1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het, ik was door de war, laten we het maar op de 'teleurstende avond' houden, en dan heb ik het niet over de 'weinig games'. :p
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Hoe werkt dat dan? Wanneer moet je die fee betalen? Als je die 2e hands spel in je xbox stopt herkent hij het dus dat het spel al afgespeeld is op een eerdere console? En dan krijg je een pop up oid. Dat je moet betalen voordat je kan spelen?
    En hoe hoog is deze fee?
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik geloof niet dat het waar is, dat je tegen betaling je games kunt overzetten. Dit zou sowieso al inhouden dat je verbinding moet hebben met het internet om je disc te verifiëren (Always online, terwijl ze dat juist een tijdje terug tegenspraken).

    Daarnaast moet elke gamedisc uniek worden gemaakt (Wat natuurlijk ook geld kost) en dat zullen er na een aantal jaar echt ontelbaar veel worden.
     
  4. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft een van jullie een link naar dat tweedehands gebeuren?
    Ik wil dit egt effe uitzoeken, want ik heb dit dan denk ik gemist tijdens de presentatie.

    Hoeveel moet je eigenlijk bijbetalen
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks is nog officieel. :)
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoiets ja, weten we nog niet precies. De fee prijs is ook nog niet bekend, zal waarschijnlijk rond de 10 euro liggen.
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Yep, leuk he cloud gaming.

    Je krijgt er een klein beetje extra voor inruil voor het NIET hebben van de garantie dat je die game voor altijd kan spelen, je afhankelijk bent van een internetverbinding en dus van de Xbox Live service.

    |:-:F:|:-:F:
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hier heb je een artikel over het gebruik van tweede hands games;

    http://www.gameinformer.com/b/news/...ame-fees-and-mandatory-game-installation.aspx
     
  9. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 3D blu-ray speler, die kan ik dan laten staan he?
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien moet je dan even goed lezen, want er staat dus dat het niet verplicht is om via de cloud te gamen. Zit wel weer vol met doomsday denkers hier op Xboxworld, jemig!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zo zag de trailer er bij lange na niet uit. Dit zijn gewoon weer van die replay shots zeker? Wel gestoord mooie plaatjes though!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje jammer idd. Mensen lezen niet.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goeie vraag!

    dat word heel veel per ongeluk sharen of wat die knop ook maar doet in BF4
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Of ik begrijp het helemaal verkeerd maar hier heb je dan toch echt altijd een connectie nodig zelfs voor SP. Tenzij je er per game voor kunt kiezen om er gebruik van te maken of niet
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Misschien wordt men ook een beetje bang aangezien de geruchten al slecht waren. Ik heb er ook overheen gelezen.

    Maar is het daadwerkelijk een garantie dat de games het niet (gaan?) vereisen?

    Overigens word ik ook niet blij van deze quote:
    Bron: Eurogamer.net

    Wat ik hier uit kan halen is dat het hele disc registreren op je account (hetgeen dat dus tweedehands games blokkeert) het gene is dat de internetverbinding vereist: je verificeert je game en dan kun je er ook offline mee spelen.

    Het vervelenste hiervan is dat always-online hierdoor toch gedeeltelijk een feit is: je bent afhankelijk van je internetverbinding en Xbox Live service om je game te 'unlocken'.

    Wat als die service straks offline gaat? Dan kunnen nieuwe games dus niet meer draaien op je console?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar als het niet verplicht is dan kunnen de games er dus soms wel/soms niet van profiteren. Iaw de console wordt dan niet structureel beter door de jaren heen.

    Nog een keer over blocked games

    http://kotaku.com/the-xbox-is-not-always-online-but-seems-to-block-used-509077987
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Opent een extra scherm waarop een maat die naast je zit een drone kan besturen:+
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Straks xD
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    oftewel , niet always online is een beetje een leugen want in de komende jaren schuift alles stiekem naar de cloud :+
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat zou idd ook kunnen.

    Uit bovenstaande EG link

    Goed nieuws!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina