1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dat is wel waar inderdaad. MS kan nu op gebied van games knallen... hopelijk doen ze dat ook!
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Backwards Compatible vind ik helemaal niet interessant. Als ik de 360-game wil spelen, dan speel ik dat op de 360. Wil ik Gamecube-game spelen, dan speel ik dat op de Gamecube.

    Plus het feit dat Microsoft al dit eerder heeft geprobeerd en dat eigenlijk alleen maar gezeik opleverde. Veel games die niet BC waren + buggy.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    De Ghost trailer is, wederom een gerucht, een mix van Next-Gen en Current-Gen :+



    Kabuto ... je weet me altijd weer te hypen haha ...
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    lol zelf toegeven dat mensen (gebruikers/gamers) dit toch niet leuk vinden net of de E3 een heel andere volk is laat dan ook echt dat hele Kinect/Voice commands gebeuren ook buiten de E3 a.u.b. maar nee dat zullen ze niet doen ben ik bang! 8)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mooi zo :)

    Maar ik vind serieus dat er PLENTY is om naar uit te kijken.

    - Historische game van Rare, als dit ook gewoon controlled based is..bring it the fuck on!!! Make it happen Rare..geen Kinect only grappen. ZEKER niet wanneer het iets betreft wat gamers schijnbaar goed kennen.

    - Ryse (controller based gameplay,ehanced by kinect..) Crytek game, ik verwacht sowieso gruwelijke graphics. Verder erg benieuwd naar.

    - Forza 5. Ben geen echte racesim fan, maar de trailer gaf mij een beetje een PGR vibe. Misschien...omdat het wel waar is dat mensen van PGR hebben samengewerkt met Turn 10.

    - Quantum Break. Remedy maakte Max Payne 1 en 2, Alan Wake. Kom maar op met die nieuwe game. Hopelijk bij E3 ook.

    - Lionhead's nieuwe game. Met Molleneuker weg, ben ik benieuwd wat ze met Fable of een andere game hebben gedaan.

    En ga zo maar door. Ik geloof MS wel wat ze zeggen in dat interview. Ze hebben de saaie bagger gewoon in dat evenement gegooid en de games bewaard voor E3. Wat ze ook al volop in die podcast zeiden..maar mensen luisteren eeeeeeeeeeeeeecht niet he :D.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    [​IMG]

    Zo :) Duidelijk in een tabel.

    Anyway ... beide hebben hun verschillen. Als ik naar deze tabel kijk weet ik haast wel zeker dat we geen verschillen gaan zien de komende generatie.

    En ALS Microsoft dat Cloud Computing in orde krijgt zou, in principe, de XBOX-ONE sterker kunnen worden omdat de Cloud dingen kan uitwerken ... wat weer meer ruimte over laat voor de hardware zelf.

    Cluster-fuck? Zeker.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de zoveelste keer, MS heeft niets gezegd of ze DDR3 of DDR5 gebruiken. Misschien zijn de specs net zoals Sony nog in een stadium waar ze aanpassingen kunnen maken.

    Waarschijnlijk heb je gelijk, maar je geeft het aan als feit zijnde, en dat is niet geval, nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jawel, niet tijdens de persconferentie, maar die Harris gast van Microsoft heeft dit gezegd na de persconferentie.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Beetje vreemde conclusie die je daar trekt in die tabel. 5GB DDR3 voor games of 7GB GDDR5 voor games maakt echt een hoop verschil. En dat verschil in Tflops ook.

    Als dat echt waar is, dan zullen games er straks strakker uitzien op de PS4 en beter draaien (minder en sneller laden!). Nog afwachten op de def specs van beide kanten, maar het ziet er niet best uit op dit punt voor MS en eigenlijk hebben ze dat zelf ook al gezegd (gaan niet voor beste graphics).
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Interesting. Maar er zitten wel duidelijke verschillen tussen die Tflops en GPU cores. Ik ga nu niet doen alsof ik ook maar ENIG idee heb wtf dat echt gaat betekenen voor verschillen..maar ja....kijk naar 360 en PS3. Genoeg third party titels waren echt minder mooi op PS3, vooral in het begin. RDR was zelfs niet eens 720p en GTA IV ook een aardige mess. Lag dat dan alleen aan de cell toen?
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Kabuto stop eens met ons te hypen inderdaad :+
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou ik echt heel erg zuur vinden, maar dat is iets wat we dan wel weer gaan zien. Embedded memory is nog niet bekend van de PS4 zo te zien...geen idee wat het allemaal inhoud though. Sony fanboys vinden het heerlijk om die Tflops erin te wrijven en ga zo maar door, zonder ook echt maar een fucking verstand te hebben wat het is. Prachtig.

    Ik geef naar mijn mening genoeg goede redenen om uit te kunnen kijken naar E3. Dus ik ga rustig door :D
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG][​IMG]

    Vind ze netjes, ik zeg doen.
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Grafisch kun je niet de stappen verwachten zoals in het verleden. Ik hoop dat er nu juist stappen worden gemaakt in gameplay, animatie, A.I, dynamiek etc. En ook online: 128 man online, MMO's eindelijk mogelijk? Noem maar op
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Elke game moet minimaal animaties hebben dat gelijk is aan Euphoria, anders sterf. En Rockstar dus met next-gen Euphoria, goddamn.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Yup

    dat doe ik al een paar console generaties eigenlijk

    heb er soms wel eens spijt van dat ik niet alles gehouden heb maar realiseer me ook wel dat ik toch uiteindelijk alleen maar het nieuwste van t nieuwste speel en de rest maar in de kast staat
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Ik zit echt niet te wachten op van die gigantische teams online als iets dat verplicht is. Big team battle in Halo vind ik vaak al te chaotisch. Doe mij maar 4 vs 4 knallen. :cool:
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat je voor 2ehands games de volle mep moet betalen?
    Laat maar zien...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina