kopen.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je trekt wel rare conclusies man. Ook al in GTA V topic. Generaliseerd ook best veel

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Beter dat ik gewoon alles erin kan pleuren wat ik maar wil. Dan kan toch ook een beetje op 360? Of kan je geen saves, demos, etc op een USB gooien vanaf de 360?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent zeker de Wii vergeten. :+

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar de verschillen in de stap omhoog is compleet te verwaarlozen om gelijk een keuzen te maken. Er komt nu zo extreem veel power bij vergelijken met ps3 en 360. Het duurt minstens 4 jaar voordat devs alles gaan gebruiken wat de consoles te bieden hebben. Dan pas ga je verschil zien. Ofwel:

De eerste jaren aan games gaan waarschijnlijk 3 of 4 gig ram gebruiken en slechts 50% van gpu en cpu benutten. Dus beide consoles zijn ruim krachtig genoeg voor wat de games nu gaan eisen. Pas na 3 of 4 jaar gaan devs meer pushen, zwaardere en complexere shaders schrijven met dynamische reflectie en weet ik wat. Pas dan komen echt de verschillen aan het licht.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een beetje een spijtige opmerking en ook nergens op gebaseerd. In weet ik veel hoeveel posts heb ik al laten weten dat het voor mij echt helemaal niet uitmaakt wie welke console koopt. Dat het daarnaast voor mij persoonlijk ook een zorg zal zijn wie van beide (MS of Sony) de beste console gaat leveren, maar dat IK als gamer in de 1e plaats wel voor de beste console ga.

Daarnaast heb ik helemaal niks met de restricties die MS lijkt te gaan opleggen en deels ook heeft bevestigd. Daarnaast heb ik niks met de strategie die MS vanaf de Xbox 1 heeft gekozen en nu echt volledig gaat inzetten. Maar het is niet gebonden aan het bedrijf en daarom maak ik de opmerking dat ik niet hoop dat Sony die keuzes ook gaat maken omdat voor MIJ een game pc dan ineens een stuk aantrekkelijker wordt met eventueel de Oculus Rift.

Mag je mij uitleggen wat in de vorige of deze reply uitgelegd kan worden als zeiken :)

Kritisch ben ik wel en idd voornamelijk op MS: restricties, verplichtingen en zaken die de vrijheid en privacy geen goed doen komen keer en keer naar boven. Dat lijkt op dit moment bij Sony minder het geval. 'Wacht maar tot de reveal' was eerst de magic sentence en die is nu omgebogen tot 'wacht maar tot de E3!'. Ik vind dat maar deels terecht. Een forum is de plek om daar wat van te vinden en over te discussiëren.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zou Forza 5 de cloud al gebruiken?

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat vraag ik me deze keer af. Beide consoles hebben deze keer veel meer een pc-architectuur. Helemaal voor de PS3 is het verschil groot.

Deze gen was de PS3 met de Cell de vreemde eend in de bijt. Echter komende gen zal dat wel eens de Xbox kunnen worden door het esram verhaal en cloud computing. We zullen zien.

Interessant is het wel :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij het panel na de reveal zat een gast van Turn 10 en die zat al te vertellen idd over cloud en wat het kon etc. Dus denk het wel.

Laatst bewerkt: 25 mei 2013
  11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat een leuke frontpage worden btw als de One er is. Zijn sommige redactie leden ook positief over de One? :+

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, Lars (Nightbringer) is positief.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan. Dat klinkt goed, misschien betekent dat we de echte grootse dingen van cloud ook wel gauw kunnen gaan verwachten dan, en dat is min of meer dat de console zichzelf 'upgrade'. Zware processen in een Elder Scrolls, Fallout, GTA etc die worden dan naar de cloud gestuurd begreep ik en daardoor hoeft de CPU minder werk te verichten en die kan dan dus aan andere dingen werken. :)

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zoals al eerder vermeld; die vlieger gaat deze keer niet op.
    MS wil van de 3rd parties accesoires ook (meer) geld zien; dus alles heeft een MS 'seal of approval' nodig om te kunnen werken.
    Met andere woorden; 3rd party spul zal duurder worden.

Ik hoop echt, echt dat we op de E3 alle antwoorden zullen krijgen, van zowel MS als Sony zodat het voor iedereeen duidelijk is wat de voor en tegens zijn van beide consoles....maar ik heb een vermoeden dat we dat niet gaan krijgen.....:x

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf daar sceptisch over. Niet alleen omdat ik buiten MMO games niet zou weten welke processen zo latency insensitive zijn dat je ze aan de cloud zou kunnen uitbesteden maar meer nog omdat als dit echt zo werkt het uniek is voor dit platform en ik dus niet denk dat multiplat devs er veel gebruik van gaan maken

Maar vooral dat eerste, want op een schaakspel na zou ik geen game kunnen bedenken waar latency zo weinig uitmaakt dat ik de rekenkracht van de cloud in zou schakelen :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt minder hoor. Ik meen echt gelezen te hebben dat je gewoon een external usb erin kan pluggen...maar ja. Er wordt zoveel gezegd online.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben wel bereid op termijn wat meer te betalen voor een 'MS approved' externe disk.

Het is an sich goed om te weten dat ALLE functies van de HDD ook door een externe disk gedaan kunnen worden

volgens mij is dat bij de 360 niet zo

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Je kon wel dingen streamen en bekijken vanaf een externe hdd, maar niets erop zetten geloof ik. Maar het is sowieso goed dat we nu niet alleen maar MS hdd's hoeven te kopen, althans zo klinkt het niet.

20. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina