1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd je kan misschien kiezen of het is alleen voor MP games. Dus het is jammer dat mensen gelijk roepen dat het "always online" word.
    Dit is wel goed voor de toekomst btw. Want geloof het of niet over een paar jaar maakt niemand zich meer druk om cloud en internet connectie. Bij de next next gen lachen we erom ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  2. Seh

    Seh Guest

  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In het IGN stuk is te lezen dat de One een dynamische console is en door cloud computing steeds beter wordt. Dat is in strijd met de stelling dat de One (The One!) niet altijd online hoeft te zijn.
     
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is waar, we zullen zien waar het heen gaat. Wat ik er van denk is dat dit voornamelijk bij multiplayer games gebruikt gaat worden, en in dat geval ben je dan toch al online en is het ook geen probleem. Voor singleplayer games wordt het een heel ander verhaal natuurlijk.
     
  6. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat hele cloud-gebeuren is voor de toekomst. De cloud zal nu alleen worden gebruikt als opslagplaats voor saves, movies, screenshots etc. Maar ze hebben de One ook alvast gereed gemaakt voor Cloud-only.

    Tenminste, dat is mijn gok. We zijn er nu sowieso nog niet aan toe, maar misschien over 5 jaar wel?
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Weet eigenlijk nog steeds niet wat ik van de XBOX-ONE moet denken.

    Leuke features allemaal met de nieuwe Kinect. Maar wat voegt het nou toe? Zelf ben ik een gamer. Ik vind het grafische aspect in een spel belangrijk.

    Tuurlijk moet het lekker spelen. Zeker! Echter wil het oog ook wat.

    Nu was de stream op de 360 beroerd hoor ... en vond ik de Ghost trailer heel wisselvallig. Leek wel current-gen en next-gen door elkaar.


    Twijfels ... twijfels ... twijfels.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke dan word het zoals nu met een button. Spot spot spot spot spot spot spot spot spot spot spot spot. :+
     
  9. Roidbuster

    Roidbuster Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht er een beetje bij na, en als die fee echt maar rond 10 euro is vind het ik het nog gaan. Mijn broertje en ik delen hier games maar als we willen samenspelen moeten we beiden een volwaardig kopie kopen. Nu kan ik hem kopen en betaalt hij een fee om te spelen. Mja eerst eens zien wat alles gaat kosten..
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Aah man dat is nice. Heb net 13 maanden live gekocht! :)


    Maar goed, eerste indruk is voor mij een beetje twijfelachtig. Maar dit is slechts een 'oefentoets' en E3 wordt het 'eindexamen'. We zien het wel.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Potverdorie , toch nog een positeif nieuwtje op de valreep

    Alleen jammer dat die honderden euro's aan arcade games, GoD en DLC niet mee verhuizen :+
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat mag ook wel, godverdomme 6 jaar gedaan over die 100k gamerscore 8) Hoop wel dat ze een nieuw systeem in elkaar flansen qua achievements. Opnieuw beginnen met tellen zou ik zelfs prima vinden, als die oude gegevens maar niet in een klap weg zijn :+
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Er staat verder niks over Arcade toch? Misschien dat de arcade wel playable word? Highly unlikely, maar het zou kunnen.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grappig, dat is echt 100% wat mijn zoon ook zei. :)
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er komt wel een nieuwe achievement systeem, maar je gamerscore mag je meenemen :).
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waarom lieten ze de Headset niet zien eigenlijk???
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Rampage, I'm your father :+

    Het leukste zou zijn als het puur een current-gen trailer was en dat iedereen dacht oehw next-gen. En dan straks BAM! your face is blown away door het echte next-gen.
     
  18. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Lieten ze die bij de Xbox 360 launch zien vraag ik mij af, volgens mij niet.
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze screens troosten mij enigszins! Als E3 niet knalt dan is mijn fanboyism gestorven!
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Het is een start. Ik vind het een goed iets dat de optie geboden wordt maar je er niet tot verplicht wordt. Wat wil je dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina