1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat de linker voor multi-task is en de andere om in het start menu te komen zoals dat nu ook is.
     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag nog een Spec analysis voorbij komen op Eurogamer. Het is nogal een lap text, dus geef ik maar de link!!

    Blijft speculatie wat de specs nou precies gaan inhouden als het gaat om XB One vs PS4. Het lijkt me trouwens volstrekt onmogelijk dat sony of MS nog de specs kunnen veranderen... Dat kan nooit een paar maanden voor release met devs die al druk bezig zijn om de game lineup goed voor elkaar te krijgen.
    Wat ik mij persoonlijk sterk af vraag, is wat er van al die TV opties buiten de VS overblijft. Volgens mij is voor de TV functies zeker een samenwerking nodig met de kabelmaatschappijen en die zie ik niet makkelijk tot stand komen.

    EDIT: Toch maar ff klein stuk quoten: (ik zou toch het orgineel op EG lezen, is interessant, ook al blijven de consequenties de vraag)
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er zit ook rumble in de triggers nu

    dat klinkt als maar een klein dingetje (4 rumble motortjes ipv maar 2 in de handvaten) maar voor het overhalen van een trekker of het indrukken van een gaspedaal voegt het wel weer wat toe

    klein detail maar wel een verbetering
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @ 2 nieuwe knoppen, Ik denk ook een switch knop en menu knop. Tijdens het panel na de reveal vertelden ze dat de grote categorieën van apps (Games/Muziek/TV) allemaal op de achtergrond draaien. (Van daar die 3 gig voor het os.)

    Ze hebben de video kaart zo gemaakt dat hij in lagen werkt, en op het moment dat je switched, hij gewoon een andere laag bovenaan legt. Daarom is het instant.

    Die knop zou heel goed een switch knop kunnen zijn waarmee je door de categorieën cycled.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Whatever the outcome....ik denk dat het voor de One echt wel goed zit. Las gisteren nog een bericht dat Crytek de CryeEngine 3 helemaal volledig ready heeft op de Xbox One, maar dat is ook wel logisch, aangezien Ryse daar op zal draaien en die is bij E3.

    Worst case scenario....heb je straks uiteindelijk een One en PS4, en third-party titels zien er echt beter uit qua textures of resolutie of ga zo maar door...tja...dan haal je de PS4 versie. Voor mij absoluut een klote scenario,maar ja.

    Was dit al gepost? Quite interesting!

    http://uk.ign.com/articles/2013/05/22/xbox-one-save-games-let-you-instantly-resume

     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei toch steeds al dat die ESRAM zal komen. Maakt dat ding een stuk sneller ook al lijkt het zo klein.
     
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    Die TV shit zal op de release alleen in de VS gaan werken.

    Wij zullen dus sowieso een jaar moeten wachten ofzo.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus ESRAM is een goede beslissing?

    Een pagina of twee terug ofzo hadden mensen het over dat de 3GB ram voor een snel werkende OS zal zorgen. Fuck yeah dat dat belangrijk is, ik erger me echt kapot aan de PS3 EN Vita hoe achterlijk lang het duurt om een demo of game te verwijderen. De 360 was over het algemeen lekker vlotjes, maar soms wat trager en ik stoor me daar best aan. Ik denk dat die 3GB slim is juist. En als die 5GB voor games volledig gebruikt gaat worden.....goed toch?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik volgens mij al een paar keer gepost. Het is een klein ding waren mensen snel overheen kijken ( zoals nu ook eigenlijk gaat alleen over die 8 gig ram, cpu etc) maar is best belangrijk.

     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Interview van Phil Harris met o.a. Eurogamer.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909

    De PS3 is soms fucking traag.

    Duurt soms wel 3 á 5 min voordat mijn trophies volledig gesynchroniseerd zijn. De PS Store start vaak ook erg traag op (oude store was sneller).

    En als ik een spel van +5GB wil verwijderen..duurt het ook best lang (hoe moeilijk moet het zijn om iets te verwijderen)

    Maar ik ben er al aan gewend, dus zo'n groot probleem vind ik het eerlijk gezegd niet.

    Als Sony 7GB voor games gaat gebruiken, ben ik toch wel erg benieuwd naar de games.

    Ik ben geen technisch expert (bij lange na niet)... ik weet niet of het zo'n groot verschil is als Microsoft 5GB zal gaan gebruiken en Sony 7GB.

    Ram geheugen bepaald volgens mij de snelheid. Wat heeft dat dan met de graphics te maken ?

    Oke... ik stop al :x
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Alle vissen een eigen AI. :cool:
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Indie developers won't be able to self-publish on Xbox One

    In Nederland en de rest van Europa hadden we toch sowieso geen mogelijkheid tot indie-games, pas als ze succesvol genoeg waren kwamen ze op XBL Arcade. Maar is dit niet een grote reden voor indie-developers om naar de PS4 te gaan waar ze wel kunnen self-publishen?
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lijkt me wel ja.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    indie games zijn toch poep mis je niks aan:+
    kan net zogoed met telefoon aanslingeren en daarop spelen dan
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Megaton! Avatars zijn er waarschijnlijk niet meer.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    Ryse is Xbox One-exclusive

    De site van Cryteks Ryse heeft bevestigd dat de game een Xbox One-exclusive wordt. Ryse werd in 2011 aangekondigd als dé kaskraker met volledige Kinect-ondersteuning van Xbox 360.

    Sindsdien bleef het echter stil rond de titel. Nu weten we dus zeker dat Ryse één van de 15 exclusives is die Microsoft gisteren op het Xbox evenement aankondigde.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    En de gameplay is controller-based with enhancements from Kinect. Dus met een beetje geluk een soort Mass Effect 3 qua voice commands en grapjes zoals dat. Helemaal goed...iig geen Kinect only.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat GIF-topic op Neogaf. _O_

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina