1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt het trouwens dat je een spel maar op 1 Xbox One kan spelen, en hem daarna niet kan uitlenen aan een vriend? (niet alles gevolgd namelijk en geen zin om alles terug te zoeken)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    But what if you want to bring a game disc to a friend's house and play there? You'll have to pay a fee—and not just some sort of activation fee, but the actual price of that game—in order to use a game's code on a friend's account. Think of it like a new game, Harrison says. en meer.

    :'-(
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Deze generatie of ook bij xbox one (en hoe weet je dat?)
    Ook niet helemaal waar, als jij op zijn xbox bent aangelogd kan hij of jij gewoon de game (gratis) spelen... Zelfde geldt voor Xbox Live Arcade games anno nu
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    1. Het is Kinect
    2. Privacy..

    Ik vertik het om opnieuw MS te gaan verdedigen.. schaam me nu nog als ik met mensen praat over games waar tegenover ik Kinect heb verdedigd.
    MS mag zich bewijzen op E3, indien faal... dan wacht ik op Halo 5. :+
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    De manier hoe spelers spelen wordt gebruikt om het verhaal van de volgende episode te maken van de serie. De spelers bepalen dus het verloop van het verhaal.

    Probleem is, Defiance is een third-person shooter MMO. En ik vond hem persoonlijk behoorlijk middelmatig van wat ik er van gezien heb. De serie was ook niet echt orgineel te noemen. Hopelijk maakt Remedy er iets beters van.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    CoD was meer een voorbeeld. Er zullen straks genoeg spellen zijn die geen gebruik maken van Kinect in welke vorm dan ook dus dan zou je het ook gewoon moeten kunnen spelen zonder dat de camera aanstaat.
     
  8. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat zo lees over uitlenen van games en activatie codes lijkt het me dat je online moet zijn als je de eerste keer je game activeert en installeert....
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meaning alot of DLC. :+
     
  10. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat ze meer inkomsten uit games willen genereren aangezien dat hun (enigste) bron van inkomsten is momenteel. Maar op deze manier werk je het niet echt in de hand.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ontwikkelaars denken op dat moment met Kinect in gedachten. Maar je kan kinect 2.0 ook gebruiken om tussen het gamen door (de game op pauze te zetten) of om tv te gaan kijken.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Games de enigste bron van inkomsten voor MS?
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap er geen reet meer van. Want ze zeggen op twitter van niet... Wat jij ook postte toch
    Waarom dit soort shit niet voorkomen door gewoon tijdens je conferentie duidelijk te zijn
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Al dat domme gezeik altijd. :mad:
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Snap ik maar als ik die functies niet wil gebruiken moet je Kinect imo nog steeds helemaal uit kunnen zetten. Het is voor mij geen dealbreaker maar heel fijn voel ik mij er toch niet bij dat MS altijd mee kan kijken
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is de halve waarheid
     
  18. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde op het feit dat ze nu geen drol winst maken en het puur van de games moeten hebben.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MS kan niet meekijken hoor (daar is de US prvacy wet te strict voor). Je bent toch ook niet bang dat je laptop camera of je front telefoon camera naar je kijkt?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of je bent net lekker aan het spelen in een MP potje Battlefield. Iemand nodigt je uit om in zijn Skype party te komen. En je zegt "Skype join party" en dan joined die hem zonder je de game zelfs op pauze hebt gezet. Dat soort features zal ik wel tof vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina