van de dev.....dit voorspelt weinig goeds voor de online verplichting. Is het spel MP only dan? edit: als ik Neogaf zo lees is dit een huge leak
Los daarvan, physics zijn niet 'latency insensitive' .. Die kun je niet een paar seconden of wat later laten reageren. Physics kunnen nooit langzamer reageren dan je refresh rate van je beeld. Oftewel van heb je bij 30fps 1/30e seconde om de cloud je physics te laten berekenen. Misschien kunnen ze een deeltje uitbesteden,.. water physics voor grote stukken water ofzo of ermm algemene stofdeeltjes die rondvliegen maar waar je geen interactie mee hebt of weet ik veel.. maar je hele physics engine in de cloud is marketingblablabla Al denk ik wel dat dit een game word waarin je toch altijd online zal willen/moeten zijn. Word ongetwijfeld heel erg gericht op MP edit:// Denk het wel , dat is CoD toch eigenlijk ook Zal wel een Brink achtige SP campaign worden dan. (wat eigenlijk gewoon een serie MP matches in bepaalde scenarios was)
Ik vraag me af of ze dat gezegd hebben eigenlijk. Ik kan het me niet herinneren? Of is dat weer opgeblazen door de community? Ze hebben we gezegd "power of the cloud" maar dat kan van alles zijn eigenlijk.
Ah oke. Ja dat quote iemand dan ook weer. Wil wel het echte artikel lezen. En "Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations" zegt ook niet dat alle physics en AI gedaan word door een cloud. Wat je zegt onmogelijk is.
Eindelijk eens wat anders dan de zoveelste moderne oorlog shooter zeg, fucking nice artwork ook. Het enige wat ik best jammer vind is dat het op de Source Engine draait. Source Engine in 2014? Damn man.Het zal denk ik wel op 60fps draaien en dat is een waar genot voor online gaming, maar hoe zullen de graphics zijn?
Omdat denk ik bewezen is dat het wel een prima engine is voor shooters. En ze willen het competitief maken wat ik zo lees. Dan is het helemaal een prima engine.
Ik vind het wel een interessante keuze. Aangezien EA nu hun uitgever is had je Frostbite verwacht natuurlijk of anders UE maar ze zullen vast niet zomaar voor Source gekozen hebben. Maakt het imho wel extra interessant
We krijgen dus sowieso 60fps, dat is natuurlijk al wel geweldig. Game Informer vond de game er erg mooi uitzien las ik op de vorige pagina net, maar ja...we'll be the judge of that volgende week . Blijft hoe dan ook erg tof nieuws.
Wel apart dat ze zeggen dat One 5gig heeft en de PS4 8 gig. Daar gaat toch nog wel wat af voor de UI etc?
Ik dacht sowieso 1gb naar de UI, zou volgens mij haast wel moeten anders krijgen je echt een ziek sloom UI lijkt me. Echt vet dit allemaal. Klinkt een beetje als een mix tussen Mechwarrior, MechAssault en Battlefield. Hopelijk krijgen wij die screenshots gauw te zien.
uiteraard, maar sony zei nog niet hoeveel. Aangezien ze eerst met 4GB ram wouden launchen zal het OS wel licht zijn, misschien dat nu ze 8GB gebruiken, ze gewoon 1GB vrij houden voor OS. Lijkt me meer dan genoeg.
Dat hoeft net per se natuurlijk. Kan ook zijn dan de UI te zwaar werd juist met al die extra features en dat ze daarom naar 8 gig zijn gegaan. Maar ja even afwachten idd. Vond het alleen een beetje apart dat ze vergeleken met 5gig en 8 gig. Of dat echt het verschil gaat zijn. Maar ja we moeten wachten op Sony totdat ze wat zeggen. Alweer.
Lijkt erop dat ze het dan niet gaan showen tijdens Microsoft's show, maar dus bij EA zelf. Ik heb begrepen dat De X1 dan weer iets kan doen waardoor het gebrek aan die extra ram minder erg wordt. 3GB wordt gebruikt door de OS geloof ik, maar tijdens gaming werd dit anders. Of ik heb het helemaal verkeerd hoor...i can't tell anymore.
Volgende week maandag begint de nextgen battle Ik zet mijn geld in op Xbox One vanwege xbox live en controller.
Ik heb al teveel MS producten om niet een One te halen, daarnaast is de controller super chill . Het is meer de vraag of de Ps4 me weet te overtuigen .
De interviews met MS worden nu ook al gecancelled, wat is er in godsnaam aan de hand daar? Hij is van Giant Bomb.