1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mag ook wel voor een betaalde service

2. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel.

3. Seh

Seh Guest

Wat een onzin. Het is gewoon slikken of je kunt de moderne technieken niet meer gebruiken. De meerderheid accepteert het dus in opstand komen heeft geen effect. Dus het komt er op neer dat je het accepteert (hoe vervelend dat ook is) als je die console(s) koopt. Zelfde geldt voor browsen on the internetz, facebook gebruiken e.d.

Ik zeg nergens dat ik het toe juich of er blij van wordt, maar zo zit het nu eenmaal in deze tijd.

4. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Nogmaals, zo ver was ik ook, alleen vele hier willen daar nog niet helemaal aan geloven.

Maarrrr zoals ik ook al eerder heb gezegd, wanneer mensen toch de instelling hebben 'jantje en pietje vinden het niet erg, dus dan heeft het ook geen zin als ik er tegenin ga' dan gebeurt er ook inderdaad niks nee.

5. Seh

Seh Guest

Waarom noem je mij dan kinderachtig?

En dat hoef je aan mij niet te vertellen, maar feit is dat je er alleen wat aan kunt doen door die dingen niet te gebruiken of in huis te halen. Voorlopig doet bijna iedereen op deze aardkloot er vrolijk aan mee, inclusief jij en ik die alle cookies vrolijk accepteren en ons laten volgens op de interwebz.

6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Ik noemde je specifieke 'dan koop je hem toch niet' argument kinderachtig.

Je hoeft mij ook niet te vertellen dat er bij geen enkel bedrijf of instantie je gegevens veilig zijn omdat ik dit ook wel weet, ik had het gewoon tegen de mensen die er heilig van overtuigd zijn dat dit wél zo is.

Laatst bewerkt: 1 jun 2013
  7. Seh

Seh Guest

Dat is hoe het in elkaar steekt, daar is niks kinderachtigs aan.

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep. Ik denk ook dat er niks meer te doen is eigenlijk. EA heeft de online pass eruit gegooid, Sony is ook net als MS uber vaag. Alles is in werking gezet, nothing can stop this train, abandon all hope.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee juist niet. Juist in deze tijd met social media is een bedrijf vatbaar voor de massa. Sorry hoor maar bij jou zitten ze dus al in je kringspier

10. Seh

Seh Guest

:lol: Je kent mij niet dus oordeel daar aub niet over.

En nu is het tijd voor andere zaken, zoals bier drinken kut roepen. Veel plezier met het tegenhouden van deze ontwikkelingen.

11. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Juistem, zeker nu denk ik dat ze er naar luisteren.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet als ze het beide gaan doen. Niemand die dan zegt oh ik stap over naar de WiiU.
    Helaas word het dan gewoon "geaccepteerd"

13. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Het niet meer kunnen huren van spelen bij de GM was toch ook kut in het begin? Maar na een tijdje wordt je dat toch gewoon? Net zoals de veranderingen die er nu gaan komen ivm met used games (als het al zo erg wordt als wordt beweerd) gaan we na verloop van tijd het ook gewoon de normaalste zaak van de wereld vinden.

14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zelf heb ik er geen problemen mee, maar ik begrijp dat mensen hier wel problemen mee hebben.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Met die instelling wel ja...

Het begint met dit.. en voor je het weet ik zit ik straks een fee te betalen omdat ik met 4 man tv kijk. Omdat mensen vonden "we hebben toch niks in te brengen en had je het maar niet moeten kopen"

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ahum, je vergeet effe voor het gemak Gaikai.
    Sony weet dat ze op dat gebied niet de sterkste zijn; vandaar die aankoop.

En ja, in het begin liep Online voor geen meter op de PS3, maar ook dat is al lang verleden tijd. Heb genoeg potjes Uncharted, Burnout en Killzone online gespeeld zonder enige vorm van lag of wat voor gekut ook.

17. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei niet dat we niks in te brengen hebben, but the needs of the many outweigh those of the few, m.a.w zolang het maar een kleine groep is die "in opstand komt" zal er niks veranderen. De "mainstream" consument trekt er zich geen zak van aan en naar die doelgroep breidt Microsoft zich uit, ook al blijf ik erbij dat ze de gamers niet zijn/zullen vergeten en we daarvan genoeg bewijs op E3 zullen zien, buf if they did.. dan is de keuze snel gemaakt en wordt het een PS4, mits die meer te bieden hebben.

Als, en slechts als, het ooit te nadelig wordt voor gamers en de mainstream consument ivm privacy en dergelijke zaken zullen mensen wel in opstand komen, don't worry about that.
    Je zag het al bij SOPA en dergelijke acties, dus dat zit wel goed. Op het moment worden de meeste dingen gewoon erg opgeblazen door gewoon geruchten te lezen en af te gaan op de vaagheid van Microsoft (en sony).

Take a chill pill en wacht nu toch gewoon eens eventjes tot E3 om je conclusies te trekken :)

ps: iedereen heeft natuurlijk het recht om te discussiëren, daar niet van :p

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als iedereen die er een probleem mee heeft echt geen One (en misschien ook wel de PS4) niet koopt, moet jij eens zien hoe snel het omgedraait wordt.

Waarom denk je dat MS nog steeds geen duidelijk antwoord heeft; omdat ze geschrokken zijn van de reacties, en geloof maar dat ze hard aan een oplossing denken....voor zover dat nog kan.
    Ook dat is een gevolg van mensen die het niet zomaar blind accepteren en denken van 'het is niet anders'.

Dus dat hele 'het is niet anders' is gewoon dom gelul.
    Als je het er echt niet mee eens bent, heb je altijd een stem en als het erop aankomt, misschien wel de belangrijkste: je wallet.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Needs of the many outweigh the few? Wat? Welke needs of the many wil een tax op used games

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

heb je wel alles gelezen of lees je enkel wat je wil zien?

ik zei dus ook, m.a.w zolang het maar een kleine groep is die "in opstand komt" zal er niks veranderen. De "mainstream" consument trekt er zich geen zak van aan en naar die doelgroep breidt Microsoft zich uit. Dat bedoelde ik met "needs of the many..." ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina