1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    dat hele entertainment en kinect gebeuren hoeft van mij allemaal niet, zou ook een hoop in de prijs schelen. het is mij niet duidelijk of 'one' ook zonder kinect komt
     
  2. Seh

    Seh Guest

    8) Wat.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Patent is er echt. Maar daarna is er nooit meer wat van vernomen. Zou wel een mooie zijn met hun used games policy

    'Your son is not allowed to watch this game with you, please pay the 'watch you play'-fee first'

    :+
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zou een gaming dieptepunt zijn...
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Als ik zie wat dan bevestigd is en ook gezien heb tijdens de presentatie. en als dan nog een paar van de geruchten waarheid zijn (2e hands issue lijkt toch ook echt wel vrij zeker te zijn) dan kan ik maar één ding zeggen;
    'Bedankt Microsoft! Eind dit jaar hou ik meer geld over in mijn portemonnee, bedankt voor het duidelijk maken tijdens de presentatie en berichten daarna dat ik maar één console deze generatie hoef te kopen. En laten we eerlijk zijn, dat komt eigenlijk wel goed uit in tijden van crisis. En op deze manier hou ik wat geld over om spellen te kopen voor die mooie glimmende PS4 die onder mijn tv komt te staan' :+
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst bewerkt: 21 mei 2013
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Jammer dat JJ Abrams niet meewerkt aan Halo, geen blue lens flare. JAMMER HOOR GODVER.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niemand die dit serieus neemt? :+
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Ohja, was ik alweer vergeten. Halo serie is wel tof. _O_
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee want het was 10 paginas terug al gepost.. hij staat er op voor 500euro ook
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meer omdat er staat "pre order price promise" en 400 meer logisch is. :)
     
  13. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    niemand die interesse heeft denk ik :+
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het always Kinect verhaal en de used game fee is voor mij de definitieve reden dat ik afhaak van de Xbox. Vind het hele film, tv, sports en dergelijke verhaal all way too much en dan komt dit er nog bij. Games lijken echt zwaar ondergeschikt. Nee, de Xbox One komt er bij mij niet in. Sony heeft wat dat betreft z'n zaakjes veel beter voor elkaar betreffende games, want dat is daadwerkelijk nog een GAME CONSOLE!

    Msoft heeft nog een kans op de E3 voordat ik ze definitief afschrijf.
    Maar ik kan nu al zeggen dat deze er niet in komt bij mij, klaar.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er gaan nu weer nieuwtjes over dat je games zou kunnen sharen. (heb ff geen link)
     
  16. RHD

    RHD Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt op dezelfde wijze opgelost zoals dat zo vaak bij software wordt gedaan. Je koopt in feite niet meer de game maar een licentie om het spel op je xbox te spelen. Je hebt dus nog altijd het volste recht om de DVD van de game te verkopen (het fysieke medium) maar de licentie om deze te gebruiken blijft gekoppeld aan jouw xbox. De koper van de game zal dus een nieuwe overeenkomst met Microsoft aangaan om gebruik te mogen maken van de game.
     
  17. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige idee in welke prijsrange hij zal komen? Ik denk zelf rond de €550-650, ik neem aan dat kinect er standaard bij zit.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol nee man veels te duur. PS3 van 600 was al veel te duur dat mensen hem niet kochten. En in deze tijd van crisis zal helemaal niemand het kopen.
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zeg ik niet, maar dat zei ik ook niet in het bericht waarop jij reageerde, daar had ik het over multiplayer games, de games die ook het meeste DLC uitbrengen over het algemeen.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    400 pond komt nog steeds aardig in de buurt van €500 ;)

    Gok zelf op €450
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina