1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    In die gameplay-footage van Ghosts zag je vuur en rook zoals in dat BF4 filmpje. Enkele seconde daarna waren het weer dezelfde explosies als current-gen.

    Enigzins ben ik teleurgesteld. Na de slappe show van Sony had ik verwacht dat Microsoft hier wel overheen zou gaan. Niet dus :+

    Ook ben ik van mening dat we geen in-depth specificaties krijgen ( type geheugen, processor etc ) omdat Microsoft hier nog niet over uit is? GDDR3 of GDDR5? Wat voor CPU? ... DAT had ik wel verwacht.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk hoe Neogaf er al een tijdje eruit ligt. Was dat bij het PS event ook?
    Grapje. :+
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Vertelde hij dat de controller custom buttons heeft?
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Hoorde ik het goed 15 exclusives waarvan 8 nieuwe ips?:+
     
  6. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, stiekem hoop ik dat wel. Rapid fire instellingen zou echt mooi zijn! Handig voor boosting :cool:
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach, het was gewoon de reveal van de console. Wat gaat de console doen, wat kan ie? Enzovoort.

    Wat brengt de console met zich mee, dat krijgen we pas over 19 dagen.

    Al hadden we allemaal meer verwacht.

    Correct
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeker goed, maar voor niks gaat de zon op, dus denk dat het een eenmalige transfer is.

    Als je je gegevens van de Xbox 360 naar de Xbox ome overhevelt, word je Xbox 360 dan naar fabrieksinstellingen gereset? Anders heb je op 2 consoles dezelfde gamertag en het lijkt me niet dat ze beide consoles gaan syncen met elkaar (zelfde eigenaar <> gamertag)

    En wat gebeurt er met mijn arcade games?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    We kunnen veel zeggen maar de naam was goed geheim gehouden. Is volgens mij nergens langsgekomen in al die maanden.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Microsoft beantwoord vragen op de Frontpage: >Klikster<
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Helemaal kunnen zien, niet overtuigd. Design is groot, zal er niet teveel over zeiken maar vind het algeheel niet echt een mooi design. Naam zal me een worst wezen, dus care dat het Xbox One is. Voor de rest, controller is fucking weird. En dat was het eigenlijk, Forza 5 is huilen, care, Halo-tv serie is leuk, care ik wil games joh. En game van Remedy, dunno wat dat is. Ghosts is boeien, waarschijnlijk gaat je hond aan het einde dood, cliché.

    Sony had me toch wat meer overtuigd destijds. Niet alleen qua games, maar meer over het brengen van informatie en hoe ze ermee omgaan. Dit was toch weer allemaal gelul en care want alles is voor USA. Zullen zien wat de E3 gaat brengen maar zover doen beide me echt helemaal niks op dit moment. Gewoon lekker GTA V en Beyond Two Souls spelen, next-gen doet me niks voorlopig.
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook gekeken.
    Op zich leuk idee, met dat instant TV etc, maar betwijfel of het gaat werken in NL.
    Als niet al je favo films of series beschikbaar zijn, dan houdt het al snel op. Als het niet met mijn NAS overweg kan, zie ik ook geen toegevoegde waarde van 'tegen de tv praten en zwaaien'. Het NFL gebeuren is wel leuk gedaan, maar goed, in hoeverre kunnen we in NL echt optimaal genieten ten opzichte van alle functies en features / content aanbod in de states? Ben bang dat dat erg gaat tegenvallen.

    Vind de One best huge ogen, en volgens mij is ie ook best fors. Verbeterde controller is wel fijn en tenminste iig alles-in-1, in plaats van losse kinect bundels etc.

    Uiteindelijk gaat het mij alsnog om de games en niet om het entertainment gebeuren, maar mocht dat hier goed gaan werken, dan zeg ik daar geen nee tegen. Benieuwd naar wat de games gaan brengen. Praatjes kunnen ze altijd mooi maken, maar of de ervaring nog intenser en 'vernieuwender' gaat worden...

    Ga er vanuit dat ie voor kerst op de markt is. Hoop dat de prijs meevalt en anders heb ik nog even de tijd om aan m'n backlog te werken. :+
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De console & controller ook ;).

    Kwa leaks, tsja... waren sommigen maar waar!
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is prima voor mij. Hoop dat het gezeur een nu een beetje over is. :+

     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is echt gericht op Amerikaanse gezinnen met series, tv en kinect enerzijds.

    Anderzijds richten ze zich op de college frat boys die mountain dew en bud beer drinken terwijl Madden of COD spelen.

    De echte gamer wordt een beetje vergeten. Dat vind ik jammer. Ze hoeven niet alle games al te laten zien natuurlijk.

    Maar vertel dat wat over de functies van live. Welke chatfuncties zijn er en wat voor headset? Hoeveel spelers kunnen op 1 console spelen? Hoeveel games staan er totaal gepland voor launch?

    Maargoed. Hopen dat E3 dit goed maakt. De hardware zelf is zeker goed. Gaat me meer om wat ze er mee doen.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Geheugen is DDR3. De PS4 heeft GDDR5 wat ongeveer 2x zo snel is als DDR3. (alhoewel iets meer latency, maar door de hogere snelheid is dat verwaarloosbaar).

    CPU is custom build. Heeft 8 cores net als de AMD van de PS4, verder is er weinig over bekend.

    GPU is volgens de geruchten iets minder krachtig, verder niks over bevestigd en weinig over bekend.
    (PS4 heeft 1.84Tflops, Xbox One 1.2Tflops)
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    _O_
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Is er nog wat bekend gemaakt over 2dehands games ?
    Hoop dat ze op de e3 gaan knallen met wat leuke games :)
     
  20. Roidbuster

    Roidbuster Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het dan met de amerikaanse rental game industrie, dat werkt nu toch ook niet meer? Netflix gonna be pissed!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina