1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk zal de gemiddelde consument dat eerst niet snappen. Nou'ja we zullen zien.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan zou het huidige Games on Demand al goedkoper moeten zijn. En we weten allemaal dat daar de prijzen het hoogst zijn.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Late we maar blij zijn dat we straks gewoon nog retail kunnen kopen, want stel dat alles echt digitaal was geweest. Hadden we inderdaad aan die Games on Demand prijzen vastgezeten. 8)
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Huren bedoel je ;)
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    [yt]zXClp2EP9XQ[/yt]
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij moeten we collectief aan een andere hobby ...
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Valt reuze mee.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon de eerste oude zwarte doos terug in een nieuw jasje met de huidige online mogelijkheden. Wie wilt dit soort troep nu? Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat. :emo:
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die gadt kraamt zoveel rommel uit. Fifa, Ac, Bf en Cod gaan de eerste games zijn ermee. Let maar op
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha die video op de vorige pagina. Damn @ die graphics zeg, wat zijn we ver gekomen als je dan naar Halo 4 kijkt.

    Hoe dan ook....ik vraag me even iets af. Stel een uitgever laat het hele used games gebeuren gewoon toe. Dan zit je toch nog steeds met dat je de game maar aan één iemand kan uitlenen? Dat is toch sowieso hoe MS het gaat aanpakken?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben het gedeeltelijk eens met Pachter. Al zie ik het de grote uitgevers het snel gebruiken.
    Maar kleinere uitgevers en kleinere games zullen het niet zo snel doen denk ik. Bijvoorbeeld Remember Me. Dat is wel typisch zo game die het niet zal toepassen. Heeft nog geen install base etc en is gebaat bij doorverkopen van games om bekendheid te krijgen.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dat ding zit zo vol met restricties. Echt NIKS is in ons voordeel
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Erg veel negativiteit hier zeg.
    Misschien ben ik een uitzondering, maar ik zie de problemen niet.

    - ik verkoop never mn games. Zelf t belachelijk slechte Halo heb ik nog.
    een game tweedehand kopen heb ik ook nog nooit gedaan. Drm is dus geen issue
    - Always online. Eh, wat boeit mij dat?
    - kinect staat aan. Och, misschien leuk om m met je stem aan te zetten? Wil ik dat niet, trek ik de stekker eruit.

    Het gaat mij maar om 1 ding: games en online dlc kunnen kopen.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dat is het probleem. Stap voor stap pikken mensen steeds meer omdat ze egoïstisch denken. "Wat boeit mij het, ik koop geen tweede hands games".. maar ondertussen vele tweede handszaken dicht, mensen hun banen kwijt, games zijn niet jouw eigendom meer etc etc etc.. Maar nee, het beïnvloedt jou niet dus laat ze hun gang maar gaan.

    Hebben jullie geen ethiek ofzo, of nog beter. Hebben jullie geen ethiek als CONSUMENT
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2013
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Aldie issues (drm, used games, kinect, etc) boeien mij ook niet zo. Ik wil gewoon die puur voor de games is en waar de games net best en het mooist op draaien. Daar ben ik zelfs voor bereid te wennen aan die $%$%^$&% PS controller!
     
  18. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    DRM wordt wel een probleem als MS dus wel besluit om servers uit de lucht te halen.
    always online, 1 keer elke 24 uur. Als je om wat voor reden dan ook langer offline bent kun je ook je SP spellen niet spelen
    Kinect uit, kan. Alleen zoals het nu lijkt betekent dat ook niet gamen.

    Met deze next-gen generatie worden alleen maar meer beperkingen opgedrongen aan de gamer en ik snap zelf echt niet als men dat totaal geen probleem vindt. Waar het nu gewoon op uit komt is dat je een spel huurt, want MS bepaald voor jou min of meer wanneer en hoe lang jij dat spel kan spelen.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vraag me echt af bij sommige mensen. What does it take dat ze zich genaaid gaan voelen. Online passes. Day one dlc. Disc locked content. Halve games. Microtransacties. Pay to win.. En nu al deze meuk... langzamerhand nemen ze al het plezier weg. Restricties restricties restricties
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Kinect kan gewoon uit tijdens het gamen hoor. Alleen moet hij aan als games het vereisen, maar dat is niet bij alle games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina