1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Ik wou wel een grotere controller hebben :'-(

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    klinkt eigenlijk lang zo slecht niet als je het zo brengt :+

3. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Met de Wii U hoef je tenminste niet verplicht online. Sterker nog, je wilt niet eens online. Je kunt je games zonder fee/licentieoverdracht verkopen/uitlenen. Geen extra poespas qua tv, films, muziek etc.

Alles waar iedereen over valt heeft de Wii U dus niet, dus de keuze lijkt mij makkelijk toch? :+

4. MechromancerNLD

MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Hits teh spyker op de kop. 300.000 servers voor Skype? :lol:
    Praat over games inderdaad. Maar goed, wie weet wat de E3 brengt. Op het gebied van games was dit een aanfluiting~!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Enige wat nog ontbreekt zijn BF4, GTAV en uberhaupt wat games naast de nieuwe Mario en Zelda die ik wel wil spelen :+

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Grootte valt idd erg mee. Dacht dat ie megahuge zou zijn.
    Zo ziet ie er wel prima uit.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die 300.000 zervers aka Azure zijn niet alleen voor skype..

http://www.windowsazure.com/en-us/

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kies juist voor de PS4, omdat ik bijna zeker denk te weten dat de IP's voor Sony's apparaat veel beter zullen zijn. Dat heb ik dan gebaseerd op het verleden, de PS3 barst van goede IP's, terwijl mijn geliefde Xbox 360 al heel lang stof staat te happen.

De playstation toont al jaren en jaren aan hoe sterk haar IP's zijn. Daar ga ik als gamer dan ook voor. De specs en mogelijkheden van het apparaat zijn niet boeiend voor mij als gamer. Als het er maar goed uit gaat zien en ze dingen gaan doen in hun games met die extra horsepower. Wat dat betreft verwacht ik ook nu geen wereldschokkende verschillen in graphics tuseen de PS4 en Xbox One. Dat zal voor mij geen argument zijn.

Voor beide consoles geldt echter dat al die poespas die er allemaal bij zit totaal niet relevant zijn voor de echte gamers. Ik wil gewoon vette games spelen, zonder issues online kunnen gamen en ik wil zeker niet constant online moeten zijn, geen games meer kunnen uitlenen of verkopen en de hele dag een camera op mijn smoelwerk als ik zit te gamen. Fuck al die shit eromheen, het gaat toch puur om de games?

Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Nu wachten op wat Nintendo gaat doen. Can't wait!

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik moet zeggen dat het idee van 1 apparaat waar je alles mee doet mij eigenlijk helemaal niet verkeerd lijkt :)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit. Keer 100.

NES - SNES - Nintendo 64 - GameCube - XBOX - PS2 - WII - XBOX 360 - PS3 - ???

Dat is zowat hetgeen wat er allemaal bij mij in huis heeft gestaan. De PS3 heb ik dan wel gewonnen ... maar veel games erop heb ik niet. Gran Turismo, Metal Gear Solid en God of War. Dat zijn ook echt de enige games die ik leuk vind om te spelen op een PS3. De rest vind ik niet zo speciaal. Vraag me niet waarom de PS3 nooit een indruk heeft gemaakt ondanks knallers als MGS, GoW en GT.

Lastig uit te leggen.

Zelf denk ik hetzelfde als jou. Grafisch zal het de komende jaren allemaal weer weinig uitmaken. Het is alleen jammer dat Sony WEL met hun specificaties komen en Microsoft hier omheen blijft draaien. Is niet op z'n Microsoft's... heel raar allemaal.

Berichten die dan nu weer circuleren is dat de console nog niet 100% finished is en specificaties nog kunnen veranderen. Datzelfde geld echter ook voor de PS4.

We zien wel ... E3 is nog 2,5 week ... en daarna maak ik wel een keuze.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Waarom nu al een keuze maken, als de E3 nog moet beginnen?

Ben benieuwd of Nintendo nog met wat boeiends komt, al komt Bayonetta 2 natuurlijk alleen maar op de Wii U...

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nintendo komt niet naar E3 he ;)

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nintendo direct ofzo, laat vast wel wat zien ;).

15. Seh

Seh Guest

Die gaan knallen met hun sterkste merken denk ik: Zelda en Mario.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Snap ik hoor, het gaat natuurlijk om smaak. Ik heb alle consoles (gehad) en heb gemerkt dat ik door de jaren heen toch het meest geniet van de IP's van Sony.

Voor anderen zal dat misschien anders zijn hoewel ik van mening ben dat het vreemd is om de Xbox te verkiezen omwille de IP's. De IP's van de Xbox zijn niet zozeer slecht van kwaliteit (helemaal niet zelfs) maar het zijn er gewoon heel weinig, zeker sinds de Xbox360. Sony brengt toch net ff een heel stuk meer IP's op de markt. Toevallig vind ik meeste ook echt tof (God of War, Sly Racoon, Uncharted, Heavy Rain, Metal Gear Solid 4 bijvoorbeeld) dus voor mij staat de keuze eigenlijk al vast.

De specs boeien me dan ook totaal niet, ook niet wat het ding behalve games afspelen nog meer kan. Gebruik ik toch niet. Mijn tv kan ook heel veel speciaals, maar ik vind alleen mooi beeld belangrijk. Internetten op mijn televisie? Boeiend. Zo denk ik dus ook over de nevenactiviteiten van de gameconsoles. De Wii U heb ik ook niet omdat Nintendo altijd 5 jaar erover doet om een game te maken die ik echt MOET spelen en omdat de Wii U gewoon een verouderd apparaat is. Het ding is current-gen en vergelijk ik dus alleen met de PS3 en Xbox 360. Nintendo vind (terecht) dat het om innovatie gaat en niet om graphics. Helaas innoveren ze niet in consoleland. De 3DS is trouwens wel awesome. De Wii U koop ik wel als hij € 150,00 kost en er een shitload aan games liggen. Over 5 jaar dus.

Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    EA brengt weer games uit voor de Wii U, dus BF4 komt gewoon. :cool:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.948
    Ja een aangepaste Wii U edition wss.

19. Jorrie