1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo gaat bekijken draai je alle negatievepunten om in positieve... straks verwachten ze van je dat je een speciaal ms internet abo neemt. 'Ja maar bij smartphones is dat toch ook'.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    :eek:

    Geef ze nou geen idee!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is wat je wilt lezen.
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik vind Kinect overbodig al helemaal voor het opstarten van een console en een verplichte internet verbinding, uiteraard zal het ook wel zonder internet mogelijk zijn (mag ik hopen) maar het is toch raar dat (voorheen) randapparatuur verplicht word om in te loggen om het vervolgens niet meer te gebruiken omdat in mijn geval ik toch de controller gebruik.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom is het overbodig om gewoon tegen je Kinect te zeggen dat de Xbox aan moet? Vind het wel een handige feature. Als je dat niet wilt druk je gewoon op de button op je controller of op de button van de console zelf.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vergeet dat enge patent niet wat ze nog hebben. Scary
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Als ik met dat abonnement een rits aan gratis games mag downloaden zoals in de Google Store dan zou ik het nog overwegen ook. :+
     
  8. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de front camera van je telefoon :)


    De technologie op zich is zeker indrukwekkend :)
    Wellicht dat er wel echt toffe ingame mogelijkheden komen, maar persoonlijk hoeft het er voor mij niet standaard op te zitten.

    Maar de Kinect sensor zit ingebouwd in de Xbox One.
    Hmz ook een leuke, ik heb het kastje waar de Xbox 360 in staat altijd dicht zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ( een hele grote ALS ) Microsoft het Cloud-Computing op orde krijgt en zo bepaalde processen "off-shored" naar de Cloud ... dan is't in theorie wel mogelijk dat de XBOX-ONE beter KAN worden als een PS4.


    Schijnt overigens dat Microsoft "geschrokken" is van de negativiteit rondom de X-ONE. Wat ze hier vervolgens aan gaan doen / willen doen is niet bekend.


    ... as if :emo:
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Microsoft heeft gedacht dit vinden ze allemaal tof! Waarschijnlijk was dit allemaal ook niet echt bedoeld voor de gamers... De techgeek in mij vond het een toffe presentatie en kan niet wachten om zo'n ding te halen, de gamer in mij twijfel nogal hard... (niet tussen PS4 of XboxOne, maar wel of niet een console)
     
  11. Seh

    Seh Guest

    Omdat dit:
    [​IMG]
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben op dit moment eigenlijk vooral benieuwd naar Sony's echte standpunt over always online en used games

    want daar hebben ze nog geen duidelijke harde uitspraken over gedaan

    en Microsoft krijgt nu alle bagger over zich heen maar dit is natuurlijk niet alleen uit hun koker gekomen

    Hier hebben EA , Activision en de andere uitgevers ook over meebeslist.

    En het feit dat EA de online pass in zn geheel af gaat schaffen doet me wat vrezen wat betreft het standpunt van Sony..

    Want die vinger in de pap die de uitgevers bij MS hebben hebben ze bij Sony ook..

    en waarom zouden ze online passes in het geheel afschaffen als niet alle nieuwe platformen dit soort DRM en used game policies krijgen?

    Beter geeft Sony snel duidelijkheid. Want als SOny het niet doet ligt de bal bij MS

    Maar als Sony het stiekem ook doet dan kunnen we klagen wat we willen maar dan is het enige overgebleven alternatief (naast er gewoon maar aan geloven) zelf een Steambox gaan bouwen :+
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Echt waar gaat het nou de hele tijd over.... Is Kinect nou nodig om op te starten of niet?? 8)

    Ik weet niet op welk patent je duid.

    Die geen internet nodig heeft om te werken (nogmaals).
     
  14. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat betreft het cloud computing, heb ik hetzelfde idee. Ze gokken erop dat dit echt groot gaat worden en dat is best een grote gok. Wanneer dit goed uitpakt dan maakt de net iets mindere specs niets uit (maakt het al niet maar goed) en verleng je de levensduur van de console echt enorm. De cloud maakt je console krachtiger en dat kan in feite in het oneindige zolang je maar meer of krachtigere servers hebt.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Kinect moet alleen aangesloten zijn aan je console, net als je nu je voeding ook altijd er aan moet hebben moet de kinect er ook aan hangen. Ik zie het probleem niet zo.

    Het wordt pas irritant als de camera en microfoon ook daadwerkelijk aan moeten staan terwijl je die niet (actief) gebruikt. Jammer genoeg schijnt Sony dit ook te gaan doen met hun Eyetoy.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan wat je met nodig bedoeld. Moet je per se op internet zijn en is de enige manier om je Xbox aan te zetten via Kinect of moet Kinect aangesloten zijn op je Xbox alleen dan werkt de Xbox.

    Ik denk het tweede. En de rest zijn features.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hadden ze niet zo een patent dat die Kinect kan registreren hoeveel mensen naar een film kijken of game spelen op de xbox.. Waarschijnlijk ziet dit nooit het daglicht hoor.

    God je lijkt die Adam Orth wel met zn stofzuigers hebben ook stroom nodig, dus ik koop geen stofzuiger meer. Daarnaast lijkt het me dat die microfoon aan moet staan om je Kinect en tv aan te maken toch?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2013
  18. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Videogamer.com heeft net als bij de PS4 een korte recap van de Xbox One aankondiging gemaakt, doen ze erg leuk :)


    Hier voor de volledigheid ook die van de PS4


    Als het gaat om exclusive Games van beide consoles hebben beide mij nog niet overtuigt. Zal erg interessant worden waarmee ze zullen gaan komen. Ben erg fan van forza, maar dat was de afgelopen jaren de enige xbox exclusive die ik boeiend vond. Ze lijken nu wel met meer te kome,n buiten halo en gears, dat is in ieder geval wat goed nieuws voor de core gamer. Alleen denk ik dat er van die 15 exclusives, waar ze het over hadden, weer aantal arcade of kinect titels zitten. Maar we zullen zien!
    Kijkende naar sony heb ik wel meer dan 1 first party dev die mij erg aanspreekt, naughty dog, quantic dream en Polyphony Digital, maar die zijn allemaal nog bezig met een PS3 titel, lol. Dus een PS4 hoeft voorlopig niet lijkt me.

    De consoles komen al over een half jaar (Sony failed prolly door niet wereldwijd te releasen, sony kennende).. Als de beide consoles nu nog niet in productie zijn, dan moet dat haast wel snel gaan gebeuren?!? Dus het lijkt mij vrijwel onmogelijk dat er nog tijd is om aan die specs te sleutelen, want waar haal je de tijd vandaan om die veranderingen goed te testen. Dus als een site als EG op goede informatie een indruk maakt van de specs, lijkt me dat geen BS. Maar wat de gevolgen zijn voor de games blijft natuurlijk gissen.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah bedankt eindelijk duidelijkheid. :+ Maar dan staat de camera en microfoon (of zou kunnen natuurlijk) toch juist aan als Kinect aan de console verbonden is zonder die Kinect heb je dus geen voeding als ik het zo begrijp.

    Het klinkt allemaal een beetje verwarrend maar vroeg mij gewoon af of daar al wel wat duidelijkheid over was net als over die internetverbinding blijft ook nog een beetje een wazig verhaal maar ja misschien meer duidelijkheid op de E3. Hoewel ik dat dan weer jammer zou vinden aangezien ze JUIST met afgelopen evenement even duidelijk het over de console en opties hadden kunnen hebben want het was allemaal maar een half verhaal ik vind het een beetje een verkeken kans nu. Zoals ze zelf hebben aangegeven willen ze op de E3 de games tonen terwijl het verhaal over de console zelf echt onduidelijk nog steeds is (behalve dat gelul tegen de console zelf was al na de eerste XBOX WATCH TV, TV, TV duidelijk) in mijn ogen hadden ze gewoon een duidelijk evenement moeten houden dit was een bij elkaar geraapt zooitje.

    @UpInSmoke0611
    Oh haha ja dat patent dat zou echt de druppel zijn! 8) En volgens mij hier in de EU ook echt verboden.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Een patent wil niet zeggen dat dit uitgevoerd wordt. Als dit doorgevoerd word dan koop ik nooit meer iets van Microsoft.


    Dat is niet het zelfde en verder wordt dat ding gewoon geleverd. Je controller moet ook geconnect zijn om te spelen, wat is het verschil met Kinect? Die staat gewoon naast je console en dan is er geen probleem.

    Dat laatste is nog nergens letterlijk gezegd volgens mij, alleen dat je de console aan KAN zetten dmv Kinect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina