1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar dan zit je met alleen wat toffe titels zoals Mario 3D, Mario Kart, Smash Bros , Zelda en hopelijk nog wat andere dingen. Maar titels als BF4, Witcher 3, nieuwe GTA's, Red Dead 3, enzovoort...kun je allemaal op je buik schrijven dan. Dat is behoorlijk shitty hoor. Blijf het sowieso onbegrijpelijk vinden dat Nintendo voor deze hardware koos.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wiiu is echt 0% aantrekkelijk. Echt wat een snikkelapparaat is dat door lack of power geworden imo.

En je gaat grote games missen idd.

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt en hoogstwaarschijnlijk koop ik het apparaat toch wel voor bepaalde titels maar een extra apparaat van Nintendo erbij zou dan zeker niet verkeerd zijn.

En ik snap ook niet waarom Nintendo voor current gen hardware gekozen heeft, ze hadden beter twee vliegen in één klap kunnen slaan ipv weer achter de feiten aan te lopen (wat bij de Wii nog lukte maar de markt is inmiddels veranderd).

Ach, wellicht komt er dan ook een PS4 bij als Sony een andere weg inslaat dan MS momenteel lijkt te doen :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je gebruikt gewoon WIFI. :)
    Kan je btw niet snel een hotspot aanmaken met je telefoon. Inloggen met je Xbox en dan heb je weer 24 uur?

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja dat lijkt me wel, er zit ingebouwde wifi in de box. Damn dat is briljant! :)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja briljant is wat anders. Het is erg genoeg dat wel er aan moeten denken. Maar het is een "oplossing" als je dat specifieke probleem hebt. :)

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    of als je nog geen internet op de kamer van je kids wilt.. dan geen xbox voor je kids

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409

Ja dat is waar, maar briljante oplossing i mean.

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Zat ik ook al aan te denken. Of via je tab. Blijft onhandig.

Verstuurd van mijn GT-P5100 met Tapatalk

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    LocoCycle van Twisted Pixel komt nu naar X1 als launch titel, ja leuk i guess.

http://youtu.be/4gHRXK4smLc

Heb de look van die game nooit boeiend gevonden sinds die werd aangekondigd al. Jammer, want het is een Twisted Pixel game en die zijn meestal echt nice. Kan alsnog leuk zijn..maar kweenie. Doet me weinig.

Was dit al bekend? Kreeg het van iemand op Skype

"Microsoft reported that games will range from $64.99 to 79.99$ USD, and £64.99 to £84.99 in Europe and surrounding territories"

Mag toch serieus hopen dat je dat niet precies in Euros moet omrekenen.

Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe het zou wat zijn als die loco een van die vette exclusives zou zijn special voor de Xbox One. Ziet er echt geweldig uit. *sarcasm

12. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    65-85 britse pond gaat richting de 100 euro.. kan me niet voorstellen dat hier iets van klopt. Sowieso zou het aantal pond onder het bedrag in dollars moeten liggen, dat doet het nu ook, volgens mij. En Dus niet zoals in dat voorbeeld 65-79dollar en 65-85 prond

13. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

70 euro voor een game en dan ook nog niet kunnen verkopen =(

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zouden belachelijke prijzen zijn. :mad:

Al zouden het wel de adviesprijzen zijn.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zie iedereen wel zeggen af wachten wat PS4 gaat doen maar die hadden toch al geconfirmed dat je geen internet connectie nodig had? Dus hoe willen die ene used game check doen.

First rule of survival in a digital word everything made by humans can be destroyed by humans. :cool:

Whehe verhoging van de prijs. Terwijl ze alleen maar een beperkte licentie verkopen. Je zou toch hebben gezegt dat ze rond de PC game prijs zouden gaan zitten met het niet kunnen doorverkopen en altijd online. :")

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Is toch niet raar? Kijk alleen al naar bepaalde games in de games on demand sectie op xbox live. Titels van een jaar terug die 69,99 kosten.

17. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    No way dat ze meer dan 70 euro voor een spel gaan vragen, maar ook dat is wel heel gortig.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja nou. Advies ja... maar wat zal de inkoop zijn. Als winkels maar 10% marge maken ofzo zullen ze niet zo laag als 60,- gaan

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb pc gamen maar paar keer geprobeerd in het verleden en het beviel me goed. Kun je van 500 euro een goede game pc kopen eigenlijk?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah niet echt imo. Dan ben je binnen 6 maanden alweer oudated.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina