1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zou kunnen :) volgens mij hebben ze gezegd dat ze 90 min aan gameplay zouden tonen, dus dan zou die lijst niet kloppen.

    Ook gaan er steeds geruchten over League of Legends waar ik dan wel benieuwd naar ben.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Show duurt toch 90 minuten dus dan kan het nooit 90 minuten gameplay zijn ook al beweren ze dat. Ik verwacht dat er sowieso een (korte) recap komt van de tv functies, wat verkoopstatistieken van de 360 en ook nog wel een aantal 360 games
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan me deze tweet herinneren:

    Jan Meijroos ‏@janmeijroos 21 May
    Microsoft dude: op de E3 laten we 90 aan minuten game footage zien

    Al zegt dat natuurlijk ook niet alles, maar ik verwacht vanavond alleen maar gameplay, of trailers met daarna gameplay ofzo. Ach, ik verwacht al veels te veel.
     
  4. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Die eerste 4 punten bevallen me totaal niet..

    Vooral die eerste is achterlijk + dat nog ergere drm gebeuren..
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lijkt me sterk dat ze dat soort dingen melden in de persconf.

    Maar dat hele uitkopen van pubs om andere platformen niet te melden gebeurd volgens mij al jaren. Kijk maar eens naar de reclames van games tegenwoordig.

    En het lijkt me alles behalve logisch dat de DRM plannen nog erger zijn dan verwacht, ze hebben zoveel kritiek gekregen... en dan zouden ze er keihard tegenin gaan door het nog erger te maken?
     
  6. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop het niet voor de xbox gamers. Ik ga zelf sowieso voor een ps4 maar toch..
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik hoop niet op teveel shooters
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zover ik weet melden ze nooit dat een spel ook de console van een concurrent uit komt. Het is gelukkig ook met gemak te achterhalen.
     
  9. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja dat is waar. het is nog vroeg. niet goed nagedacht ;) Word ook pas de 9de E3 die ik ga zien :p
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou zijn toch? Hier Battlefield 4, hij is overigens ook te koop voor de Playstation 4! Dat jullie het even weten.

    Ik haal 100% zeker een One dat weet ik nu al, een veel fijnere controller dan die van Sony.

    Eigenlijk ben ik daarom ook meer benieuwd naar de persconf van Sony, maar dat gaat hem niet worden met die tijd.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik laat uiteraard iedereen in zijn waarde: maar toch begrijp ik niet waarom je die keuze nu al zou maken. Helemaal als je weet dat de controller van Sony ook een redesign heeft gekregen. Daarnaast vond ik de Dreamcast controller ook super, maar er zit meer aan een console dan alleen de controller. Ik ga komende gen ook niet de Dreamcast kopen :+

    Ik wacht nog rustig af. De balans staat nu behoorlijk in het voordeel van Sony:

    - Betere hardware
    - Een online structuur die flink verbeterd lijkt te zijn
    - betere controller
    - Indie-dev luf
    - met wat geluk geen verplichte cam
    - en vooralsnog een veel grotere focus op games

    Wellicht verandert het nog: blijkt Cloud shizzle wel de bom te zijn, is ESRAM goed voor 2 miljoen terraflops exta, mogen de drm restricties niet in de EU en is de Xbox goedkoper. Dan ben ik ook weer zo om de andere kant op. Ik hoef immers nog lang niet te beslissen :)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Omdat ik geen probleem heb met het hele online gebeuren. Daarnaast ben ik wel een redelijke MS fanboy. Ik hou van de hele Metro interface & vind de gedachte dat ik met 1 console ''alles'' kan wel fijn. Daarbij komt ook dat als ik aan console gaming denk ik meer aan Xbox & Nintendo denk dan aan Sony. Nu heb ik ook wel een ps3 thuis staan, maar ik hou toch gewoon veel minder van die console. Het voelt gewoon niet helemaal lekker, al zit ik wel echt te wachten op The Last of Us.

    Tsja, en op de Dreamcast komen niet constant nieuwe games, ik neem aan dat dat wel gaat gebeuren bij de Xbox One. (al was de DC ook een Walhalla voor gekopieerde games, ideaal dat ik nu gewoon games kan torrenten en branden en gewoon spelen!)

    Uiteindelijk gaat het voor mij toch echt om de games en als ik goed wil gamen dan wil ik ook een fijne controller.

    Worden er geen toffe games aangekondigd de komende dagen... tsja dan wacht ik toch lekker met het aanschaffen van een nieuwe console? :)

    En waarom niet helemaal een pc gamer worden? Ik wil ook wel gewoon op de bank hangen te gamen, om m'n pc aan de tv te hangen is momenteel teveel moeite. (heb het wel gedaan :+)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt meer met de look and feel van MS. Is grotendeels wel te begrijpen. Ik zal zelf nooit wat van Apple halen, ik vind het een verschrikkelijk merk :+

    Maar wat is dat 'alles' wat je met de Xbox kan?
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bah. Deze discussie is zinloos. Blinde fanboys, ontwetende mainstream verneuken het voor de gamers zonder roze bril. Ieder zn ding maar ik haat het hoe mn hobby van de afgelopen 20 jaar zo verziekt wordt

    Beter fokt Sony niet
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2013
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ongesteld? :+

    Er zullen altijd devs blijven die games willen maken voor de 'hardcore' gamer (een term die ik al net zo moeilijk mijn strot uit krijg als 'Xbox One'). Ik acht de kans alleen redelijk aanwezig dat je voor die games weer terug moet naar de pc.
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Alles is natuurlijk een groot woord, ik denk zelf dat bijna alles wat de One gaat doen ook wel op de Ps4 mogelijk is behalve het hele tv gebeuren. Misschien gaat de One wel een heel nieuw ontwikkelplatform worden voor het ontwikkelen van apps?

    Het toffe lijkt mij, dat ik gewoon alles vanuit 1 device kan doen. Wil ik tv kijken, wil ik switchen naar games etc. Nu kan dit allemaal eigenlijk wel, alleen niet vanuit 1 plek. Dit gecombineerd met m'n telefoon & tablet lijkt me gewoon erg tof. Waarom? Omdat het gewoon kan, nu is vooral de vraag hoelang blijft dit tof? Tsja, geen idee dus, het hele Kinect gebeuren interesseert mij dan niet zoveel. De mogelijkheden zijn tof, maar ik zal het altijd zien als iets omslachtigs, waarom zou ik een uitgebreide beweging doen... als ik gewoon hetzelfde met m'n tablet kan doen?

    De One moet een beetje de pc voor de tv worden. Het gaat zoveel meer doen dan alleen games, dat is iets wat wij als gamers moeten accepteren. Maar een pc kan immers ook veel meer dan alleen maar games spelen.

    Kortom, ik vind de mogelijkheden gewoon heel tof wat het zou kunnen bieden. En als daarbij de games ook nog eens tof zijn, waarom niet? De controller is sowieso erg goed & alle multiplats komen toch op de One uit.

    Bleh, het is wel vroeg voor dit soort uitgebreide discussies :+
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh dat ga ik ook zeker als sony ook opfokt. Witcher 3, Fallout 4 lekker op de pc spelen.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ben ik het helemaal mee eens. Toen ik ooit de Sega MasterSystem als eerste console van mijn ouders kreeg back in 88/89 is er sinds die tijd gelukkig nog weinig aan gaming veranderd je had de console + de controller. NU (in 2013/2014... next gen rommel) moet het weer zo nodig zijn dat er camera's en tv crap omheen komen, nu zeggen sommige hier wel van dat de 360 er al mee bezig was dat is niet helemaal waar omdat het toen een optie was om die Kinect wel of niet te kopen nu zie ik idd net zoals UpInSmoke hier zegt mijn hobby steeds verneukter worden. Het is zoals al gezegd gewoon het door je strot rammen van een spy-cam en nee dat komt er in mijn huis absoluut niet in.
     
  19. RealWeirdo

    RealWeirdo Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    5
    Tjah de jeugd meer normaal he. Toen ik rond 1988 me Nes 8 bit kreeg wist ik ook niet beter dan dat.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De ontwikkeling is de afgelopen jaren natuurlijk wel een rap tempo omhoog gegaan. Toen in de Nestijd hadden we niet eens internet! Dat gaming niet mee zou groeien zou een vreemde ontwikkeling zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina