1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    In tijden dat banken worden gehacked, bedrijven als Equens je gegevens willen verkopen, Facebook etc de privacyregels keer op keer willen schenden...noem je mij paranoide? Ik vind jouw stelling eerder nogal naïef. :)

Overigens is er een topic op Neogaf over het feit dat de voorgenomen plannen mbt 2e hands games en het altijd online van Kinect tegen de Europese wet zou zijn.

Wel bijzonder dat zelfs de wet meer waarde hecht aan je privacy :+

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=566989

edit: al mag de manier van games verkopen van Steam ook niet meer (tijdje geleden besloten) en gaat dat nu ook gewoon door.

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Uninstall de driver van je webcam en je telefoon camera enz ook maar mischien worden die wel gehacked en kijkt iemand mee:+

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het roerend met Kevf eens. Erg jammer ook inderdaad dat wetten overtreden worden, zonder dat er iets aan gedaan wordt

4. Seh

Seh Guest

Wie betaalt bepaalt he. :'-(

Overigens wacht ik nog met een oordeel tot ik meer weet, er is vast ook wel een uitknop op de X1/Ps4 en anders koppel ik mooi dat ding elke keer los oid en zorg ik dat ik mijn broek aan heb als ik ga gamen.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Game je dan wel eens in je bloote kont? :confused:
    Kinect boeiend dat het aan blijft staan. Geloof nog steeds niet dat MS je gaat bekijken kom op zeg.

Laatst bewerkt: 26 mei 2013
  6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Na 't douchen lekker in je blote tokus op de bank gaan zitten gamen, wie doet dat nou niet?

Zoals in een ander topic ook al is gemeld, tegenwoordig met alles wat gehacked en gedaan wordt, vind ik mezelf alles behalve paranoïde.

Die gegevens worden echt wel bewaard door Microsoft, is het niet om te kijken hoe vaak je hebt geprobeerd om met meer mensen dan is toegestaan een gehuurde film uit de store af te spelen, dan is het is het wel om de kopjes te tellen die wel naar reclame A keken en niet naar reclame B.

Nu in het beginsel heeft zoiets van whoahh dit gaat wel erg ver zeg.
    Uiteindelijk wordt het normaal en geaccepteerd, er tegenin gaan heeft toch geen zin, want Jantje en Pietje vinden het niet zo erg, dan maakt het ook niet uit of ik in protest ga.

Als je 10 jaar geleden zou vertellen dat nu elk kindje vanaf een jaar of 8 een smartphone heeft en de hele dag online vertellen wat ze aan het doen zijn werd je ook voor gek verklaard.

Of je nou hoog of laag springt, een stuk of 3 'game'consoles verder, weten ze op moment van aanschaf uit hoeveel mensen je huishouden bestaat, wat de interesses zijn van de individuen, hoe vaak je hem aftikt als je hebt gepist en met natuurlijk alle games gepre-load die je graag wilde hebben, want in de cloud staat aan welke games je het meest gedacht hebt voordat je de aankoop deed (natuurlijk al het geld direct ook afgeschreven, want ergens in de gebruiksvoorwaarden stond ook dat je bij aanschaf van de nieuwe xbox ∞ 'jouw' 5 top games erbij moet nemen).

tl;dr 8)

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  7. Seh

Seh Guest

Ik ben heel bang dat Sony dit ook gaat doen met hun Eyetoy dingetje.
    En Facebook kijkt ook niet mee in je browser verder.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    De edits ook gelezen Kabuto?

I do want to warn that these decisions do flipflop (as evidenced by what i posted earlier this week vs now). I'm not 100% on this. The people I know aren't 100% on this. Some suit can come in and fuck the entire thing up. So I wouldn't go running around screaming "HAHA SONY ISN'T DOING IT!" I just wanted people to know that as of now Sony has flipped their position in response to the shitstorm microsoft got hit with.

So don't let the "just be quiet until E3" people sway you. If you don't like something, say something. Twitter is amazing for being able to talk to people in these corporations. YOSP will even respond if it's about something he can talk about (he is currently not responding to ANY questions about Used game... but you can bet your ass he is reading them).

Laatst bewerkt: 27 mei 2013
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het maakt allemaal niet uit, iedereen weet dat dit echt wel gaat gebeuren. Voor zover ik mij kan herinneren heeft Sony ook geen echte duidelijke antwoorden gegeven erop na hun show. Ja dingen als...of course our system will play used games. Ja hehe....Xbox One ook. Maar wat zijn de addertjes onder het gras? EA heeft niet alleen maar voor MS de online pass gedropt. Sony heeft het gewoon heel slim gespeeld door veel van die vragen op slimme manieren te beantwoorden...hoe slim het echter blijkt straks bij E3 wanneer ze het mindere nieuws toch moeten brengen...zal dan blijken.

11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Gewoon een klik aan klik uit ervoor knallen, niks stby ms :D

Verstuurd met Tapatalk.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Het maakt allemaal zeker wel uit lijkt me. Want met drm komt ook een online verplichting en dat is gewoon matig. Dus ik hoop dat Sony ziet wat voor een shitstorm dit veroorzaakt en niet dezelfde beslissingen maakt.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    'heeft gemaakt' bedoel je :+ Die beslissing is natuurlijk al lang gemaakt. En aangezien ik ze niet hard hoor ontkennen vrees ik het ergste

Ik ben niet de enige die sceptisch is over dat cloud processing verhaal,

Jonathan Blow gelooft er ook weinig van

http://www.actiontrip.com/news/jona...luff-on-servers-and-cloud-processing/052513_4

ik wil graag van wat grotere devs hier een mening over horen. Want het lijkt mij ook nog niet haalbaar

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Denk dat het ze niet veel uitmaakt. Begin zal iedereen het wel erg vinden maar als beide het doen is het normaal naar een tijdje en is het de nieuwe standaard voor de tweedehandse markt. Heb altijd gezegd al als dit zou komen dat gaan ze het zeker beide doen want zo grote verandering is veel te gedurfd om als enige te doen. Zeker omdat de consoles zo dichtbij elkaar zitten dat zoiets groots veels te makkelijk mensen kan laten overstappen.

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    We maken er inderdaad geintjes van maar dat ding staat dus ook aan als je met je maten op de bank zit met een potje pils. Nou zeg ik niet dat er daar wereldgeheimen worden geopenbaard maar ik zit er niet op te wachten dat men meeluistert. In de US wordt elk gesprek opgenomen en zeker als je bepaalde woorden noemt in een gesprek. Het zou dus zo maar kunnen dat men een tactische bespreking over counterstrike verkeerd wordt begrepen en dat oom agent voor je op de stoep staat. Of dat je je liefdesverdriet uitstort voor je maten en dat ze op het kantoor bij microsoft (of de CIA) met een pak popcorn lachend toekijken. Geen wenselijke situatie wat mij betreft.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan moet ook niet meer bellen of whatsappen als je daar bang voor bent. :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

bellen en wappen zijn optioneel. Het is de verplichting waar ik over struikel. Neemt niet datnik het aantal taps in Ned ook ziek vind.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gamen is ook optioneel. :+ Ik ben benieuwd wat Microsoft er van maakt. Duidelijk dat ze zien dat zo'n beetje niemand ziet zitten om verplicht dit en dat te moeten doen. Het is afwachten op een reactie en goede duidelijke uitleg. Tot dat moment neem ik niks voor waar aan.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Telefoon hoef je ook niet te kopen net als een gameconsole. ;)

20. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Op teamhww opperden ze overigens om je gamesetting op een apart stroomblok te hangen zodat je gewoon alles echt uitzet. Dat is eventueel wel een optie. Ik vrees namelijk dat Sony ook zo'n eye aan hun console gaat hangen en dat het wellicht ook vaste techniek wordt in de tv's. Niet omdat we er op zitten te wachten maar vanwege het big brother verhaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina