1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Remedy is voor zover ik weet geen MS studio en Crytek zeker weten niet. Dus die moeten eigenlijk wel tot de third-party behoren. We gaan het zien. Trouwens...was dit al gepost?

http://kotaku.com/xbox-ones-kinect-can-turn-off-microsoft-says-noting-510100564

2. Seh

Seh Guest

No shit. :+ In 'privacy mode' staat dat ding natuurlijk uit. Logisch dat hij het dan niet doet.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tja, iedereen zat te piepen over " privacy redenen " dit is toch goed nieuws ?
    Nu ben ik benieuwd hoeveel de Xbox One gaan halen die aan het piepen waren. :D

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Omdat het daar sterk op leek, tijdens de presentatie werd b.v niets vermeld over een privacy mode noch daarna. Dit is overigens goed nieuws imo, helemaal als het ook inhoud tijdens het gamen. In ieder geval is dit een reden minder om niet de One te kopen. Nu nog goed nieuws ivm 2ehands games, ruilen en een mooie line-up op de E3 en ik ben een stuk blijer met de One.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat het ws wel aan moet om te gamen

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja dat mensen het denken kan, maar er zijn leden die het als feit presenteren. Madashit het is geen feit totdat Microsoft het zegt mmmkay

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    MS zei het ook! Ze komen nu gewoon terug op hun woorden. Als je het mij vraagt is er team graveyard shifts aan het draaien om alle feedback te verwerken en aan te passen

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Bron?

Laatst bewerkt: 28 mei 2013
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    \o/

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het ding ooit zou kopen doe ik voor de zekerheid toch maar een zwarte doek over die kinect/camera. Een soort Palantir. Je weet maar nooit.

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je het mij vraagt slaat niet op wat MS zei. Ik ga mezelf niet meer verantwoorden voor jullie MS fanboys, elke x alleen maar zeiken op mensen die verder kijken dan hun neus lang is. Nu ineens is het MS zei het niet, ga weg man, heel internet ging los erop, hoe bedoel je ze zeiden het niet. Ik durf te wedden dat als alle negatieve aspecten waarheid blijken te zijn dat jullie MS nog steeds zullen verdedigen met de keuzes die het heft gemaakt

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tafelkleedje.nl :thumbs:

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Iemand begon met het gerucht en zo ging de hele cirkel rond over het hele internet. " MS heeft niks bevestigt over Kinect always online "

De geruchten molen draait overigens nog steeds de volle toeren. Ben benieuwd wie er nu weer een gerucht verzint.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

Ok leg me uit dan, waarom zit die gimmick dan bij de Xbox One? Waarom kan ik hem niet zonder kopen als de Kinect niet altijd connected hoeft te zijn he? Als je je Xbox kan aanzetten door middel van Kinect voice commands, dan is de Kinect toch echt aan? Wat is MS hun "privacy optie" dat je het systeem volledig uit kan zetten? Een uit knopje aan de achterkant zoals bij de PS3? Beetje 1 + 1 denken lijkt het erop dat de Kinect altijd aan zou zijn. Beetje het, "No you don't have to be always online with the Xbox One, but it requires Internet" verhaal.. Jezus man, MS roept met al die vage uitspraken en informative alle shit op zichzelf op. Maar blijf het maar verdedigen. "Geruchten molen" zou niet gebeuren als MS eens concreet zou zijn, alle kritiek is imo terecht.

Plus als Kinect niet aan hoeft te zijn om te gebruiken, maakt het alleen maar NOG erger. Dan zit ik met een gimmick camera waar ik voor heb betaald terwijl ik die niet wil gebruiken? Koppelverkoop Microsoft! Illegaal

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik wilde alleen even aan Leis duidelijk maken dat er geen bron is, door jou te quoten.

Dat jij daarvan maakt dat ik een fanboy ben, tja. Je lijkt wat happig.

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    http://www.polygon.com/2013/5/21/43...stening-on-xbox-one-privacy-is-a-top-priority

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo geen bron? Kijk eens naar de post onder je.

18. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    *zucht* In jouw post stond geen link. Dat wilde ik aan Leis duidelijk maken.
    Godver zeg. :+

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    mensen die zich zorgen maken dat ze bekeken worden terwijl ze niet gamen, kunnen toch ook gewoon de stekker eruit halen. Of op zo'n aparte stekkerbox zetten

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap het nog niet, maar zal wel.
    Bottomline: MS doet te vaag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina