1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahaha en jij baseert jou hele mening op een teasertje :lol:
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hyper V integratie is erg intressant .. Ik hoop dat je met smart glass ook je "game" kan spelen op je pc ... want dat is het unieke van Wii U en PS4.. Mijn vrouw kijkt graag tv ;) maar ik wil af en toe gamen en vind het niet erg om op een kleiner game te spelen ... Via snap kan natuurlijk ook
     
  4. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja:emo: Waar moet ik anders mn bevindingen op het gebied van design op baseren als ik hem daarin zie?
     
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde iets in de trant van cloud-computing om in de komende jaren de performance van de console te verbeteren. Betekent dit ook dat latere games always-on nodig hebben, omdat de console ze anders zelf niet zou kunnen draaien én zou je hier ook perse Xbox Live Gold voor moeten hebben?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zolang je xbox aan het netwerk zit (ook al staat hij uit) is hij "allways on")

    USB 3.0 is trouwens interessant (waarom hebben ze die nodig?)

    Andere indrukwekkende info:

    Kinect kan je hartslag meten ... dus hij kan zien hoe actief je bent (emoties meten) misschien andere dingen?
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Microsoft gaat gewoon die consoles goedkoper of even duur maken als Sony. En Sony en Microsoft gaan denk ik ook echt niet iets anders doen op het gebied van tweede hands games e.d.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nog niet laten weten wat ik van alles vond. Het viel me niets tegen, maar het heeft me ook niet weggeblazen. Ik had gelukkig geen extreem hoge verwachtingen.

    Ik was blij dat na het eerste halfuurtje we eindelijk games kregen. Alan Wake 2 had ik geweldig gevonden, maar we kregen een nieuwe IP. Heb ik respect voor. Vond het gewoon sowieso erg cool dat er aandacht werd besteed aan een Remedy game, aangezien de verkopen van AW toch 'tegenvallend' waren voor een MS uitgegeven game. Ben wel benieuwd wat deze game nou precies gaat worden.

    Forza 5 deed me eigenlijk behoorlijk aan PGR denken, zeker wel benieuwd naar. Maar ik blijf met vragen over de specs zitten, ik ben niet heel thuis in specs en hardware. Maar het lijkt erop dat die gelekte specs toch waar zijn. Wat gewoon straks belangrijk gaat zijn is hoe groot/of er verschillen zijn qua performance en graphics tussen Xbox One en PS4 wanneer het op third party games gaat aankomen.

    ERG jammer dat hij dus niet BC is. Dus kortom...ik zal nog HEEL erg veel op mijn 360 spelen, want deze dude gaat GTA V helemaal verrot spelen. Hoop nog steeds op een mogelijkheid dat de game naar Games on Demand komt en dan wel op One kan....zou dat een mogelijkheid zijn? Hope so.......
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hele show is ook te zien, start automatisch Xbox Reveal
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo'n game is er al. Zoek maar naar "Defiance".

    En zo'n denderend success is hij niet. Remedy moet er wel iets heel goeds van maken.
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ehm, dit is een herhaling, dit werd al meteen na de reveal uitgezonden..
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt, maar ik had hem nog niet gezien :) Maar ik snap nu wat ze willen bereiken en waarom (dit doet de ps4 niet)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als dat zo is doen ze het beide idd. Heb altijd gezegd dat zo grote stap in je eentje maken nooit gaat werken omdat de consoles zo dichtbij elkaar zitten dat zo iets groots te makkelijk mensen laten switchen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waarom vinden mensen het erg dat kinect altijd aan moet staan?
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hebben mensen het idee dat ze gecontroleerd worden door Kinect
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.979
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Omdat mensen freaky dingen doen in een woonkamer:+
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    [yt]22QYriWAF-U[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Omdat het voor de gameplay totaal niet nodig is als ik bijvoorbeeld een MP potje CoD speel
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat moet ik me erbij voorstellen dan? Want ik dacht eerst dat het AW achtig zou zijn, qua episodes enzo. Je speelt de game maar het is ook een serie? Een goede uitleg zou ik chill vinden. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina